2024. November 25. Hétfő - Katalin

Mazda 626

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


cuba.71 | 2013-08-11 12:40

HALLÓ!

 

Tegnap le akartam szedni a coolert,kitakaritás céljából,de mikor már a harmadik csavar volt elszakadás határán,vagy kompletten forgott a helyén,feladtam,és levettem a felső csövét(hűtött ág).

PORSZÁRAZ volt a belseje,ugyhogy nyugodtan összeraktam az autót.

Nekem a kartergázcső is ki van kötve a rendszerből,de ezek szerint a cooler belsejében sincs olaj.

Hütőfelület nagyjából átlátható.

cuba.71 | 2013-08-09 21:58 djjosy részére

 Az 1ből 2-be szitum ugyanez.

Igen a coolert nem árt levenni és kimosni kivül,belül.

Én sem tettem még meg.

djjosy | 2013-08-09 21:40 cuba.71 részére

 Akkor úgy fogalmazok hogy nem hogy gyenge 1-2ben hanem ha nem adok nagyobb gázt szinte megtorpan...2-ben meg vánszorog felfelé a fordszámmérő ha egyesben nem huzatom meg pl csak 2000-ig.2500 kell hogy 2-ban is "szebben" haladjon.Az intercooler bemenő csövének a külső része olajos poros.Gondolom a töltőlevegő hűtő is tele van trutyival.Ha már elintéztem neki a tiszta levegőt a dugózással akkor kimosom ezt a hűtőt is.Vannak nagyon jó szerek erre a célra amik  a gumi fém stb dolgokat nem bántják.Szerintem itt nem "lélegzik" rendesen.Ha több levegő tud átmenni rajta akkor szerintem javulhat a dolog......

cuba.71 | 2013-08-09 21:29 djjosy részére

 NE várd,hogy jobb legyen 1-2-be,a suly,váltóáttétel,és a rendelkezésre álló kipufogogázmennyiség miatt.

Az enyém is ott a leggyengébb.

djjosy | 2013-08-09 21:07 cuba.71 részére

 Köszönöm.....akkor nem keresem.Csak azt keresem hogy lehetne javitani azon hogy 1-2 fokozatban kicsit jobban menjen induljon.....esetleg lehet még koszos olajos az intercooler(remélem jól irtam) ez a levegőhütő még a szivósor előtt ugye?Mert ha koszos olajos akkor nehezebben préseli át a levegőt a turbo.....??

cuba.71 | 2013-08-09 20:24 anulu29 részére

 KÖSZÖNÖM URAM!

cuba.71 | 2013-08-09 20:23 djjosy részére

 66kW-os a tiéd,ha jol emlékszem.

NE KERESD,mert nincs.

djjosy | 2013-08-09 20:17

 Légtömegmérőt hol találom segitsetek...:)Olvasgattam ez is lehet  a gond ha koszos,nagyban felelhet a teljesitményért...

anulu29 | 2013-08-09 19:47 cuba.71 részére

 Hali!

 

17.-én megyek haza (Erdélyből) de 18.-án du. már indulok is tovább N.o.-ba.

Aztán szeptember 3.-án vissza Erdélybe a családért és 7.-én haza és utána 8.-tól 15.-ig otthon vagyok.

Jővő7 szombat du.-este felhívlak és egyeztetünk ha jó neked és megbeszéljük hogy tudjuk összehozni. Az is esetleg működne hogy postára adom a csúcsokat, de majd ezt is telefonon.

 

Üdv:anulu

cuba.71 | 2013-08-09 17:48

Ma voltam klimásnál.

Egyrészt,mert két évvel ezelőt volt töltve,másrészt ha be van kapcsolva(klima)állandoan be-be korrigál a klima részéröl valami nyomáskapcsoló,vagy más miatt a menetteljesitménybe az ECU.

Hozzá kell tegyem klimával nagyon halovány a vas mintmár irtam,ezek a be-be korrigálások már csak hab a tortán.

Én kis naív azt hittem,két évvel ezelőtt biztos tul lett töltve a rendszer,mivel nem profi gépe volt a srácnak aki töltötte,és a sok gáz miatt korrigál be a nyomásszabályzó,és megy szarul az auto.HÁT NEM:)

 

Ehelyett,megtörtént a procedura profi géppel,kész lett.................................:)

Be se akart kapcsolni a klima,ott b..szogtattuk vagy tiz percet mire bekapcsolt,már éppen vissza akartuk szivatni a géppel a teljes mennyiséget mire bekapcsolt.

260gramm volt benne az előirt 660helyett,a klima hatásfoka picivel jobb lett,a motor ereje majdnem picivel rosszabb lett,ja,és alig birtam kifizetni,mert arra számitottam,hogy több gáz van benne nem kevesebb.:))))))))

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Ferrari 288 GTO 1984

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4225, 1850, 1150 mm

Tengelytávolság: 2450 mm

Hasmagasság: 120 mm

Saját tömeg: 1160 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok

Szelepek száma: 32

Furat/löket: 80 / 71 mm

Sűrítési viszony: 7,6:1

Turbófeltöltő: 2 db IHI turbó, 2 db levegő-levegő köztes hűtő   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5 
Lökettérfogat (cm3):     2855     
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     400(294,6)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     496/ 3800

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8

Végsebesség: 305 km/h

Több autó