2024. November 27. Szerda - Virgil
Mazda 626
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda5 Mazda3 Még több fórum téma
Gyártási időszak: 1971-1978
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4355, 17688, 1134 mm
Tengelytávolság: 2000 mm
Hasmagasság: mm
Légellenállási együttható:
Saját tömeg: 1619 kg
Hengerelrendezés: 8 henger, 90 fokos V alakban.
Szelepek száma: 16
Furat/löket: 93,9 / 89 mm
Sűrítési viszony: 8,05:1
Motorbeépítés: Hátsó tengely előtt hosszában, középen
Tüzelőanyag ellátás: 4 db Weber DCNF karburátor
Sebességfokozatok száma: 5 kézi (ZF)
Meghajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3): 4930
Szelepvezérlés típusa: Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 330 (246,1)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min): 440,6/ 4000
Gyorsulás 0-100 km/h: 6,6
Végsebesség: 284 km/h
Gumiméret elöl: 205/70 VR15
Gumiméret hátul: 215/70 VR 15
Összesen 564 db készült.
Több autó
Gabor83 | 2011-09-16 08:57 mazda-auto.hu részére
Köszi, szakadt volt a tekercs a jeladóban, így bontóból vettem másikat.
Tegnap arra ébredtem, hogy borzasztó kerregő hangot ad a jobb hátsó központi zár, délután szétszettem, a hang a motorból jött (szerintem csere lesz belőle).
Kíváncsi vagyok, hogy sikerült a fényezőnek szinte a teljes zárszerkezetet is befújnia, pergett róla a festék.
Gabor83 | 2011-09-16 08:52
Nincs időm nagyon átnézni a szervizkönyvet, de úgy rémlik, hogy a motor problémákat csak műszerrel lehet kiolvasni, nem lehet kicsipogni (mint az ESP, ABS esetén).
hundjkay | 2011-09-09 16:06 mazda-auto.hu részére
köszönöm a gyors válaszokat , lehet akkor mazda szervíz lesz .
mazda-auto.hu | 2011-09-09 15:07 hundjkay részére
Csak a csavart tekergetve nem lesz jó az alapjárati beállítás, hiszen az alapjárati léptető motor korrigálni "akar". Ennél többet a távolból nem segíthetek.
hundjkay | 2011-09-09 14:06 mazda-auto.hu részére
valóban 1000-en pörög a képen alapon, a pillangószelepnél egy csavarral tudom állitani. én vettem feljebb hogy az elindulás ne legyen szaggatott vagy ne fulladjak le olyan könnyen mert ugyanigy leesik a motor.mivel elinduásnál is eléggé jelen van ez a probléma.
vagy milyen helyes alapjárati beállitásra gondol?
igazábol már vettem rá bontott pillangószelepet is de sajnos ugyanaz a jelenség. hidegen is csinálja, de akkor nem tud leesni ennyire ezért nem is érezhető igazán mivel magasabb még az alapjárat. még olvastam az is lehet talán hogy az egyik motorbak lehet kivan és elbillen a motor és falsot sziv akkor(?) valahol.
mazda-auto.hu | 2011-09-09 08:42 hundjkay részére
Első körben egy helyes alapjárati beállítás lenne szükséges. Erre a túl magas alapjárat is okot szolgáltat, amit lehet, hogy ez okoz. A kuplungpedál kapcsoló jelére a vezérlőegység a hajtáslánc kímélése miatt megemeli a fordulatszámot (mivel váltást feltételez), és ilyenkor nem az eredeti alapjárat programon jár a motor.
hundjkay | 2011-09-09 02:18
ÜDV! 626-os FS motorkódos'93as 2000es benzines gépem van. a következő a problémán, egy röpke videót linkelnék:
http://www.youtube.com/watch?v=7Zk8t0OVFzg
az autó üresben kis gázadásra majdnem lefullad mikor vissza kéne térnie normál alapjáratra. az injektorok, tömitések levegőcsövek, bilincsek, szerintem rendben vannak, átnéztem őket. !Ha benyomom a kuplungot akkor viszont nem zuhan le az alapjárat kis időre, normálisan esik vissza az alapjárati fordulatra.
Mi lehet a gond? esetleg találkozott e ilyennel?
gf2000 | 2011-08-31 07:58
Köszönöm a választ.
mazda-auto.hu | 2011-08-30 10:58 gf2000 részére
Eco (economy=takarékos) üzemmódban a vezérlőegység nem csak meleg levegő hozzákeverésével és a ventillátor sebesség állításával szabályozza a hőmérsékletet, hanem képes ki-be kapcsolgatni a klíma kompresszor hajtását, ha erre a külső hőmérséklet lehetőséget ad. Ha kint sokkal melegebb van, mint a bent beállított kívánt hőmérséklet, akkor természetesen nem fogja tudni kapcsolgatni a kompresszort...és mivel a kompresszor hajtása kb. 15 lóerőnyi fékezőerővel bír, ezért többet fogyaszt a motor.
mazda-auto.hu | 2011-08-30 10:51 Peti0711 részére
Előfordulhat az is, hogy a küszöb belsejében gyűlik össze a víz, mert el van dugulva, vagy esetleg szakszerűtlen karosszéri javítás miatt be vannak hegesztve a kifolyók. Volt már rá példa.