2024. November 26. Kedd - Virág

Mazda 626

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2012-08-15 14:39 Roberto0223 részére

Nagyon sok minden okozhatja, pl. elrepedt szívócső, gyújtás, légtömegmérő, befecskendezés, időzítési hiba (vezérlés elugrik)....stb...

Roberto0223 | 2012-08-14 20:53

A henger megy csak durrog ott valami!

Roberto0223 | 2012-08-14 20:47

Sziasztok! Van egy 626 2.0 benzines gépem és olyan gondom van vele ,hogy hiába nyomom a gázt nem akar felpörögni és olyan hangja van mintha nem menne-mennének a hengerek. Nem tudjátok mi lehet az oka? Előre is köszönöm

simi | 2012-08-08 15:43

Sziasztok! Lenne egy rejtélyes problémám a 2.0 D kompexemmel. Fogy a vizem,már egy éve.Volt ugy hogy tágulási tartályban lévő viz nagy része 100km alatt el tünt.Körbe néztem én is és mások is már a motort és sehol nem látni viz folyást.Amikor annyira el fogy a viz hogy a hűtőben is le csökken,és kevesebb a nyomás a rendszerben,akkor kevesebb mértékben fogy.A viz folyással párhuzamosan fellépet egy másik hiba is.Néha inditásnál csak 3 henger indul be,3-4 másodperc után el indul a 4.is.Főleg akkor jellemző mikor feltöltöm a megfelelő vizszintre.Viszont amikor le csökken a vizrendszerben a nyomás,az okbol amint az előbbiekben leirtam,akkor ez sokkal ritkább.A fogyasztásom jó,vizem nem melegszik(teljesitmény nővelésre sem),erő van a motorban.Olajban nincs viz.Semmilyen változást nem vettem észre. Arra gyanakodtam hogy hengerfejes.Megnézték elszineződő folyadékkal hogy viztérbe jut e égéstermék,negativ lett.Azt is megnéztük hogy a hűtőből jön valami kis buborék ha vizbe teszem a tágulási cső végét,az is negativ.Ezek ugye hengerfej problémára utalhatnak,de semmit se mutattak. Szoval tanácstalan vagyok.Feleslegesen nem akarom szétszedni a motort,anyagilag is elég sok. Ha valaki találkozott már ilyen problémával vagy tudd segiteni milyen gondja lehet a motornak,az kérem irjon ide vagy a simi99@freemail.hu cimre. Még annyit hogy az jutott eszembe két hiba az különálló.Esetleg a vizpumpánál folyna,mert a burkolatt alá nem látni be.de talán ekkora vizfogyást már ki jutna a burkolatt alol.Azt még megnézhetem.De ha ott sem folyik akkor megint fel van adva a lecke! Mert a másik hiba,hogy 3 henger indul be néha.Akkor megint nem tudom mi okozza! Új porlasztó csucsokat raktak bele és ugyan azt csinálja. Na és itt akadtam már el,mert nem tudom mit tudnék tenni hogy megtaláljam a hibát. Csak hengerfej repedés lehet?Muszáj megbontanom a motort? Kérem segitsen aki tudd! Előre is köszönöm!

mazda-auto.hu | 2012-07-20 09:24 pogi részére

Én sem tudok utángyártottról. Lehet, hogy egy hasonló csőkiosztású és méretűt kellene beletenni.

pogi | 2012-07-18 22:03

626, 2.0D, 1990. Vizhutot keresek? Tudtommal gyari letezik meg horror aron. Utangyartott letezik ujba? Sajnos a legtobb autos ceg a benzines hutojet akarja adni hozza .

arde0902 | 2012-07-11 22:41 kurtii részére

Bizony kell.Lehet hogy a motor hátulján is le kell csavarnod a könyékről a csövet.Én féktisztító spray-t használtam a tisztításhoz,bár már van valami speckó cucc forgalomban.De ez is vitt mindent,mint a piros hetes.Sok sikert!

kurtii | 2012-07-11 21:51 kurtii részére

Tegnap tettem is egy gyors próbát, meg is találtam az EGR szabályzót, de a leszedéséhez egy 24-es 27-es kulcs is kell, hogy az alsó kipufogógáz visszavezető csőről le tudjam választani...

kurtii | 2012-07-10 12:29 arde0902 részére

Kedves arde0902, Köszönöm az útbaigazítást így már menni fog a dolog... A tisztításhoz persze előtte akksi saru le, ez a computert is reseteli. Az eredményről így csak később tudok beszámolni. Köszönöm!

arde0902 | 2012-07-09 20:55

Kedves Kurtii! Én is csak egy tulaj vagyok,bár értő.A motor hűtő felőli oldalán van,magasan,a váltó felőli végén a motornak.Henger alakú,a tetejére megy rá egy csoki.Vagy stekker,ki hogy ismeri.Akna nem kell,2 csavar+egy cső levétele szükséges.10 perc,ha ügyes vagy.A szívócsonkra van csavarozva,levétel után a membránt tudod tisztítani,ha kormos.Emiatt esetleg nem zár vissza,fennakad,ez is lehet a baja.Nálam ez volt 3 éve,170000 km után. Remélem segítettem. Üdv!

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Ferrari 288 GTO 1984

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4225, 1850, 1150 mm

Tengelytávolság: 2450 mm

Hasmagasság: 120 mm

Saját tömeg: 1160 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok

Szelepek száma: 32

Furat/löket: 80 / 71 mm

Sűrítési viszony: 7,6:1

Turbófeltöltő: 2 db IHI turbó, 2 db levegő-levegő köztes hűtő   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5 
Lökettérfogat (cm3):     2855     
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     400(294,6)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     496/ 3800

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8

Végsebesség: 305 km/h

Több autó