2025. Január 13. Hétfő - Veronika

Mazda 626

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


Gabor83 | 2012-10-25 16:23

Közben megtaláltam őket a manual-ban, csak gyárit lehet kapni, elég borsos áron. :(

Gabor83 | 2012-10-25 15:55

Sziasztok! Tudjátok, hogy azoknak a tárcsáknak mi a hivatalos neve, amik a hosszbordás szíjon vannak? Állitolag valami ékszíjtárcsám jár rondán, azt kellene cserélnem. 2000-es évjárat, GF. Üdv: Gábor

mazda-auto.hu | 2012-10-25 09:38 Anonymous részére

Igen.

Anonymous | 2012-10-23 21:53 Hozzászólás szerkesztése

Érdeklődni szeretnék, hogy a Mazda 626 DITD 90 LE, 1999 9 havi autó motorja illetve motoralkatrészei kompatibilisek lehetnek-e a Mazda Premacy DITD 90 LE 2000 8 havi autóhoz? Előre is köszönöm.

menelaos | 2012-10-17 18:13 fonseca részére

Szia! :-) természetesen nem vok olyan bátor és főleg vakmerő,hogy ekkora munkát barkácsoljak :-) Felvetem a szerelőmnek hadd nyíljon nagyra a szeme :-) A mai nap nem sikerűlt 4 helyen sem a kódolvasás,mert nincs ilyen csatlakozójuk.Szóval ez még hátra van és ez fogja befolyásolni a majdani döntésemet.Köszönöm a segítséged,élni fogok vele. Üdv.

fonseca | 2012-10-17 16:07 menelaos részére

Szia. Természetesen segítek ahogy tudok,de tudnod kell hogy az átalakítás egy komoly beavatkozás. Illetve nem utolsó sorban drága is. Én hozzá sem mertem kezdeni. Egy igazi szakemberhez fordultam. Kiss Zoltánnak hívják,Rácalmáson lakik (Békéscsabáról vittem oda a kocsit!) Dízel tuninggal,adagolókkal foglalkozik,és hát finoman szólva a kisujjában van az egész. Ő csinálja a "Krézi" tuningot,talán így ismerősebb. Végső elkeseredettségemben fordultam hozzá miután több tízezret kidobtam az ablakon. Olcsóbb szakembert biztosan találsz,de jobbat aligha. Amennyiben gondolod privátban megadom a telefonszámát. Esetleg ha még van kérdésed szívesen segítek. O67O-386239O üdv

menelaos | 2012-10-17 08:10 fonseca részére

fonseca! Köszönöm,hogy végre vki megírta az őszintét.Az autóm nagyon jó karban van és összességében nézve sajnálnám lecserélni.Ma még meg van a cssaládban a 91-es 2.0 benzines is és borzasztóan lepipál.Megfordúlt a felemben,hogy lecserélem vissza benzinesre,de most már neked köszönhetöen vannak biztató jelek,hogy megtartsam.Megmondhatnád,hogy milyen adagolót tettél fel és milyen mesterfogások kellettek hozzá.Megköszönném a segítséged,lehet ez a fórum kevés lesz a részletek miatt,megadnám az emailemet,talán itt tel.számot is cserélhetnénk. aprilia50@freemail.hu

fonseca | 2012-10-16 22:09 menelaos részére

Sziasztok. Először is nem akarok senkit elkeseríteni,de ez a "626 DITD"(1997-2002) egy borzasztóan félresikeredett konstrukció. Túlbonyolított szar! 5 éve használom,de leszámítva az elmúlt másfél évet csak bajom volt vele. Másodsorban pedig nincs szakszervize,nem értenek hozzá! Sajnos tapasztalatból beszélek. Olvasom már néhány hete hogy ilyen gyenge meg olyan gyenge. Ez a kocsi ilyen,nekem is ilyen volt. Egészen addig amíg meg nem elégeltem a sok "dilettánst" és az ablakon kidobott tízezreket,és át nem alakíttattam. Az elektromos adagoló kuka, (egyébként az autó egyik leggyengébb pontja),és kapott egy hagyományos mechanikus adagolót. Azóta a kocsimra nem lehet ráismerni. A fogyasztásom kicsit nőtt, (5.2-ről 6-ra) de a menetteljesítményei egyszerűen csodálatosak. Gyorsan hozzáteszem hogy nekem is először csak gyenge volt aztán még gyengébb,majd már indulni is alig akart.. Szervizből szervizbe jártam,telt múlt az idő de fogalmuk nem volt hogy mi lehet a kocsival. Szemlátomást a pénzemen kívül nem is érdekelte őket.. Egy szó mint száz az autó alapból gyenge,és jó eséllyel az adagoló miatt egyre gyengébb is lesz. Tisztelettel

menelaos | 2012-10-16 20:42

Üdv mindenkinek! Nekem is 626 ditd-m van.Szinte ugyanazt érzem mint Te.Kevesellem a dinamikát a rugalmasságot,olyan,mintha folytás lenne az autóban.Nemrég vettem és érzem nem stimmel vmi.Holnap viszem kiolvasásra,hátha okosabb leszek.Egyébbként márkahű vok,ez a harmadik mazdám,még 89-es 2.0 diesellel kezdtem,ami 60 ló volt.Tehát viszonyítási alapom van Kíváncsi vok mit mutat majd a hibakód,ha lesz egyáltalán.Ma megmértem a 100-ra "gyorsulást" két személlyel 3000 ford váltásokkal 31 mp. volt.Hááááááááát.....

BluElite | 2012-10-08 10:07

Sziasztok! Igazán nekem is ez a gondom, egy 2000-es TD 626-ostól kicsit többet vártam. Nekem nem ad furcsa hangokat, nem is füstöl. De nem gyorsul úgy, mint szeretném. Alacsony a fogyasztás, az olajat abszolute nem eszi.Senki ne értsen félre, nem szoktam versenyezni, de a régi 1.6-os benzines mondeóm lepipálja... Hálás lennék ha valaki tudna egy mért adattal szolgálni, hogy mondjuk padlógázas kigyorsításnál, pl. 3000-es fordulatnál felkapcsolgatva mennyi idő alatt éri el mondjuk a 100km/h-t egy úgymond hibátlan 626DiTD? Akkor megmérném én is, aztán kiderül, tényleg gyenge-e vagy csak érzéki csalódás.. Köszönettel: BluElite

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Ferrari 288 GTO 1984

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4225, 1850, 1150 mm

Tengelytávolság: 2450 mm

Hasmagasság: 120 mm

Saját tömeg: 1160 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok

Szelepek száma: 32

Furat/löket: 80 / 71 mm

Sűrítési viszony: 7,6:1

Turbófeltöltő: 2 db IHI turbó, 2 db levegő-levegő köztes hűtő   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5 
Lökettérfogat (cm3):     2855     
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     400(294,6)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     496/ 3800

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8

Végsebesség: 305 km/h

Több autó