2024. November 26. Kedd - Virág

Mazda 626

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


BluElite | 2012-05-31 16:00

Illetve még érdekelne a gyári olaj márkája, ami ajánlott bele. Pl. a Ford mondeómnál (ami most eladásra kerül) elég szigorú feltételeknek kellett megfelelnie az olajnak, ezért maradt a gyári ford olaj. A mazdánál is van ilyesmi, vagy ezek annyira nem kényesek, csak a viszkozitási osztály legyen jó, meg a csereperiódus betartva? Köszönöm: BluElite

BluElite | 2012-05-31 15:48

A szíj esetében vezérmű szettre gondoltam: szíj + görgők. Esetleg ennek megfelelő árat is tudnál mondani? Köszönettel: BluElite

mazda-auto.hu | 2012-05-31 15:36

Köszöntünk a Mazdások körében! Az ajánlott motorolaj viszkozitási jelzése lehet 0w-40, 5w-40, esetleg 10w-40. Váltóolaj GL-4 (GL4+)75w-90. Van 8637,-Ft-ért is szíj, de különösen egy TD esetében lehet, hogy nem a legolcsóbbat kellene választani. A letöltésben nem tudok segíteni.

BluElite | 2012-05-31 14:24

Tisztelt Fórumozók! Először is szeretnék Tisztelettel köszönteni mindenkit. A mai naptól boldog tulajdonosa vagyok egy Mazda 626 DiTD kombinak. A típussal kapcsolatban lenne egy-két kérdésem: lehet valahonnét letölteni hozzá magyar nyelvű kezelési-karbantartási könyvet? Milyen a GYÁRI motor- és váltóolaj kell bele? Hol lehet olcsón vezérműszíj szettet vásárolni? Köszönettel: BluElite

kpapp76 | 2012-05-30 11:25

Gabor83, az 1500-2000-es rángatással kapcsolatosan: nekem is volt ilyesmi hibám mostanában. gyertyakábel csere megoldotta. ha van szervizes ismerősöd aki tud neked adni kipróbálásra egy szettet akkor érdemes nekifutni, mert ugye nem olcsók ezek a gumibizgentyűk...

mazda-auto.hu | 2012-05-29 11:11 Gabor83 részére

1. Könnyen előfordulhat. 2. Amennyiben visszajelzős fékbetét van benne igen, de sokszor a cserélt betétek már nem ilyenek, az visszajelző rendszert pedig ki lehet iktatni, így nem mutaja a kopást. 3. Ha csak kettesben rángat, akkor valószínűleg nem gyújtás. Lehet akár légtömegmérő is. 4. Nem lehet állítani. Valószínűleg a szerkezet elhasználódása okozza.

Gabor83 | 2012-05-29 09:04

Sziasztok! Pár dolog ismét összejött (2000-es évjárat 2.0 100 kW): - első gáznyomásnál beragad a gáz, utánna ez nem jelentkezik. Folytószelep tisztitás? - bizhatok a fékbetét kopásának visszajelzésében, vagy érdemes ellenőrizni? - 1500-2000 környékén rángat egyet a kocsi, kettesben. Korábban volt ilyen problémám, de egy jobb minőségü gyertya (Bosch Iridium) csere ezt megoldotta. Viszont másfél év alatt gondolom ennek nem szabadna tönkremennie (kevés használat mellett). - Hidros kuplung van, keményen fog. Szerintetek lehet ezen állítani?

renegat | 2012-05-21 17:29

Sziasztok! Szeretnék alufelnit vásárolni az autóra (626 2.0 DiTD, 2000-es évj.) és szeretném kikérni a véleményeteket. A gyári 15"-os 6jjx15, 114,3-as méretben nézelődjek inkább 195/65/R15ös gumi párossal, vagy inkább nagyobb pl. 16os méretben? (ha az utóbbi ott mi változik a felni méreteiben, gondolom a szélesség az igen, azaz nem 6jj hanem pl 6,5 vagy 7-est kell keresnem?). Illetve akkor már a gumi is érdekelne, aki már módosított ezeken írja már le legyen szíves, hogy mi az ami elfér és jól mutat az autón. Nem szeretnék feltűnőt stb, de gondolom a peres gumi jól mutatna ezen is. Vélemény? Köszönöm szépen.

mazda-auto.hu | 2012-05-17 08:43 Utazo01 részére

Érdekes. Köszönjük az információkat! Sajnos valóban kevesen foglakoznak vele, és még így is bele lehet futni többszöri "újra ki kell szerelni, mert nem lett jó" dologba.

Utazo01 | 2012-05-16 21:52 mazda-auto.hu részére

Köszönöm a gyors válaszotokat,és közben és is körbenéztem ebben az adagoló témakörben.Körbetelefonáltam a nagyobb,és (el)ismertebb adagoló szervízeket,és azt a választ kaptam,hogy nagynyomású szívattyúkat,illetve befecskendezőket javítanak,de ilyen Denso adagolót nem.Az utolsó hívásnál lett érdekes a dolog,mivel azt a választ kaptam,hogy "magyar Denso javításával nem foglalkozunk".Azt hittem nem jól hallok,de mint további internetes nyomozás után kiderült,hogy valóban Magyarországon,pontosabban Székesfehérváron gyártották ezeket az adagolókat 1998-tól az Opel Isuzu DTI motorjaihoz együttesen.Az érdekes dolog ebben a javíthatatlanság,amit ezek után nehezen értettem.Erre is van megoldás,a Filep adagoló szervíz Székesfehérváron,és már Budapesten a Harmat utcában is,igaz így sem olcsó beavatkozás.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lancia Rallye 037 Stradale 1982.

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 3915, 1850, 1245 mm

Tengelytávolság: 2440 mm

Hasmagasság: 

Saját tömeg: 1170 kg
Hengerelrendezés: 4 henger (soros)

Szelepek száma: 8

Szelepvezérlés típusa: DOHC

Furat/löket: 84 / 90 mm

Sűrítési viszony: 7,5:1

Feltöltés: Abarth kompresszor   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt keresztben

Tüzelőanyagellátás: 1db duplatorkú Weber karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 
 

Hajtás: Hátsókerék

Lökettérfogat (cm3):     1995    
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):    207,8 (152,9)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     226 / 5000

Gyorsulás 0-100 km/h: 7 mp.

Végsebesség: 220 km/h

Több autó