2024. November 26. Kedd - Virág

Mazda 626

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


joew | 2012-09-24 21:15 mazda-auto.hu részére

hello, igen, én is gondoltam már rá h ki kellene próbálni egy másikat, de egyelőre nincs ilyen az ismeretségi körömben. Mindenesetre holnap kipróbálok egy ultrahangos porlasztó tisztítást, hátha segít. Meg gondolom az adagolót lenne érdemes még megnézni hogy tudja e amit kell. üdv!

mazda-auto.hu | 2012-09-24 07:58 joew részére

Mivel nincs összehasonlítási alapod, így az is lehet, hogy az autó olyan, amilyennek lennie kell. Érdemes lenne egy másikat kipróbálni! A füst? Igazság szerint ez nem egyedi eset. Természetesen az üzemanyagba önthető adalékokkal bajt nem okozhatsz, még javulhat is az autó.

joew | 2012-09-22 17:45

sziasztok! 626 ditd, 99 évj. autóm van. 90 LE papíron, de érzésre nincsenek meg a lovak. Elég vehemensen gyorsít, se az alacsony se a magas fordulatot nem szereti. Szerintem van vmi gond a porlasztókkal, amire az alábbi észrevételkből következtettem: ha kiforgatom, váltáskor nyom egy fekete pöfföt ahogy kinyomom a kuplungot ill. hidegen csúnya kerregő/rezonáló hang jön a motor felől, ami aztán ahoyg bemelegszik teljesen elmúlik. Amúgy nem egy agyonütött gép, "csak" 220e van benne, olajat nem eszi. A fogysztása is kellemes, 5-5.5 körül alakul. Csak a menetteljesítménnyel nem tudok megbarátkozni.. Egy 2.0 tdi -nek ennél többet kellene mutatni szerintem. Lehet hogy porlasztó vagy adagoló gond lesz? Érdemes kísérletezni adalékokkal, pl. STP, Winnys injektortisztító? Köszönet előre a válaszokért!

anulu29 | 2012-09-16 14:34

Angol nyelvü, neten nehézkes lenne mert a 2 fájl kb. 50MB.

BluElite | 2012-09-16 12:56

Szia! Köszönettel elfogadom. Magyar vagy idegen nyelvű? Tsrmészetesen a költségeket állom. De ha gondolod, elküldheted neten is. Mondjuk nem tudom hány mega. Izzót tudok szerezni, de lehet hogy ledesítek. Köszönettel: BluElite

anulu29 | 2012-09-16 01:17

Hali! A robbantott ábrát nézve rendesen szét kell szedni a kondi/fűtés szabályzó panelt.Nekem full automatic kondim van és abban a háttér világitás izzókat kellett cserélnem.Annál a front panelt le lehet csatlakoztatni a hátsorészről és ugy fértem hozzá az izzókhoz. Nos nem volt egy egyszerű dolog olyan pici rizsszem izzókat fellelni. 1ébként van service manual-m a típushoz amit CD-re tudok írni ha kell és elpostázom(ingyen és bérmentve). Most viszont nem vagyok otthon csak majd október 1-től, ha kell majd írj az anulu29@freemail.hu email-re. http://www.japancars.ru/cat/mazda/ Ezen az oldalon ha begépeled az alvázszámát(VIN number) a gépednek akkor egy csomó robbantott ábrát fogsz találni az autód különböző alkatrészeiről! Üdv: Anulu

BluElite | 2012-09-15 15:47

Szia Anulu! A fűtéskapcsoló környéken az izzókat. Szinte az összes gyatya. Tehát akkor keressek apró lyukakat, és tűvel. Én meg azt hittem van valahol patent, vagy 1-2 eldugott csavar. Ehhez le kel venni a szabályzókról a tekerő gombokat, vagy műszerrel együtt jön ki? Köszi: BluElite

anulu29 | 2012-09-15 13:40

Hali! Pontosan milyen lámpákat/izzókat szeretnél cserélni? Nekem olyan faberakásra hajazó keret van a középkonzol(rádió/magnó , légkondi kezelő panel) körül ami műanyag.Mindegyik panelben van kétoldalt egy-egy apró lyuk. Egy erős,tűvékonyságu szerszámmal ezen a lyukakon benyúlsz és a szerszám végét elfeszited akkor ki tudod húzni a konzolból. Sok sikert!!! Anulu

BluElite | 2012-09-11 09:43

Kedves Fórumozók! Meg tudja valaki mondani, hogy egy '98-as DiTD 626-osnál hogy kell a középkonzol burkolatát szakszerűen leszedni? világítás izzókat cserélnék. Köszönöm: BluElite

pusi65 | 2012-08-24 22:01

Kedves Mazdások! 87-es 1.6-os benzines GC-s Mazdámhoz keresem azt a bizonyos homokóraszerű vákuumszabályzót. Honnan lehetne szerezni egyet, ami működik is? Na nem a márkaszerviz 60 ezer forintosa érdekel...:) Üdv.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Monteverdi Hai 450 SS 1970.

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4343, 1788, 1021 mm

Tengelytávolság: 2548 mm

Hasmagasság:

Gumiméret elöl: 205/70-15

Gumiméret hátul: 225/70-15

Saját tömeg: 1247 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok (Chrysler Hemi)

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 107,95/ 95,2 mm

Sűrítési viszony: 10,25 : 1   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt, hosszában

Tüzelőanyag ellátás: Dupla négytorkú karburátorok

Sebességfokozatok száma: 5 (kézi ZF)

Hajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):     6974    
Szelepvezérlés típusa:  
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     450 (335,6) / 5000
Nyomaték (Nm / 1 min):     664/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,9 mp

Végsebesség: 290 km/h

Több autó