2025. Január 13. Hétfő - Veronika

Mazda 626

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


janett8501 | 2012-05-15 20:39 janett8501 részére

06204723993 vagy janett85@freemail.hu

janett8501 | 2012-05-15 20:38

sziasztok megint én vagyok! sürgős lenne a számomra egy 626-os 91'- 92' benzines kasznira vagy motor hibás autóra!!!!! ha valaki tud ilyet akkor segitsen!!! 06204723993 vagy: janett85@freemail.hu

mazda-auto.hu | 2012-05-15 14:20 Utazo01 részére

Mi úgy tudjuk, nem helyettesíthető az adagoló, a vezérlése nem stimmelne.

Utazo01 | 2012-05-14 21:36

Sziasztok,üdv mindenkinek! Egy mazda 626 ditd problémával kérném a tanácsotokat.Az autó kb 5 éve teljesít szolgálatot minden komolyabb gond nélkül,2001-es évjáratú 110-le típusról van szó.A hibajelenség a következő,alapjáratról emelve a motorfordulatot,kb 1600-as fodulattól egészen 2200ig reszket a motor,és iszonyú kék füstöt ad ki magából.A motornak olajfogyasztása nincs,hengerveszteséget mértek benne,ami 6-7% volt minden hengerben,ami nem rossz,egy 360.000km-es motortól.Kicseréltettem mind a 4 porlasztót,de semmi nem változott.Ezek után már csak adagoló maradt,amin cseréltek mennyiség szabályzó szelepet,amitől jobb lett az autó dinamizmusa,de a hiba továbbra is megmaradt.Menet közben apró rántásokat lehet érezni,illetve gázelvételkor kék fütöt ad.Hidegen-melegen tökéletesen indul,és indult is,bár az alapjárat néha lentebb megy,akkár 400-500ra.A szerelő,akinek van japán ismerete ezen a téren,előtöltés szabályzási problémára gondol,de ennek az ellenőrzésére,és javítására elég kevés a szakműhely.Elgondolkodtam egy adagoló cserén,ami talán költségbarátabb,mint egy sokszámjegyes javítás(már ha lehet),de ilyen adagolókódot nem találok(RF4F).Ami fellelhető az interneten főként 90le (RF2A,RF2B,stb),amiről nem tudom helyetesíthető-e,vagy milyen változást takar!Szívesen veszek minden tapasztalatot,tanácsot,ötletet.Köszönöm.

SL | 2012-05-10 19:15 mazda-auto.hu részére

Köszönöm! Körbejártam atémát, és tudom, hogy a 626 Mazdát is 97-től szerelték ezzel a motorral.

SL | 2012-05-10 19:12

Szevasztok! Köszönöm az ötleteket! Időközben megtaláltam az emberemet, mindene van készleten, "elérhető" áron.

fattsabee | 2012-05-10 12:48 SL részére

http://www.autoalkatresz.hu/auto-bontott_jarmu/jarmu_bontasra/mazda_premacy_bontott_jarmu-365670 MUFUDUUFIJIPEUTL98SIAOUKEOMC8K439DKGQRO6IR5G31QDPPPFMT75SFKRLZ14JE536MYKZOCIE80UIK2D8SR9DD8IC2UCIQPQCJTCT80A7HLZWM1I69HGC28W64F3R1HUQ384CRMKG1USQ516R79SR2DWF6Q4KH7Q498UJ0R85OEMLQPQ6ZCE Esetleg egy próbát megér!

mazda-auto.hu | 2012-05-10 10:24 SL részére

.A 626 (97-) 90 lóerős DITD motorja egyezik. Talán így könnyebben találsz.

SL | 2012-05-09 19:53

Üdv mindenkinek! Frissen regesztrált fórumoskén leírnám Mazda Premacy 2.0 DITD 90LE-s 2000 évjáratu kocsimnál eddig tapasztalt dolgaimat. A gépet 4 éve vettem, mert egy megbízható családi autót kerestem tágas utastérrel, kis fogyasztásal.Eddig a következők voltak vele: a motordiagnosztikám villog, hozzáértők EGR szelephibát és adagoló epromhibát olvastak ki belőle.Azóta is villog, mert nem volt 400 ezrem javításra, és a kocsi gond nélkül müködött. A jobb hátsó ABS senzor megadta magát, de hála a netnek, Német piactéren 40 euro-ért találtam hozzá cuccot.Az autóvásárlás után sajnos már késön derült ki, hogy a légzsák vezérlője is hibát jelez,csak kiszedték a visszajelzőből az izzókat. (Magyarország :()Mé nem csináltattam meg. 4 darab izzító gyertyát cseréltek benne, ami bítr egy telet és utána ismét csere. Denzo van most benn, az bírja.Pontosabban bírná, mert 1 hete a motornak olyan hangja lett mint egy traktornak. Kiderült, hogy szelepfészek törése van. Azóta a gép szerelőnél javítás alatt. Nem tud valaki egy bontót, vagy egy ismerőst aki Mazda motorokkal foglalkozik? A netet már oda vissza átböngésztem, de nem igazán ismerik ez a típust. Amit keresek az RF3F-es motorhoz (még nem biztos) hengerfejet. EGR szelep és vezérműszíj burkolatot viszont kellene. Mindezek ellenére, igy is hozzámnőtt ez az autó!

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Ferrari 288 GTO 1984

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4225, 1850, 1150 mm

Tengelytávolság: 2450 mm

Hasmagasság: 120 mm

Saját tömeg: 1160 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok

Szelepek száma: 32

Furat/löket: 80 / 71 mm

Sűrítési viszony: 7,6:1

Turbófeltöltő: 2 db IHI turbó, 2 db levegő-levegő köztes hűtő   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5 
Lökettérfogat (cm3):     2855     
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     400(294,6)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     496/ 3800

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8

Végsebesség: 305 km/h

Több autó