2024. November 26. Kedd - Virág

Mazda 626

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2012-05-08 08:23 Jozef részére

Nagyszerű. Köszönjük a visszajelzést!

Jozef | 2012-05-07 15:49 mazda-auto.hu részére

Koszonom. Talalt sullyedt, blower motor resistor-nak hivjak itt, cserelve, ujra mukodik mind a 4 fokozat. Udv

mazda-auto.hu | 2012-05-07 14:35 leanykoncer részére

Arra gondoltam, hogy bármiféle csere előtt ellenőrizném a kábeleken futó impulzusokat. Ha nem a gyújtási igénynek megfelelőek, akkor a gyújtáselosztó (vagy csak annak fedele, rotorja) a következő láncszem.

leanykoncer | 2012-05-07 13:07 mazda-auto.hu részére

Köszönöm válaszát. Az egyszerű kivizsgálásnál a gyújtáselosztóra gondolt? A kérdésem igazából arra irányult, hogy az ilyen hibajelenség esetén van-e olyan alkatrész, amit érdemes még ellenőrizni, mielőtt a komplett gyújtást kicseréltetik az emberrel, ami időközben újra meg újra tönkremegy és a hiba gyökere nincs kezelve?

mazda-auto.hu | 2012-05-07 11:20 leanykoncer részére

Ennél a típusnál viszonylag egyszerű vizsgálni a gyújtás kimaradást, hiszen még nem közvetlen gyújtótekercses. Ez lenne az első, amit megnéznénk. Ha egy henger egyáltalán nem megy, akkor elsősorban ez lehet az ok. Valószínűleg azonban nem gyertya, és nem kábel probléma van.

mazda-auto.hu | 2012-05-07 11:16 fattsabee részére

Amennyiben már jó az üzemi feszültség, az áramtalanítás is resetelésnek felel meg. Ha továbbra is maradnak a hibajelzések, akkor egy hibakód olvasás lenne a legcélszerűbb.

mazda-auto.hu | 2012-05-07 11:14 Jozef részére

Az utas jobb lábfejénél van a kapcsoló által vezérelt ellenállás csatlakozója, tehát az ellenállásnak is valahol ezen a környéken kell lennie a manuális klímásokban. Minden bizonnyal ezzel az ellenállással van probléma.

leanykoncer | 2012-05-07 09:29

Tisztelt mazda-auto! Segítségét kérem az alábbi prblémában. '97-es évjáratú 2.0 benzines 626-osunk 3 hónapja alacsony fordulaton(kb. 2500-as fordulatig) nem volt megfelelő a gyújtás, az autó nagyobb gázadást követően elkezdett rángatni. Magasabb fordulaton nem volt probléma. Kicserélték a gyújtókábeleket és a gyertyákat, ezzel 1 hónapig panaszmentes volt, majd újra jelentkezett ugyanaz a hiba. Akkor azt mondták a szervizben, hogy platina gyertyát kell bele tenni, ez is megtörtént, ismét jó lett a kocsi. Kb. 2 hónap elteltével tegnap újra kezdődött a rángatás, de már olyan szinten, hogy az 1-es henger nem is megy, alapjáraton is dadog az autó és kegyetlen sokat fogyaszt. Meggyőződésem, hogy a hiba tényleges oka a gyertya és a gyújtókábel cserével nem lett megállapítva. Válaszát előre is köszönöm.

fattsabee | 2012-05-05 22:23

Sziasztok! Segítségre lenne szükségem! 93-as 626D coprex elszált a fesz.szabájzóm és kicsit megzavarodott a műszerfalam. Minden működik, de ennek ellenére mégis világit a hűtőviz szint, ABS, szervó vissza jelző lámpa. Van mód arra, hogy a hibát ki reseteljem? Hasonlóra gondolok mint az opeleknél, hogy csatinál két érintkezőt rövidre zárjuk és gyújtást adunk, akkor ki lehet villogtatni. Esetleg még az is felmerült bennem, hogy esetleg elszálltak ezek a jeladók csak nem okoznak olyan hibát amiket működés közben észre lehetne venni.Esetleg ezek kimérésére van mód? A segítséget előre is köszönöm! Üdv Csabi

Jozef | 2012-05-05 10:47

Sziasztok. Üdvözlök minden fórumozót. Elnézést, hogy új tagként egyből kérdezek, de nemrég vásároltam egy 97-es évjáratú 2.0 L 626 GF Mazdát, amivel 100%-ban elégedett is vagyok, viszont egy idegesítő problémát szeretnék megoldani, de sajnos megakadtam vele. A problémám az, hogy a fűtőventillátor csak 4-es állásban fúj, a többiben meg sem moccan. A kapcsolót szétszedtem, finoman megcsiszoltam a csúszó-érintkezőket, ezután megnéztem, hogy a bejövő vezetékek élnek-e és sajnos, ha a bejövő csatlakozón egy kábel segítségével zárom rövidre az egyes fordulathoz tartozó csatikat akkor is csak a legmagasabb fokozaton fúj. A kérdésem az, hogy a fordulatszám-szabályozás hogy van megoldva, mi lehet a probléma? Esetleg a ventilátor motoron van egy szabályozó relé ami beadhatta az unalmast? Előre is köszönöm.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Mazda Furai

Ajtók száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4563, 1956, 977 mm

Tengelytávolság: 2790
Ülések száma:   2

Háromtárcsás RE20B alapú wankel elvű motor  
Bolygódugattyúk száma: 3
Motorbeépítés:   középen hosszában

Szívómotor

Sebességfokozatok száma: 6 fokozatú félautomata. 
Kamratérfogat (cm3):   3 x 654 = 1962       
Változó hosszúságú szívócső rendszer
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 450/9000 
Nyomaték (Nm / 1 min): nincs adat

Gyorsulás 0-100 km/h: <4 mp

Végsebesség: ~290 km/h

Az egyetlen működő példány a TopGear showműsor epizódjának készítése közben 2008-ban kiégett.

Több autó