2025. Január 13. Hétfő - Veronika

Mazda 626

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


Gebei89 | 2011-09-25 19:24

Köszönöm, szépen a választ. Most már csak arra lennék kiváncsi ha az én atómban ez nem működik, nem nyitja ki a szelepet a működésében mennyire zavarja? Érdemes megcsináltatni vagy hagyjam igy ?

mazda-auto.hu | 2011-09-23 08:54 Gebei89 részére

A maximális töltőnyomást szabályzó szelep nyitási értéke 1,4 Bar, és maximum 2 Bar vizsgáló nyomással szabad terhelni.

Gebei89 | 2011-09-23 00:47

Sziasztok! Nekem van egy 1993/12 havi comprex diesel mazda 626-osom. Nemrég szedtük szét a kompresszort, mert nem akart kipörögni az autóm meg füstölt mint a gyárkémény 2500as fordulat fölött. Ki lett takaritva minden szuperul nézett ki. Visszatettük és ugyanúgy nem volt jó, mire rájöttünk, hogy a kipufogó csövem volt eldugulva a középdobtól kifele. Tele volt koxal :D. Ennyi volt mindössze a probléma. A kérdésem viszont a következő lenne: A kompresszoron van egy fekete vákumos kütyü ami nyit-zár egy szelepet amin a karter gáznak kellene kijönnie. Nekem az nem akar kinyitni illetve mikor leszedtük ezt a fekete rész ezt a vákumos alkatrészt akkor elkezdtem kézzel széthúzni, de nagyon nehezen jött szét az normális nekünk ??? Termel a kompresszor akkor levegő mennyiséget aminek hatására ki bir nyilni ? Csak azért kérdezem mert 10bárral mikor megfújtuk akkor kinyitott, jó nem lett telibe belenyomva de mégis azt mondta a szerelőm az nem létezik, hogy ekkora nyomás tudjon itt keletkezni ami ezt kinyitja? Hogyan működik ez a rész ? Illetve hogyan működne normális esetben ? A kallantyú nincs beragadva amit mozgatna ez a fekete kütyü. Válaszokat előre is köszönöm most igy is müködik az autóm, csak nem értem ennek a West gatenek nevezett "ha jól tuom ez a neve" a működését.

mazda-auto.hu | 2011-09-19 14:15 Gabor83 részére

Nem. Egészen más a cikkszám.

Gabor83 | 2011-09-19 12:12

Szerintetek a legutolsó és az eggyel korábbi 626-osok jobb hátsó elektromos zárja elképzelhető, hogy megegyezik?

mazda-auto.hu | 2011-09-19 08:22 lorlen részére

Ha valóban gyenge a teljesítmény, akkor sok minden okozhatja. Akár 1 fog eltérés a vezérlésben, légtömegmérő, fals levegő...stb.

Gabor83 | 2011-09-18 11:52

Enyém is kb. 3500 környékén kezd el húzni, majd elég sokáig nem fullad ki.

gf2000 | 2011-09-17 22:28 lorlen részére

Nekem is így viselkedik-de nem négyezres fordulaton,hanem 3750-től lódul meg.
Amúgy meg 16 szelepes a gép-azok mind ilyenek-úgy tudom.

lorlen | 2011-09-17 11:22

Sziasztok

Pár hónapja van egy 626 GF-es 1997, benzines 2.0 autóm. Számomra nagyon furcsán viselkedik, mert 4000 fordulatszámig elég lomha, padlógáznál is inkább mintha megtorpanna nem érezni, hogy húzna, de 4000 felett viszont hirtelen elindul és nagyon dinamikus. Ez normális jelenség ennél a motornál?

mazda-auto.hu | 2011-09-16 09:24 Gabor83 részére

Köszönjük a visszajelzést! Lehet, hogy elfogyott a maszkoló szalagja. :-(

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lamborghini Diablo GT 1999

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4430, 2040, 1115 mm

Tengelytávolság: 2650 mm

Hasmagasság: 110 mm

Saját tömeg: 1530 kg
Hengerelrendezés: 12 henger V alakban 60°

Szelepek száma: 48

Furat/löket: 87 / 84 mm

Lökettérfogat (cm3) : 5992

Sűrítési viszony: 10,7:1   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés 
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):  574,9(422,8)/ 7300
Nyomaték (Nm / 1 min): 630 Nm / 5500

Sebességfokozatok száma: 5

Hátsókerékhajtás

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,4 mp

Végsebesség: 338 km/h

Több autó