2024. November 26. Kedd - Virág

Mazda 626

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


sys626 | 2012-05-02 13:13 mazda-auto.hu részére

Köszönöm a válszokat, amennyiben hozzám kerül küldök visszajelzést. Sziasztok, további jó munkát!

mazda-auto.hu | 2012-05-02 09:16 sys626 részére

1. Lehet, hogy valamelyik szenzor okozza a problémát. Ezek darabja 36690,-Ft. Ettől függetlenül érdemes lenne egy "Mazdás" hibakód olvasást végeztetni vásárlás előtt, nehogy esetleg mással legyen gond. 2. Én nem tudok róla, hogy típusbetegség lenne a rozsdás motorháztető. Esetleg sokat állt autóknál (a meleg motor egyébként kiszárította volna a vizet.) 3. Sajnos az óra visszatekerést nem lehet biztosan megállapítani. 4. Igen, főleg ha testesebb ember volt a korábbi gazda. 5. Gyári alkatrészekkel kb. 110000 Ft. a szíjcsere, jó minőségű utángyártottal kb a fele. Görgő, feszítő, szíj, munkadíj. 6. Érdemes 10000 km-enként motorolajat cserélni szűrővel, illetve az egyéb karbantartásokat is betartani. Megbízható típus.

sys626 | 2012-04-29 11:06

Sziasztok! Vásárolnék egy 2001-es 626-ost 2.0 benzines 116 Le,gépet, külföldről behozott. Átolvastam a fórumot, volna még pár kérdésem. Egyik ABS jeladója rossz, emiatt világít a TSC pirosan a műszerfalon vajon? Mennyibe kerül hozzá egy új jeladó? A motorháztető alulról rozsdásodik eladó szerint tipusbetegség igaz ez? 182 ezer km van benne, ki lehet-e olvasni, ha tekergetve volt az óra? A soför ülés szivacsa meg van benne törve a bal comb mellett,találkoztatok már ilyennel? Vásárlás után vezérműszíj csere jelenlegi árakon mennyibe kerül? Valamint mire figyeljek megtekintéskor, egy-két apró praktikát a típussal kapcsolatban szívesen olvasnék. 10 éve Nissannal járok ez is erededi Japán, úgyhogy más autó nem jöhet szóba. Grat a fórumhoz! http://www.hasznaltauto.hu/auto/mazda/626/mazda_626_2.0_digit_klima.esp.abs-5706560

mazda-auto.hu | 2012-04-26 08:31 luky1981 részére

Ebben sajnos nem tudunk segíteni. Ha nincs kiolvasott hibakód, akkor úgy sem segítene.

luky1981 | 2012-04-25 13:03

helloka,mar megint en vagyok,es a diagnozis nem volt helyes!!szeretnem ha kisegitenetek engem azzzal,hogy elkulditek nekem az osszes szenzor hibakodot ami csak letezik,mert valamelyik szenzor szorakozik velunk,es a szijtol,vagy a magasnyomasos szivattyutol van a gond!!kellene nekem az osszes szenzor hibakod,mellekelve,hogy melyik mit jelent!!elore is koszi,sziasztok!!!

janett8501 | 2012-04-24 20:39

sziasztok!!! sürgős segítséget szeretnék kérni. donor autora lenne szükségem 626-os 2000-es benzines 91-es évjáratúhoz, rendszámtáblával. sürgős!!!! 06204723993

mazda-auto.hu | 2012-04-23 08:25 luky1981 részére

Köszönjük a visszajelzést!

anulu | 2012-04-21 13:19 renegat részére

Az biztos hogy nem 20 éves Opel, ez leginkább majd az alkatrészek árában fogod +tapasztalni ha eddig nem volt ilyenben részed.Másrészt ha a google keresőbe begépeled hogy mazda 626 workshop manual akkor letudod tölteni azt amiből én is kilestem amit írtam. anulu A SAS unit/egység (sophisticated air bag sensor)"gyűjti" és "kezeli" a szenzoroktól/lég zsákoktól bejövö infokat.Én csak egyszerüen a légzsák rendszer kanputerének hívnám, de majd nálam avatottabbak megmondják hogy mi is pontosan.A egység műszerfal alatt a rádió, kondi kezelő panel alatt van( a robbantott ábra alapján). A 2AA + csak annyi hogy van egy csomó érintkezője és az egyik nek ez az azonosítója. Álltalában(!!!!) kétféle képpen szoktak elromlani dolgok az autón:hirtelen minden előzmény/átmenet nélkül és van hogy hosszabb ideig vmi döglödik és csak fokozatosan pusztul el.

luky1981 | 2012-04-20 18:49

tisztelettel szeretnem tudatni veletek,hogy megtalalta egy profi szerelo,hogy mi is a problemam az autoval!!!tudniillik en az autot (mazda 626 2.0ditd)ausztriabol hoztam!!es valoszinu,hogy szijcserenel szakszerutlenul lett felteve a vezermuszij,es ugymond n"nem volt ponton"!!tehat be kell majd allittassam a szivattyut a szijjjal egyutt!!

renegat | 2012-04-20 16:47 anulu részére

Húú...ez nekem nagy falat :D 2 hete van meg az autó - az előzőben nem volt légzsák. Ezek, hogy SAS egység meg 2AA csatlakozó, nekem ismeretlen fogalmak még. Egyébként ez csak úgy magától elromlik? Illetve miért van, hogy ha várok gyújtásnál míg kialszik az airbag visszajelző akkor menet közben nem villog...Csak akkor ha nem várok míg kialszik a lámpa. Egyébként van benne oldallégzsák, de akkor sem értem, hogy csak úgy 8 óra állástól elromlik a szenzor? Valószínű jobban járok, ha felkeresek egy szervízt itt valahol Kecskeméten, mert ehhez már nem elég egy kulcskészlet meg egy kombifogó mint a 20éves opelnhez :D @mazda-auto.hu: köszönöm a választ Neked is! (megj.: spirálfédert sem tudom mi, de megfogom keresni :) )

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lamborghini Countach QV 1985-1988.

Ajtók száma:  2
Ülések száma: 2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4170, 2000, 1070 mm

Tengelytávolság: 2500 mm

Hasmagasság: 105 mm
Hengerek:  12 henger V alakban 60°

Szelepek száma: 48 
Motorbeépítés:  hátsó tengely előtt hosszában

Szívómotor, karburátorok. (néhány késői USA verzió befecskendezővel) 

Lökettérfogat (cm3):   5167

Furatxlöket (mm): 85,5x75 mm  
Sűrítési viszony: 9,5:1    
Teljesítmény (LE/ 1 min): 455 /7000 
Nyomaték (Nm / 1 min): 501/5200

Sebességfokozatok száma: 5

Hátsókerékhajtás

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8 mp.

Gyártott darabszám: 610

Végsebesség: ~295-310 km/h

Több autó