2025. Április 25. Péntek - Márk
Mazda 626
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Mazda3 Mazda3 (minden ami szerviz) Kérdések Mazdáról a szakértőnek Még több fórum téma
Gyártási időszak: 1971-1978
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4355, 17688, 1134 mm
Tengelytávolság: 2000 mm
Hasmagasság: mm
Légellenállási együttható:
Saját tömeg: 1619 kg
Hengerelrendezés: 8 henger, 90 fokos V alakban.
Szelepek száma: 16
Furat/löket: 93,9 / 89 mm
Sűrítési viszony: 8,05:1
Motorbeépítés: Hátsó tengely előtt hosszában, középen
Tüzelőanyag ellátás: 4 db Weber DCNF karburátor
Sebességfokozatok száma: 5 kézi (ZF)
Meghajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3): 4930
Szelepvezérlés típusa: Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 330 (246,1)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min): 440,6/ 4000
Gyorsulás 0-100 km/h: 6,6
Végsebesség: 284 km/h
Gumiméret elöl: 205/70 VR15
Gumiméret hátul: 215/70 VR 15
Összesen 564 db készült.
Több autó
istibond | 2011-04-18 21:32
Sziasztok!
Vettem egy mazda 626 2000 -es évjáratú gt,de a digitális orát nem tudom beállitani ,az első két gombokat nyomogatomde nem történik semmi a harmadik meg funkciok ,hogyan kell beállitani az órát?
köszi
Gabor83 | 2011-04-18 10:13
Sziasztok!
Ha teljes az egyik írányba (balra) tekerem a kormányt, akkor kattogó hangot hallok a motortérből, másik iránynál semmi ilyesmi.
Találkoztatok ilyennel?
Szervo hiba talán?
andorpapa | 2011-03-21 09:13 mazda-auto.hu részére
A kérdéses GD szériánál nekem az a megfigyelésem, hogy az izzítás során hallani a relét kattogni, ezek alapján 3x adja rá a kakaót, majd indítózás után még (emlékeim szerint) 4x, utána viszont nem csinálja már. Ezeket az izzításokat valóban nem jelzi az izzítóvisszajelző, de alapjáraton hallatszik a relé kattogása, valamint a nagy áramfelvétel miatt izzításkor picit minden visszajelző fénye halványabb lesz, ezért könnyű megszámolni.
Ha már melegedett picit a motor (pl. 50°C-os a víz), akkor leállítás után izzításkor csak egyet izzít, nem hármat.
Nekem ez a tapasztalatom a GD 2.0D-vel.
mazda-auto.hu | 2011-03-21 08:19 pogi részére
Nem néztem utána az akkori 626-osnak, de a mai dízelekeben 60C fokos vízhőmérsékletig gyakran megy az izzítás, de ezt már nem jelzi a műszerfal.
andorpapa | 2011-03-20 10:20 pogi részére
Az soknak tűnik. Gyakorlatilag csak hideg motor esetén kellene indítózás után még szakaszos izzítania, hogy a stabil alapjárat meglegyen. 50°C körül már nem egészséges, így elég gyorsan "el fognak fogyni" az izzítógyertyák.
pogi | 2011-03-19 21:14
626 , 2.0D 1987 - 1992 közötti. Dupla akkumlátor. Elektromos ablakemelő,elektromos állítású tükrök. Következőt tapasztaltam :KB 40-50 fok-ig szakaszosan úttó izzít.
Normális ez? Németektől behozott autó.
gf2000 | 2011-03-15 21:06 wmb részére
Szia (Sziasztok mindenki)
Lehet,hogy nem segít,de egy érdekességet hadmeséljek el:aki rendszeresen fórumozik az tudja,hogy voltak(vannak) kissebb-nagyobb problémáim a GF modellel.
A minap történt,hogy kiszereltem a fed.számítógépet szemrevételezni.Visszaépítés után,a klíma(!!!)kapcsolók lámpái (amiknek világítania kellen éjszaka) nem világítanak.Az eset azért volt fúrcsa,mert bár a kettő 1konzolon van,de egymástól független.No'sebaj,majd megnézem máskor.Éppen indultunk amúgy is.Egy vasúti átjárón áthajtva,mindegyik működni kezdett..
Lehet,hogy tényleg kontakt hibád van neked is.
Előzöleg minden rendben volt?
mazda-auto.hu | 2011-03-10 11:25 wmb részére
így a távolból, csak a biztosítékok átnézését, testkábel csatlakozás oxidáció ellenőrzést tudom javasolni.
wmb | 2011-03-10 10:46 mazda-auto.hu részére
Azt már próbáltam sajnos semmi változás.
mazda-auto.hu | 2011-03-09 14:11 wmb részére
Próbálj ki egy teljes áramtalanítást.