2025. Január 12. - Ernő

Mazda 626

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


stsztii | 2012-11-02 18:26

Tisztelt Szakértő! Mire figyelmeztet, a műszerfalon kigyulladó piros jelzés, melyet éles visító/szirénázó hang kísér?

menelaos | 2012-10-31 19:45 mazda-auto.hu részére

Tisztelt Szakértő! Köszönöm a választ,bátran mondhatom,hogy BluElite-el együtt. Tisztelettel

mazda-auto.hu | 2012-10-31 16:12 menelaos részére

Kisebb fordulaton érvényesül a turbódízel már itt is jelentkező magas nyomatéka. Magasabb fordulaton a nyomaték csökken és a kevésbé kimagasló, és szűk fordulatszám tartományban elérhető teljesítmény veszi át a szerepet. Szerintem nem érdemes pörgetni, ha nyomatékból megoldhatóak a "dolgok". Persze a turbónyomás felépüléséhez kipufogógáz (gázadás)szükséges.

menelaos | 2012-10-31 12:34 BluElite részére

Szihogy őszinte legyek sztem semmi baj nincs azzal,ha a turbó pörög,hiszen ez a dolga.Ettől lesz nyomatékosabb a motor.Viszont az enyém úgy érzem 2000 alatt jobban dolgozik.Efölött csak motorpörgés és alig nyomaték...érdekes.Kérdezzük talán meg a Szakértőt ebben az esetben. :-)

BluElite | 2012-10-31 11:58 ngy13 részére

Kedves ngy13! Köszönöm, a hosszú hétvégében ismét nekifutok. Így könnyebb lesz, hasznos volt az infó. Köszönettel: BluElite

ngy13 | 2012-10-30 20:23 BluElite részére

Kedves BluElite! A középkonzol problémára egy kis infó: a kis burkolatok alatti lukakba blaupunkt rádió kiszedővel nyúlj be és feszítsd szét jobbra-balra. Ezzel nyomod be a két lemezt az oldalán. Vagy ha a rádiódat ki tudod venni akkor azon a résen kézzel benyulsz és benyomod a füleket. Ezek után jön a feketeleves. Az enyém autómata klímás, de szerintem a hagyományos panelban is ezek az izzók vannak: nem sima 1.2W-os hanem 3mm átmérőjű izzók hosszú lábakkal. Nem minden autós boltban találni, de ha nincs elektronikai boltban vannak. Vagy ledesítés. Amúgy a Touring Computerben is van egy ilyen és egy 4mm-es. Remélem tudtam segíteni.

ngy13 | 2012-10-30 10:05

Sziasztok fórumozók! Érdeklődnék hogy 2.0 FS motorban lehet-e szelepszár szimeringet felülről cserélni? Vagy mindenképp hengerfej le? Másik kérdésem: hogy valaki nem tudna GF-es 626-osba gyári rádiót? Előre is köszi!

anulu29 | 2012-10-29 14:03 BluElite részére

Hali! Holnap 17ó után elérhető vagyok a 20 4191257 számon. Üdv: Anulu

BluElite | 2012-10-29 13:02

Kedves Fórumozók! Nemrég feltettem egy kérdést, amire Anulu kolléga volt szíves válaszolni, nevezetesen: hogy tudok egy '98-as 626-ban a középkonzol műszereinél izzókat cserélni. Nos próbáltam kivenni a fűtés panelt, de nem sikerült. A fűtéspanel két oldalán a burkolat szélét le tudtam pattintani, volt is ott 1-2 lyuk, benyúltam vékony szerszámmal, de nem tudtam a panelt kihúzni. A középkonzol körüli műanyag keretet nem kell levenni hozzá? Ha igen, hogy jön le? Előre is köszönöm: BluElite

BluElite | 2012-10-26 10:37 menelaos részére

Szia Menelaos! Hát az enyém sem sokkal fürgébb. Igazából nem is annyira a gyorsulása zavar, ezzel együtt tudok élni. A problémám akkor merült fel, amikor horvátországba mentünk lakókocsit vontatva. Annak a tömege megpakolva kb 750kg. A régi mondeó akármilyen emelkedőn 3-ban felvitte. A mazdánál majdnem 2.-at kellett kapcsolnom, alig vánszorgott 3-ban. De szétpörgetni sem akartam, mert dízel, meg amúgy sem... Tényleg, a dízelek/turbóik milyen nagyobb fordulatot viselnek el tartósan? Azt persze tudom, hogy leállítás előtt hagyni kell ketyegni pár percig, ezt mindig alkalmazom. Vagy mi a trükkje hogy jobban húzzon? Korábban kapcsoljak vissza, mint mondjuk egy benzinesnél, és taláj jobban dolgozik a turbó??? (Bocs, nem vagyok egy dízel szakértelem, benzines autóim voltak eddig). Köszönettel: BluElite

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lancia Rallye 037 Stradale 1982.

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 3915, 1850, 1245 mm

Tengelytávolság: 2440 mm

Hasmagasság: 

Saját tömeg: 1170 kg
Hengerelrendezés: 4 henger (soros)

Szelepek száma: 8

Szelepvezérlés típusa: DOHC

Furat/löket: 84 / 90 mm

Sűrítési viszony: 7,5:1

Feltöltés: Abarth kompresszor   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt keresztben

Tüzelőanyagellátás: 1db duplatorkú Weber karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 
 

Hajtás: Hátsókerék

Lökettérfogat (cm3):     1995    
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):    207,8 (152,9)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     226 / 5000

Gyorsulás 0-100 km/h: 7 mp.

Végsebesség: 220 km/h

Több autó