2024. November 26. Kedd - Virág

Mazda 626

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


Gabor83 | 2012-12-04 12:56

Kezdenek idegesiteni ezek az apró hülyeségek, most a második záram ment tönkre. Elcsúszhattak a müanyag fogaskerekek ebben is.

menelaos | 2012-11-26 17:03 mazda-auto.hu részére

Igen,mértünk sajnos 0,18 kpa volt,ami gyakorlatilag nulla.Sajnos az autó teljesítménye nem tetszett,volt még a GD-s alvázas diesel Mazdám is és tudtam mit kellene elvárnom most.32-33mp.0-100-ig nagyon rossz.100-ról 110-re 15mp,120-ra 30mp.120 felett minden örökkévalóság.Döbbenetes.Viszont nem teszek le róla,mert "mazdás" vagyok 20 éve és szeretném,ha jó lenne és büszke lehessek rá,mert szép autó és nem is volt problémám ezzel a márkával sohasem.Ez az első,ami komolynak mondható,de ez sem az autó hibája,hanem az előző tulajé.Nagyon gondatlan,esetleg tudatlan lehetett.Viszont köszönök minden segítséget,amit itt kapok!Úgy látom jó csapat van itt :-))) Tisztelettel

mazda-auto.hu | 2012-11-26 10:05 Gabor83 részére

Elvileg csak ki kell húzni először a közepét, a világító külső gyűrű nélkül.

mazda-auto.hu | 2012-11-26 10:02 menelaos részére

Menet közben, vagy fékpadon mértétek a feltöltő nyomást? Máshogy, azaz terhelés nélkül nem lehet valós adatokat mérni. Ha a turbó lapátjai épek, akkor gyakorlatilag a turbó nem tud jó, vagy rossz lenni, annyi nyomást épít fel, amennyire van lehetősége az adott rendszerben (autóban). Természetesen az előbbiek tárgytalanok, ha jól mértétek a nyomást.

Gabor83 | 2012-11-26 00:11

Szia! Kértem egy multimétert, a kábel végénél még valóban van feszültség. Ki kellene vennem a gyújtót, nem tudod véletlenül hogyan? Szimplán húzzam ki? Arra tippelek, hogy a hátsó sarúk oxidálodtak el. Üdv: Gábor

menelaos | 2012-11-25 10:28 Gabor83 részére

Helló! Kivetted a szivargyujtót?(lehet ennek is a pozitív bemenete törött,nem érintkezik)Rámértél a vezetékre?El nem tűnhet,hacsak nincs vezetékszakadásod.Nem bolygattál vmit,mondjuk a rádiót a közelében.Szakaszokban menjél visszafelé a vezetéken,rögtön a saru mögött kezdd el.Ha nem jutsz eredményre,marad a biztosíték helyétől kihúzni 1 új vezetéket.A műszerfal közelében ugyanis nehéz lenne akkora terhelhetőségű kábelt megcsapolni.Véleményem szerint le párhuzamosítani vmelyik másik fogyasztóról a 12V-ot nem szerencsés megoldás.Főleg szivargyújtónak. Tisztelettel

menelaos | 2012-11-25 10:05

Tisztelt Szakértő! A turbós hozzászólásomban elfelejtettem megkérdezni,hogy az alábbi adatok alapján meg tudná e mondani milyen motor van az autóban. RF,vagy RF3F? Tisztelettel

Gabor83 | 2012-11-25 09:56

Sziasztok! Eltünt a szivargyujtómból a fesz (biztositékok rendben vannak). Nincs ötletetek, honnan tudnám behúzni? Jó lenne gyújtás nélkül. 626, GF, 2.0, 100 kW Üdv: Gábor

menelaos | 2012-11-25 09:53

Tisztelt Szakértő! 626 ditd-m van.Sajnos kiderűlt miért is érzem annyira gyengének az autót.A turbó szinte 0-t ad le.A csere már biztos.Az lenne a kérdésem,hogy az IHI V37 jó lenne e nekem,ha nem,milyen gyártó,milyen tipusai lennének megfelelőek.626 ditd 2000-es évjárat alv.:JMZGF12T201411152 mot.:RF 66kw Válaszát előre is köszönöm. Tisztelettel

anulu29 | 2012-11-14 12:15 menelaos részére

Ok, köszönöm! Megnézem a címet is és jártamba-keltembe ha bontó útba esik érdeklődni fogok én is. Köszi a cíkkszámot! Üdv: Anulu

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lancia Rallye 037 Stradale 1982.

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 3915, 1850, 1245 mm

Tengelytávolság: 2440 mm

Hasmagasság: 

Saját tömeg: 1170 kg
Hengerelrendezés: 4 henger (soros)

Szelepek száma: 8

Szelepvezérlés típusa: DOHC

Furat/löket: 84 / 90 mm

Sűrítési viszony: 7,5:1

Feltöltés: Abarth kompresszor   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt keresztben

Tüzelőanyagellátás: 1db duplatorkú Weber karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 
 

Hajtás: Hátsókerék

Lökettérfogat (cm3):     1995    
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):    207,8 (152,9)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     226 / 5000

Gyorsulás 0-100 km/h: 7 mp.

Végsebesség: 220 km/h

Több autó