2024. November 27. Szerda - Virgil

Mazda 626

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


gf2000 | 2011-08-29 20:19

Sziasztok

A digitális klímás mazda 626-osnál,mit jelent pontosan a klíma eco-módja?
Egy ismerősőm audijában-elmondása szerint-olyankor nem hűt,csak keringteti a belső levegőt.
Én azt tapasztaltam,hogy a mazda továbbra is hűti a légteret.
A válaszotokat előre is köszi.

Peti0711 | 2011-08-29 12:29 mazda-auto.hu részére

Köszi szépen a gyors választ, lenne még valami. Mióta meg van az autó, egyszer volt nagyobb eső, miután lett egy tenyérnyi tócsa az utasülés előtt. A kesztyűtartó alját éreztem nedvesnek, belülről száraz volt. Levettem, de mögötte semmit nem találtam, ahonnan a víz befolyhatott volna, elég sok minden van a műszerfal alatt. Egy régebbi autómnál a szélvédő tövében lévő "lefolyó" volt eltömődve levelekkel, kosszal, ott talán amiatt folyt be a víz. Ennél a Mazdánál lehetséges ilyen? Ha igen, hol kell valamit kitisztítani?
Köszi a segítséget!

mazda-auto.hu | 2011-08-29 11:31 Peti0711 részére

A légtömegmérő hibája okozhat ilyen jelenségeket, ráadásul ezekben az autókban még nem is olyan könnyű diagnosztizálni, hogy jól, vagy rosszul működik. Az új ára meglehetősen sok, ezért általában a bontott marad.

Peti0711 | 2011-08-29 08:27

Sziasztok!
Pár hete vettem egy '98as 2.0 626ost. Amikor kipróbáltam, nem ment sokkal jobban, mint az előtte megnézett 1.8as, erre azt mondta a tulaj, hogy még elviszi szerelőhöz, mert ki kell tisztíttatni a légtömegmérőt. Pár nappal később, mikor megvettem, tényleg erőssebbnek érződött és sokkal jobban is húzott. Ennek csak az első pár 100km alatt örültem, mert utána ismét gyengébb lett, majd valamivel később újra magához tért. Most ott tartunk, hogy megint nem úgy megy, ahogy kellene, ezért lehúztam a légtömegmérő csatlakozóját, mire ismét vissza tért az ereje. A próbakör után vissza dugtam, de csak egy kicsivel romlott a teljesítmény. Mit gondoltok, "csak" a létömegmérő hibája lehet, vagy valami komolyabb?
Előre is köszi a tanácsot!
Peti

mazda-auto.hu | 2011-08-23 09:03 Oscar részére

A turbó nem igazán igényel bejáratást. A turbós leállítás szabályra kell figyelni. Elképzelhető, hogy a kopások miatt a lapát néha beleért a falba, és elrepedt, majd letört. Szerencse, hogy a kipufogó oldalon történt, így nem került a motorba a lapát. Továbbra is legkésőbb 10000km-nél javasolt az olajcsere.

mazda-auto.hu | 2011-08-23 08:59 Kazy részére

Ennél a típusnál vannak mechanikai különbségek a teljesítményben különböző kivitelek között. A valódi futásteljesítmény fontos kérdés, egyébként megbízható modell. A nagynyomású befecskendezések előtti utolsó adagolókra jellemzően, az elektronikus szabályzás gyakran küldhet hibajeleket az elhanyagolt példányokban, és ezek többsége csak az adagoló kieszerelése után javítható, egy-két speciális műhelyben.

Oscar | 2011-08-22 14:08

Hello mindenkinek!
Megvolt a turbo csere a sajat turbo ment vissza felujitva. Innentol kezdve mire kell vigyaznom? Be kell jaratni vagy surubb olajcsere indokolt? Bar en eddig is 10000-kent csereltem az olajat 5w40 van mindig benne. A legszurot is 20-25000 utan csereltem.Ja a kipuf.oldali kerek egyik lapatjabol hianyzott 1 kb 5 mm-es darab. Mit szivhatott fel? Valakinek valami otlet?

Kazy | 2011-08-22 09:45

Sziasztok!
Most készülök venni 2001-2002 évj. 626 dízelt.
A 110 LE. néztem ki bár az picit drágább.Egyébként van más különbség a LE.-ön kívül a dízel motorok között?)
Tanácsokat kérnék mire figyeljek a vásárláskor(milyen típus hibák lehetnek)Köszönettel

mazda-auto.hu | 2011-08-17 08:12 mazdaszp részére

Mindenképpen ellenőrizni kell a kompresszor hajtását, így a kapcsoló mechanikát, behúzó tekercset.

Mindenkinek írom, ha valakit érdekel: 1991 utáni 626-osokhoz van komplett bontott klíma rendszerünk, kompresszor, kondenzátor (klímahűtő), szárító szűrő, utastéri elpárologtató...

mazdaszp | 2011-08-16 16:20

Sziasztok!
A következő probléma merült fel a mazdámnál(626,'93,2.0,Comprex,GE):a klímát bekapcsolva erős ciripelő hang hallatszik kb a klímakompresszor felől.Csak alapjáraton jelentkezik a probléma,a legkisebb gázadásra abbamarad.A gond viszont,hogy a klíma abszolút nem hűt.Eddig jéghideg klímája volt.Mi lehet a gond ebben az esetben,hol érdemes keresni a problémát?
Előre is köszönöm!

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lamborghini Diablo GT 1999

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4430, 2040, 1115 mm

Tengelytávolság: 2650 mm

Hasmagasság: 110 mm

Saját tömeg: 1530 kg
Hengerelrendezés: 12 henger V alakban 60°

Szelepek száma: 48

Furat/löket: 87 / 84 mm

Lökettérfogat (cm3) : 5992

Sűrítési viszony: 10,7:1   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés 
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):  574,9(422,8)/ 7300
Nyomaték (Nm / 1 min): 630 Nm / 5500

Sebességfokozatok száma: 5

Hátsókerékhajtás

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,4 mp

Végsebesség: 338 km/h

Több autó