2025. Január 13. Hétfő - Veronika

Mazda 626

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


kurtii | 2012-07-08 22:30 arde0902 részére

Köszsönöm a gyors tanácsot! Az utolsó autó, amit még magam bütykölgettem, a családi wartburgunk volt - annál egr-röl még szó sem volt... Tudtok esetleg részletes leírással szolgálni? (Hol találom, kell-e akna...) Kösz, István

arde0902 | 2012-07-08 08:38 kurtii részére

Jó reggelt! Szédszedhető,tisztítható a dolog.Hátha csak ennyi baja van.Próba-cseresznye.Kis kézügyességgel,pár szerszámmal hamar megy. Sok sikert&ÜDV!

kurtii | 2012-07-06 22:16

Szervusztok, Egy 2001-es 626 2.0 DITD TE tulajdonosaként érdeklődöm Tőletek: az izzítás visszajelző egy ideje járó motornál egyenletesen villog. Szakszervizben kifizettem egy computer kiolvasást - EGR hibát mondtak. Maga az alkatrész ára is több, mint 70eFt lenne... egy maszek szerelőnek említettem a dogot, annyit mondott, hogy a dieseleknél az EGR-nek egyébként sincs nagy haszna, ne törődjek a dologgal. Azért engem foglalkoztat a dolog, de javításért kifizetendő összeget nagyon soknak találom. Az autó egyébként gyönyörűen ment télen is, és most nyáron is. Tudtok valami elfogadható alternatívát javasolni? Kösz előre is...

pusi65 | 2012-07-05 20:22 borzsolt részére

Szerintem a használt jeladó teljesen bizonytalan megoldás. Túl drága, hogy akár másnap az is bedögöljön és ami ilyen korú, az be is döglik. Új utángyártott a jó megoldás. Én egy 87-es 626-ossal és egy 94-es 323-assal jártam így egy-két éve.Egyébként ki lehet szűrni a többi alkatrész közül, hogy melyik a hunyó.

borzsolt | 2012-07-03 15:28

Sziasztok Nem tud valaki használt gyujtáselosztót

mazda-auto.hu | 2012-07-03 08:19 borzsolt részére

Elsősorban a gyújtáselosztóban lehet a hiba, pl. jeladó.

borzsolt | 2012-07-02 13:02

Szép napot Abban kérnem a segítségeteket hogy van egy 626 1.8 1990-es autó-m de nem indul. Gyújtáselosztó fedél gyújtó trafó lett már cserélve de igy sincsen szikra. A trafón kint van a 12V mit tudnék még ellenörizni. Sajnos nincs rajta műszaki azt szeretném elintézni de igy szerelőhöz sem tudom elvinni.Eddig ezeket a tanácsokat kaptam de nem olcsó ha mindent ki cserélek. A segítséget előre is kösz. Zsolt

mazda-auto.hu | 2012-06-29 09:08 anulu29 részére

Természetesen tudunk segíteni, de ha a motor fordulatszáma emelkedik, és az autó mégsem gyorsul, az nem hiszem, hogy féltengely probléma, illetve már igen súlyos, ha mégis az. Ha jól értelmezem amit írtál. A szitálás az ettől független is lehet. A belső csukló 106732,-Ft

anulu29 | 2012-06-28 13:51

Az autó dadogása amiről múlt 7en írtam egyenlőre elmúlt , de azt hiszem ez a történet még folytatodni fog és érzésem szerint pont a legrosszabbkor.

anulu29 | 2012-06-28 13:50

Tisztelt Mazda-autó.hu! Szükségem lenne jobb és baloldali féltengely belső csuklora a TDI 1998cm3 74kW 2001 kombi JMZGW19R201210566 alv. sz. autómhoz. 90-110 km/h között gázadásra elkezd szitálni a kormány és csak késve lassan gyorsul fel a jármű. Tudsz esetleg segíteni? mennyibe kerülne nekem ez a történet? Üdv.anulu

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Ferrari 288 GTO 1984

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4225, 1850, 1150 mm

Tengelytávolság: 2450 mm

Hasmagasság: 120 mm

Saját tömeg: 1160 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok

Szelepek száma: 32

Furat/löket: 80 / 71 mm

Sűrítési viszony: 7,6:1

Turbófeltöltő: 2 db IHI turbó, 2 db levegő-levegő köztes hűtő   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5 
Lökettérfogat (cm3):     2855     
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     400(294,6)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     496/ 3800

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8

Végsebesség: 305 km/h

Több autó