2024. November 26. Kedd - Virág

Mazda 626

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


menelaos | 2013-01-29 21:25

Szia! Szégyenlem magam,mert rosszul emlékeztem az árra.65 helyett 95,de remélhetőleg lehet alkudni.Kinevetsz,de én kaptam ingyen 1 komplett 626-os diesel motort egy celldömölki autószerelőtől,mert csak útban lett vona neki.Azt mondta nem tud vele mit kezdeni,mert ezeket nem kell szerelni.Igazán örültem neki érthető okok miatt :-) http://racing-bazar.hu/alkatresz/komplett_motor/mazda_626_ditd_motor még kutatok tovább... Tisztelettel

menelaos | 2013-01-29 21:12 anulu29 részére

Szia! Megkeresem újra a motort,remélem sikerrel.Bármit is találok jelentkezem. Ha autót is váltanál,ne feledd,igazából autót csaka Japánok tudnak csinálni.Volt nálam 1 srác Pestről és Xedos 6-ot kellet lecserélnie a pici gyerek miatt.Mitsubishi Carismát ajánlottak neki és csak dícsérni tudja.Ha megengeded még mindíg azt mondom,hogy egy autó váltás sokkal többe kerül,mintha 1 határozott Lagarder-vágással rende teszed azt ami van. Szóval,jelentkezem! Tisztelettel

menelaos | 2013-01-29 21:01 BluElite részére

Szia! Sajnos a levegő beömlő nyílás elég ciki helyen van.Le kell szedned az ablaktörlőket és az alatta futó fekete műa."díszlécet".Ha ez meg van,akkor az autó jobb oldalán van 1 keskeny hosszúkás tokozat körben szigeteléssel.Itt elképzelhető,hogy a szigetelés mellett beszivároghat a víz,de ez normál esetben szinte lehetetlen.Egy esetben sérűlhet itt ez a beömlőt fedő tokozat,ha törött itt az autó.Gondolom ez kizárva és ebben az esetben ezt nem is bántanám.Ha bemegy is a víz itt,az a fűtőmotorra megy.Azt pedig már mégis csak könnyebb levenned.Én ezt választanám.Szóval azon látod,hogy kap-e vizet esetleg(főleg a "mókuskeréken").Viszont rákérdeztem a párásodásodra és meglepve kaptam azt a lehetőséget is,hogy az ajtó(k)ba az üveg mellett lefolyik a víz és itt nedvesen tartja az ajtó alján felgyülemlett port,koszt.Még az is lehet,hogy belűlrőr az ajtókárpit is kap nedvességet.Bizony nagyon reális mindez. A az autód paraméterei pedig teljesen normálisak a 90 lóhoz. Tisztelettel

anulu29 | 2013-01-29 20:22 menelaos részére

Szia! Az elmúlt pár 7ben már sokszor felcsillant a remény hogy lesz +oldás(másik motor), de mindig dugába dőlt a dolog. Pontosan hol láttad azt a motort??? Én a www.autóalkatresz.hu néztem eddig. Illetve a német ebay-n,de ott 1000€ alatt nincs. Annyira feladtam már a reményt hogy most új autóban gondolkodom, és nem mazdában. Nem akarok "szentség törést" elkövetni így nem írom ide le hogy milyen típus. Mindazonáltal ha ez a motor tényleg jó állapotu és illik is az automba akkor szívesen újra élesztetném a gépet. Üdv:anulu

BluElite | 2013-01-29 08:55 menelaos részére

Szia! A hűtővizem nem fogy. Kezdem kapizsgálni mi lehet a probléma. mióta megpiszkáltam a külső-belső levegőszívás bovdenjét, azóta tud belülről is levegőt szívni. Mit ad Isten, nem is párásodik, egész jó. Viszont azt nem értem, kívülről honnét tudna nedves levegőt szívni. Hol tudok a nyíláshoz hozzáférni kívülről? A jobb oldali ablaktörlő alatt lehet valami nyílás? Hogy lehet szakszerűen szétkapni azt a részt? Egyébként köszönöm a múltkori fényképeket, nálam is ugyan ilyen patent volt a helyzet, szép tisztaság, gyári állapotok mindenütt. Jól értettem hogy "tuningolni" akarod a gépet? A múltkor megmértem a gyorsulását, 0-100-ra, padlógázzal, meghúzatva. Olyan 15mp lehetett. 1-2-3-ban meglódul rendesen, de 4-5-ben nem érzem túl fickósnak a gépet. Legalább 4-ben húzhatna jobban. Egy 90LE-s motornál szerintetek rendben van ez a gyorsulás? A

menelaos | 2013-01-28 20:31 anulu29 részére

Szia! Ha csak a motor rett oda az autódban,akkor megérné kompletten cserélned.Már 65-ért is láttam a neten...Zalában.Valószínű ez az olcsóbb változat egy másik autó vételéhez képest,hiszen csak egy átiratás is 100 000 ft. Tisztelettel

menelaos | 2013-01-28 20:17

Sziasztok Sajnos rossz hibadiagnosztika miatt van 1 tiszta új Ashika kuplung felső munkahengerem.Ha vkit érdekel szívesen ár alatt átadom. Tisztelettel

menelaos | 2013-01-28 20:03

Sziasztok! Először is köszönöm a Szakértő válaszát és köszöntelek BluElit! Nos,az EGR piszkákás rendben van :-),azóta olyan lett az utóm,mint a tiéd.Mármint teljesítményre.Ez csak a nyárig lesz piszkált állapotban,akkor meg lesz csinálva.Viszont a kis ördög motoszkál bennem illik-e a 110 lovas motor ebbe a kasztniba.Megnyugtat,hogy igen.A nyugati határ mellett lakom és szerencsére az Osztrákok nagyon szeretik a Mazdát.Így tágulnak a lehetőségeim... A fűtésedre pedig ugy gondolom igen,lehetséges 1 alattomos repedés,de ebben az esetben fogyna a hűtővized.Ha az rendben van,akkor nincs mese,valahol vízet kap a kabin.Ha gondolod megérdeklődöm mennyi lehet 1 használt radiátor.Tőlem nem messze van 1 bontásra szánt autó. Tisztelettel :-)

mazda-auto.hu | 2013-01-28 08:32 menelaos részére

Annak már más a vezérlőegysége, illetve a porlasztói, de mechanikailag nagyjából megegyeznek, így jól fog működni ha a 90 LE-s porlasztói maradnak.

BluElite | 2013-01-28 07:51 menelaos részére

Nem jött be az EGR piszkálás?

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Monteverdi Hai 450 SS 1970.

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4343, 1788, 1021 mm

Tengelytávolság: 2548 mm

Hasmagasság:

Gumiméret elöl: 205/70-15

Gumiméret hátul: 225/70-15

Saját tömeg: 1247 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok (Chrysler Hemi)

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 107,95/ 95,2 mm

Sűrítési viszony: 10,25 : 1   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt, hosszában

Tüzelőanyag ellátás: Dupla négytorkú karburátorok

Sebességfokozatok száma: 5 (kézi ZF)

Hajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):     6974    
Szelepvezérlés típusa:  
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     450 (335,6) / 5000
Nyomaték (Nm / 1 min):     664/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,9 mp

Végsebesség: 290 km/h

Több autó