2025. Január 14. Kedd - Bódog

Mazda 626

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


istibond | 2011-04-18 21:32

Sziasztok!
Vettem egy mazda 626 2000 -es évjáratú gt,de a digitális orát nem tudom beállitani ,az első két gombokat nyomogatomde nem történik semmi a harmadik meg funkciok ,hogyan kell beállitani az órát?
köszi

Gabor83 | 2011-04-18 10:13

Sziasztok!

Ha teljes az egyik írányba (balra) tekerem a kormányt, akkor kattogó hangot hallok a motortérből, másik iránynál semmi ilyesmi.
Találkoztatok ilyennel?
Szervo hiba talán?

andorpapa | 2011-03-21 09:13 mazda-auto.hu részére

A kérdéses GD szériánál nekem az a megfigyelésem, hogy az izzítás során hallani a relét kattogni, ezek alapján 3x adja rá a kakaót, majd indítózás után még (emlékeim szerint) 4x, utána viszont nem csinálja már. Ezeket az izzításokat valóban nem jelzi az izzítóvisszajelző, de alapjáraton hallatszik a relé kattogása, valamint a nagy áramfelvétel miatt izzításkor picit minden visszajelző fénye halványabb lesz, ezért könnyű megszámolni.
Ha már melegedett picit a motor (pl. 50°C-os a víz), akkor leállítás után izzításkor csak egyet izzít, nem hármat.
Nekem ez a tapasztalatom a GD 2.0D-vel.

mazda-auto.hu | 2011-03-21 08:19 pogi részére

Nem néztem utána az akkori 626-osnak, de a mai dízelekeben 60C fokos vízhőmérsékletig gyakran megy az izzítás, de ezt már nem jelzi a műszerfal.

andorpapa | 2011-03-20 10:20 pogi részére

Az soknak tűnik. Gyakorlatilag csak hideg motor esetén kellene indítózás után még szakaszos izzítania, hogy a stabil alapjárat meglegyen. 50°C körül már nem egészséges, így elég gyorsan "el fognak fogyni" az izzítógyertyák.

pogi | 2011-03-19 21:14

626 , 2.0D 1987 - 1992 közötti. Dupla akkumlátor. Elektromos ablakemelő,elektromos állítású tükrök. Következőt tapasztaltam :KB 40-50 fok-ig szakaszosan úttó izzít.
Normális ez? Németektől behozott autó.

gf2000 | 2011-03-15 21:06 wmb részére

Szia (Sziasztok mindenki)

Lehet,hogy nem segít,de egy érdekességet hadmeséljek el:aki rendszeresen fórumozik az tudja,hogy voltak(vannak) kissebb-nagyobb problémáim a GF modellel.
A minap történt,hogy kiszereltem a fed.számítógépet szemrevételezni.Visszaépítés után,a klíma(!!!)kapcsolók lámpái (amiknek világítania kellen éjszaka) nem világítanak.Az eset azért volt fúrcsa,mert bár a kettő 1konzolon van,de egymástól független.No'sebaj,majd megnézem máskor.Éppen indultunk amúgy is.Egy vasúti átjárón áthajtva,mindegyik működni kezdett..
Lehet,hogy tényleg kontakt hibád van neked is.
Előzöleg minden rendben volt?

mazda-auto.hu | 2011-03-10 11:25 wmb részére

így a távolból, csak a biztosítékok átnézését, testkábel csatlakozás oxidáció ellenőrzést tudom javasolni.

wmb | 2011-03-10 10:46 mazda-auto.hu részére

Azt már próbáltam sajnos semmi változás.

mazda-auto.hu | 2011-03-09 14:11 wmb részére

Próbálj ki egy teljes áramtalanítást.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lamborghini Murcielago LP670-4 Superveloce 2009

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2+2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4705, 2058, 1135 mm

Tengelytávolság: 2665 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1565 kg
Hengerelrendezés:12 henger, 60 fokos V alakban.

Szelepek száma: 48

Furat/löket: 88 / 89 mm

Sűrítési viszony: 11,0:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 6 automata 

Négykerék-hajtás
Lökettérfogat (cm3):  6496    
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   670,2 (492,9)/ 8000
Nyomaték (Nm / 1 min):     660/ 6500

Gyorsulás 0-100 km/h: 3,3

Végsebesség: 337 km/h

Összesen 350 darab készült.

Több autó