2024. November 26. Kedd - Virág

Mazda 626

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


anulu29 | 2013-02-11 13:01 menelaos részére

Neked köszönhetem hogy erre a donor motorra rátaláltam. A racing bazáron hírdetett motor ugyan már nem volt meg, de helyette lett ez ami szinte teljesen komplett-még a lendkerék a kuplung tárcsával is rajta van- kivéve az adagolot.186E km van benne, legalább is az Osztrák bontos által adott adásvételi szerint. Az ára viszont borsos volt és le kellett mennem érte Keszthelyre. Viszont kaptam ajándékba egy hátsó ablakmosó motort és vettem hozzá még egy jobb első ülést is. Ugy voltam vele ha már szar érjen nyakig!!! Ma szépen nekiáll a szerelőember és komotosan, de akurátusan rendbe teszi. Remélem e hónap végére már visszaülhetek bele mert ez a kis corsa nagyon szorít már! Üdv:anulu

anulu29 | 2013-02-11 12:51 mazda-auto.hu részére

Köszönöm a válaszod, kissé megnyugodtam bár még hátra van a turbó és az adagoló-porlasztó csúcsok ellenőrzése/felújítása. Ezek miatt még elég rosszul alszom , mert másoktól úgy hallottam hogy komoly költségei vannak ezen alkatrészeknek. Üdv:anulu u.i.:vkinek ha kell ez a turbó- adonor motorról- jelezzen nekem itt vagy az anulu29@freemail.hu címen

mazda-auto.hu | 2013-02-11 08:56 anulu29 részére

Az RF2A-sok között nem lehet a cserét akadályozó eltérés. Nekem a turbó lemez burkolatát egyik ilyen motoron sem hozza az alkatrész program, de ez nem jelent semmit.

kovlaci | 2013-02-10 11:46 anulu29 részére

Ha nem kellene a tetősín biztos ilyenre pályáznék, szép... :-)

menelaos | 2013-02-09 07:18 anulu29 részére

Szia! Nagyon bízok benne,hogy a Szakértő jókat igazol vissza neked.A sját laikus vélemémyem szerint okés lesz minden.Nekem 66kw-os motor van benne és burkolva van a turbó,de én azt hiszem minden autón így van a nagy hőterhelés miatt.Nekem is megy az EGR szelepre elektromos vezérlés,de ez nem lehet ok a kompatibilitási problémára.Most éppen le is van véve a csati az EGR-ről,mert ki van iktatva és semmi gond nincs emiatta. Drukkolok neked és érdeklődve várom a Szakértő válaszát. ui.:hol sikerűlt rábukkannod a motorra?

anulu29 | 2013-02-08 21:16

Hali Típus Tátsak! Ma "szertettem" egy motorra az autómhoz ami reményeim szerint újra hajtani fogja a négy kereket. Vmi azért nyugtalanít és szeretném megkérdezni tőletek ill. a mazda-autótól. Az én autóm szíve RF2A kóddal bírt és az alvázszám alapján 74kW-os. Ez a motor szintén RF2A-s ami a blokkon és a hengerfejen is rajta van. Viszont a turbója vmi burkolattal van ellátva és kisebb is. A a kormány szervó tartálynál van vmi nitrogén patron/tartály(?) és az EGR szelepjének is van egy elektromos része ami az enyémen nincs. A kérdés az hogy ezektől függetlenül a két motorból(az eredetinek a blokkja,a hengerfeje vezérműtengellyel együtt kuka pozitív) össze lehet-e rakni egy használhatót vagy kidobtam egy valag pénzt? Én úgy gondolnám hogy a 1998-2002-ig kiadott 2000 cm3 RF2A diesel motorok(66;74 és 81 kW)egyformák(blokk,henger-fely, vezérlés stb.) csak a pl. turbó más. Segítségeteket előre is köszönöm!!! Üdv:anulu

menelaos | 2013-02-02 17:11 anulu29 részére

Szia! Ez is gyönyörű darab,de nekem a tipuselődje jön be igazán.Vagyis,amit 2000-ig gyártottak. AJJJAJ...

menelaos | 2013-02-01 09:14 anulu29 részére

Szia! Tudod,nekem a Xedos9 az álmom.2.5 benzines V6 automata.Sokan a manuális váltót szeretik,de szerintem ilyen limusin tipushoz és főleg a V6-hoz az automata dukál.Egyszóval,hajlandó vok kicsit többet áldozni az üzemeltetésre,de nagy mosollyal,kényelemmel és főleg biztonságban szeretnék utazni.2 hónapja vettem meg a 3. 626-osomat,de a fő célom a Xedos volt.Sajnos akkoriban nem volt olyan,amit elfogadtam volna :-( Ezt a tipust 2000-ig gyártották és figyelni kell milyen az autó előélete.Szinte megölhetetlen,de vannak emberek,akik mindent meg tudnak csinálni.Gyönyörű hang,megbízhatóság,kényelem és a korát messze meghaladó felszereltség(luxus).A mai német autók meg sem közelítik.Ezt nézdd meg (promo):http://www.youtube.com/watch?v=4y-l0lenVnU a 7:28 percnél láthatod a hátsókerék rásegítő kormányzását...na ezt a németek még most sem teszik szériába! Itt kell elmondanom azt az arany igazságot,amit általam is elismert szakitól hallottam,miszerint nincs autó 2000 cm3 alatt.Hidd el igaza van,mert nem spórolsz annyit,mint amennyit nyersz.Én még most sem mondtam le az álmomról,de az bizti,hogy a mostani DITD meg fogja kapni a tuningot.Nem vok hajtós tipus,de jó érzés,ha érzem a tartalékot az autóban.Van 1 olyan érzésem,hogy ezzel a tuninggal teljesen elfogadható lesz számomra az autóm.Van kollégam,ki 2.2 D Espace-be rakkatta be.Nyomaték fel,fogyasztás le és olyan érzés,mintha fellélegzett volna az autó.6l átlagfogyasztás abban a 2 tonnás gépben.De ugye itt figyelni kell az ésszerű határokra.Ezt is figyelembe véve sztem sokat változik majd az autózás élménye az én esetemben is. Tisztelettel ui.: a Totalkar népítéletben olvasd el a Xedos9-es hozzászólásokat...megéri :-)

anulu29 | 2013-01-31 21:54 menelaos részére

hali! Kösz az infokat! Igazából a Toyota és a Skoda superb között billeg a dolog. Min2 1.6 benzines motorral lenne ,mert a dieseltől elment a kedvem egy életre. Üdv:anulu u.i.:a KIA szalonban volt egy 2.2 diesel Mazda 6 kombi 0km-es Alig bírtam ott hagyni!!! És az új- ránc felvarrott még gyönyörübb, kint N.o.-ban láttam.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lamborghini Countach QV 1985-1988.

Ajtók száma:  2
Ülések száma: 2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4170, 2000, 1070 mm

Tengelytávolság: 2500 mm

Hasmagasság: 105 mm
Hengerek:  12 henger V alakban 60°

Szelepek száma: 48 
Motorbeépítés:  hátsó tengely előtt hosszában

Szívómotor, karburátorok. (néhány késői USA verzió befecskendezővel) 

Lökettérfogat (cm3):   5167

Furatxlöket (mm): 85,5x75 mm  
Sűrítési viszony: 9,5:1    
Teljesítmény (LE/ 1 min): 455 /7000 
Nyomaték (Nm / 1 min): 501/5200

Sebességfokozatok száma: 5

Hátsókerékhajtás

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8 mp.

Gyártott darabszám: 610

Végsebesség: ~295-310 km/h

Több autó