2024. November 27. Szerda - Virgil

Mazda 626

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2011-08-05 11:19 Imrus részére

Olyasmi jellegű a dolog, mint amikor egy testkábel laza, vagy valamilyen egyéb okból az áramellátás nem stabil.

Imrus | 2011-08-05 10:42 mazda-auto.hu részére

igen pontosan, és várni kell utána hogy be induljon,és ugy kezdödik az egész amikor elkezdem huzatni rángat és leáll. valami segitség kellene

Imrus | 2011-08-05 10:41

igen pontosan, és várni kell utána hogy be induljon,és ugy kezdödik az egész amikor elkezdem huzatni rángat és leáll. valami segitség kellene

mazda-auto.hu | 2011-08-05 08:46 Imrus részére

Jól értem, hogy leáll a motor, és álló motor mellett össze-vissza ugrál a fordulatszámmérő?

Imrus | 2011-08-04 20:26

hello. nekem egy 86-os 626 mazdám van 2.0 coupe. és az a bajom h amikor elkezdem nyomni a gázt le áll a motor a fordulatszám össze vissza ugrál és 10mp mulva birom be inditani, benzin-gáz üzemü, de mind2tön csinálja. és világit egyfolytába egy felkiáltos jel piros, segitsetek már létszi mert szerelök nem tudnak. köszi. várom a válaszokat

bodyp | 2011-08-02 08:12

Valakinek van Mazda 626-hoz 7 pólusú index reléje?
http://kepfeltoltes.hu/110802/1825_1_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Árpádx | 2011-07-13 22:07 Gabor83 részére

Szerintem megnézheted a bal első fényszóró környékén van egy test gyüjtő fésü amin van néhány test kábel ha ezek nem érintkeznek rendesen akkor érdekes dolgokat lehet látni a műszerfalon.Csavarozd le a helyéről és jól lecsiszolva szereld vissza.

Árpádx | 2011-07-13 22:01 bodyp részére

Az az ikon a hűtő folyadékszint.Ha néha világít akkor nézd meg a hűtőfolyadék szintet vagy a hűtő tetején levő gomba csatlakozót.Üdv:Árpád

mazda-auto.hu | 2011-06-28 08:19 Gabor83 részére

Ez egy indukciós jeladó, így általában a tekercs, vagy a vezetékelés szakadhat, illetve a szigetelés folytonossága sérülhet. Ha van rá idő, és lehetőség, érdemes és érdekes a javításával próbálkozni.

Gabor83 | 2011-06-27 14:31

Én köszönöm.
Egy kérdésem lenne még: jeladót van értelme szétszedetni, vagy értelmetlen foglalkozni vele?

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Ferrari 288 GTO 1984

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4225, 1850, 1150 mm

Tengelytávolság: 2450 mm

Hasmagasság: 120 mm

Saját tömeg: 1160 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok

Szelepek száma: 32

Furat/löket: 80 / 71 mm

Sűrítési viszony: 7,6:1

Turbófeltöltő: 2 db IHI turbó, 2 db levegő-levegő köztes hűtő   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5 
Lökettérfogat (cm3):     2855     
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     400(294,6)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     496/ 3800

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8

Végsebesség: 305 km/h

Több autó