2024. November 26. Kedd - Virág

Mazda 626

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


anulu | 2012-04-20 14:58 renegat részére

Hali! Én mást találtam a DTC 32-re a mazda workshop manual-ban. Az szerint:passanger side air bag sensor system (internal circuit abnormal)-utasoldali légzsák érzékelő rendszer (belső áramköri hiba) Továbbá:ha van az autóban oldallégzsák(gondolom van) akkor a manual szerint a hiba a szenzor és az SAS egység közötti vezetékezésben van vagy maga az oldal légzsák szenzor hibásodott meg. Abban az esetben ha nincs oldallégzsákod(?) akkor az SAS egység csatlakozó 2AA csatlakozó pontja szakadt(testelés-SAS egység 2AA pontja szakadt/folytonossági hiány!). Sok sikert a hiba kereséshez/javitáshoz és majd írd meg hogy sikerült! anulu

mazda-auto.hu | 2012-04-20 13:59 susek részére

A tűzfalon, illetve az adattáblán van feltüntetve.

mazda-auto.hu | 2012-04-20 13:58 renegat részére

Ellenőrizni kellene a csatlakozást, illetve az ún. spirálféder kormány érintkezőt. Az akkumulátor negatív saruját vedd le előtte.

susek | 2012-04-19 20:53

Sziasztok egy kérdés: Hol van a mazda 626 1993 évj 2,0 comprexen az alváz szám ? elöla motortétben van azt tudom de még valahol máshol van ?????????????? válaszokat előre is köszönöm .

renegat | 2012-04-19 16:22

Ja...lemaradt: 626 2.0 DITD, 2000-es évjárat.RF motorkód.

renegat | 2012-04-19 16:20

Sziasztok ismét. Reméltem, hogy nem hiba miatt fogok ide írni,de úgy néz ki mégis. Nos: amint azt már írtam kb. két hete vettem az autót. eddig semmi gond ill. hibajelenség nem volt. Ma viszont előjött egy ilyen, hogy a légzsák visszajelző elkezdett villogni 3 hosszút és két rövidet. Ahogy néztem gugli azt mondja, hogy 32-őt jelent ez Mazdáéknál. (Konkrétan ezt találtam: "32 Driver Side Air Bag Module Circuit High Resistance or Open ". A hiba ha megvárom, míg szépen kialszik a visszajelző gyújtásnál akkor nem jelentkezik, addig viszont hiába állítottam le és indítottam be ismét. Valaki találkozott már ilyennel? Előre is köszi!

mazda-auto.hu | 2012-04-19 15:06 luky1981 részére

Nem tudom, ha látnám az adatokat a motor járása közben, akkor könnyebb lenne.

luky1981 | 2012-04-19 09:57

persze,hogy csereltunk rajta,az volt az elso dolog,mert remenykedtem benne,hogy az lessz a baja!!!de vajon mi lehet az a pici problema,mert annyira idegesiit,es ezert kell majd kidobjak egy 100-ast!!!na de ez van,igy jartam,most mar nincs mittegyek,meg kell adnom neki amit ker!!!de majd ha megcsinalja,akkor majd kozzeteszem,hogy mi volt a baj!!!

mazda-auto.hu | 2012-04-19 09:46 luky1981 részére

Valós idejű adatmérés nélkül nem tudok újabb ötleteket adni. Gondolom gázolajszűrőt cseréltetek.

luky1981 | 2012-04-19 08:48

MINDEN ELLENORIZVE LETT az auton,semmi problemat nem talaltunk,ami mechanikus lehetne!!!a lefuvo szelepet lehet elektronikusan allitani?van egy masik szerelo is,akinek elmondtam,hogy mi a problemam,es o tudja,mert mar talalkozott os is ezzel,de viszont nem hajlando elarulni,csak ha busasan megfizetem(100 euro),de nem szeretnek folosleges penzt kidobni,hatha meg esetleg eszukbe jutna valami,es az a szerelo azt mondta,hogy egy nagyon pici hiba,az ami a problemamat okozza!!!mit tegyek,fizessek neki?help!!!!

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Monteverdi Hai 450 SS 1970.

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4343, 1788, 1021 mm

Tengelytávolság: 2548 mm

Hasmagasság:

Gumiméret elöl: 205/70-15

Gumiméret hátul: 225/70-15

Saját tömeg: 1247 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok (Chrysler Hemi)

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 107,95/ 95,2 mm

Sűrítési viszony: 10,25 : 1   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt, hosszában

Tüzelőanyag ellátás: Dupla négytorkú karburátorok

Sebességfokozatok száma: 5 (kézi ZF)

Hajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):     6974    
Szelepvezérlés típusa:  
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     450 (335,6) / 5000
Nyomaték (Nm / 1 min):     664/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,9 mp

Végsebesség: 290 km/h

Több autó