2024. November 27. Szerda - Virgil

Mazda 626

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


hiphopgila33 | 2010-10-13 14:06

sziasztok! szerintetek mennyit számítana ha 10W40-es motorolaj helyett, 15W40 -eset használnék, mivel elég sokat eszik szerintem motorolajból a kocsim. 2000 km ént 1 lityi kb. Olaj: castrol magnatec, kocsim mazda 626 1.8 benzin, 250 e kmrel.

andorpapa | 2010-10-12 12:02 Czaki85 részére

Lehet, hogy meghalt az adagoló mágnesszelepe. Velem ez történt a '87-es 2.0 dízel szedánommal, mikor hozzám került. Amikor nem kap áramot a mágnesszelep, akkor elzárja az üzemanyag útját az adagolóban, ennek köszönhetően lehet leállítani a kocsit (ha nincs bent a szelep, akkor a kulcsot kivéve is megy a motor, csak lefullasztással lehet leállítani). Ha elromlik, akkor hiába kap áramot, nem nyitja a szelepet. Úgy lett ez kiderítve, hogy le lett csavarozva az egyik porlasztócsúcsról a hozzá vezető cső, és öndindítózás során nem jött a csőből gázolaj. A 83-87 közötti GC 2.0D szériánál ez állítólag többeknél előforduló hiba volt.

mazda-auto.hu | 2010-10-11 15:20 Czaki85 részére

Elsősorban ellenőrizni kellene, hogy valóban eljut-e az üzemanyag a porlasztókig.

Czaki85 | 2010-10-10 22:39

Szasztok! Régóta olvagatom a fórumot! Volna egy kérdésem !Van 626 2.0 dieselem 89-es évjáratú olyan problémám van hogy este léálltam vele reggel nem indult be az önindító tekeri a motort de nem bírja elkapni mint ha nem kapna üzemanyagot! Ha pumpálom a szűröt akkor jön felfelé az üzemanyag! Lecseréltem a gázolajszűröt kifújattam az üzemanyagcsöveket és még mindig ezt csinálja Ha volna valakinek tippje mi lehet a gond kérem irja meg a fórumra vagy a czaki85@freemail.hu e-mail címre! Előre is köszönöm a segítségeteket!
Üdv Czaki85

mazda-auto.hu | 2010-10-08 09:25 sanyo részére

A menetstabilizáló rendszer mechanikus és elektronikus részegységekból áll. A rendszer egyik része a gyakorlatilag a blokkolásgátló rendszer elemeivel rendelkezésre áll, de másik része nem. Vezérlőegység csere biztosan szükséges hozzá, így inkább azt mondom, hogy nem lehetséges.

sanyo | 2010-10-07 19:56

Sziasztok! régi mazdás és régi olvasótok vagyok.
Most egy 99-es 2ditd-m van, a kérdésem az lenne, hogy lehet e építeni bele ESP-t?
köszönöm a válaszokat.

mazda-auto.hu | 2010-10-05 09:49 gf2000 részére

Köszönjük a visszajelzést!

gf2000 | 2010-10-04 16:39

Mégegyszer köszi a válaszokat.
A kocsit szétszedték és össze is rakták.
A lehúzógyűrük letapadva-ahogy írtátok és a szelepsz.szng sem volt túl"jó"bőrben.Hajtókar csapágyat is cseréltek-a4.hengernél kopott,karcos volt a belseje.
Természetesen mindent szettben kell cserélni és ha már szét volt szedve kapott 1garnt.vezérműszíjat és ékszíjakat is.
Szerncsére mindenből alapméret kellett.
Most óvatosan kell hajtanom.Ált.ban 1500-as fordulatnál váltok fel és max.2500 ford.-ig engedem ötödikben.(ez úgy 110km/h).Ami meglepő,hogy 6.2 lit.az átlag fogyasztásom (város/országút)

mazda-auto.hu | 2010-10-04 09:22 gf2000 részére

A hidraulikus kiemelő szerkezetben csak a pedál lenyomásakor alakul ki nyomás, egyébként nincs benne. A hidraulikus részen nem nagyon lehet olyan elváltozás, mely a pedálerőt növeli, esetleg a kiemelővilla-csapágy, vagy maga a szerkezet. De az is lehet, hogy jól működik, csak a Daihatsu más volt.

75w-90 GL-4, GL-5 olaj kell bele. A csere otthon is kivitelezhető, de az olaj visszatöltése a szervízek pneumatikus feltöltőjével lényegesen egyszerűbb és gyorsabb.

tema | 2010-10-03 20:04

sziasztok.szeretnék segitséget kérni,sajnos be halt az aksim,és ez azért sikerült mert tul töltésem van és kiütötte az aksimat.most az lenne a kérdésem hogy hol tudok venni olcson fesszabályzot

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Mazda3 MPS BL 2009-

Ajtók száma:     5
Ülések száma:     5
Hossz./szél./mag.: 4505/1770/1460 mm

Tengelytávolság: 2640 mm

Hasmagasság: 145 mm

Saját tömeg: 1460 kg

Légellenállási együttható: 0,32 cw

Hengerelrendezés:  soros

Turbófeltöltő.   
Hengerszám:     4
Motorbeépítés:   elöl, keresztben

Nagynyomású, közvetlen benzin befecskendezés.

Sebességfokozatok száma: 6 
Lökettérfogat (cm3):     2261
Furat / löket (mm): 87,5 / 94   
Sűrítési viszony:  9,5:1   
Hengerenkénti szelepszám:     4
Szelepvezérlés típusa:   változtatható Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     260(191)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     380/3000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,1 mp.

Végsebesség: 250 km/h

Több autó