2025. Január 14. Kedd - Bódog
Mazda 626
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
Turbófeltöltő, vagy kompresszor?
ALKATRÉSZ BÖNGÉSZDE, Mazda és más.
Mazda2, Ford Fiesta teszt.
Mazda 3 MPS KW futómű tuning.
A hengerfal olajháztartása, kenése.
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda5 Mazda3 Még több fórum téma
Lancia Rallye 037 Stradale 1982.
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 3915, 1850, 1245 mm
Tengelytávolság: 2440 mm
Hasmagasság:
Saját tömeg: 1170 kg
Hengerelrendezés: 4 henger (soros)
Szelepek száma: 8
Szelepvezérlés típusa: DOHC
Furat/löket: 84 / 90 mm
Sűrítési viszony: 7,5:1
Feltöltés: Abarth kompresszor
Motorbeépítés: középen, hátsó tengely előtt keresztben
Tüzelőanyagellátás: 1db duplatorkú Weber karburátor
Sebességfokozatok száma: 5
Hajtás: Hátsókerék
Lökettérfogat (cm3): 1995
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 207,8 (152,9)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min): 226 / 5000
Gyorsulás 0-100 km/h: 7 mp.
Végsebesség: 220 km/h
Több autó
mazda-auto.hu | 2011-06-27 08:13 Gabor83 részére
Köszönjük a visszajelzést!
Gabor83 | 2011-06-26 12:11
Kicsipogtam a hibát az interface-el (második sor balról az első és harmadik sor balról a második érintkezőt kellett összekötni, a hibát a műszerfalon kicsipogja).
A hibakód szerint a bal hátsó tengely(kerék) érintkezővel van gond.
Újonnan 80.000 Ft. :)
Gabor83 | 2011-06-26 10:43
Köszönöm, hol találom a központi csatit?
Szívesen elvinném hozzátok, de az ország másik szegletében vagyok.
Nem tudod véletlenül, hogy az autóban van valahol OBD2, vagy csak a motortérben levő spéci Mazda interface?
Ez esetben csak márkaszervizbe tudom vinni.
mazda-auto.hu | 2011-06-24 08:30 Gabor83 részére
Le kellene kötni az akkut, és az ABS központ csatlakozóját ellenőrizni, oxidáció mentesíteni. Persze a biztosítékot ellenőrizni kell.
Gabor83 | 2011-06-23 16:09
Sziasztok!
Találkoztatok már olyannal, hogy a műszerfalon az ABS, ESP, ESP OFF, Kézifék ikonok nem alszanak ki?
2000-es, GF-es 2.0-s.
Talán ABS hiba?
Végigjártam 2 szervizt, de manuális átnézés során sem találtak látható hibát (kábelszakadás).
Üdv:
Gábor
bodyp | 2011-06-10 09:10 gf2000 részére
A mazdaklub oldalon is ezt írta kedves kolléga, csak biztosra akarok menni, mert amikor széthúzom a jeladó gomba vezetéket járó motornál, akkor nem világít a visszajelző. Pedig elviekben akkor kellene.
gf2000 | 2011-06-09 21:24 istibond részére
Szia
Korábban már írtam és én sem értettem hogyan lehetséges,nekem digit.klímás a Mazdám és kölön van a fed.kompj.
Télen túltöltött a generátor és akkor-de csak is akkor,nekem is megjelent az óra helyett a külsőhőm.adata..Azóta nem,és nem is tudom,hogy működik.(van külön AMB gomb a klíma paneljén)
gf2000 | 2011-06-09 21:20 bodyp részére
Szia
Ha jól tippelem-a vízhűtőt ábrázolja.
Nem vagyok biztos benne 100%ra
bodyp | 2011-06-09 17:41
Helló!
A műszeregységemen néha-néha világít (piros) egy ikon. Az ikon Görög pantheon-ra emlékeztet, és balról a második.
Csocsi: Mazda 626 2.0D, 1992, műszeregység fordulatszámmérős, és a visszajelző lámpák alul vannak egy sorban.
A műszeregységemen néha-néha világít (piros) egy ikon. Az ikon Görög pantheon-ra emlékeztet, és balról a második.
Csocsi: Mazda 626 2.0D, 1992, műszeregység fordulatszámmérős, és a visszajelző lámpák alul vannak egy sorban.
Ha valaki tudja minek a visszajelzője, akkor legyen szíves megírni.
kép:
http://kepfeltoltes.hu/view/110609/DSCF4626_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
maszatmanó | 2011-05-30 17:44
A légzsákot úgy tudod altatni,ha a műszer falat félig kibontod és a kesztyűtartó bal oldalán a tűzfalnál szét húzod a gyári csokit.