2025. Április 28. Hétfő - Valéria
Mazda 626
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Mazda3 Mazda3 (minden ami szerviz) Kérdések Mazdáról a szakértőnek Még több fórum téma
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4343, 1788, 1021 mm
Tengelytávolság: 2548 mm
Hasmagasság:
Gumiméret elöl: 205/70-15
Gumiméret hátul: 225/70-15
Saját tömeg: 1247 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok (Chrysler Hemi)
Szelepek száma: 16
Furat/löket: 107,95/ 95,2 mm
Sűrítési viszony: 10,25 : 1
Motorbeépítés: középen, hátsó tengely előtt, hosszában
Tüzelőanyag ellátás: Dupla négytorkú karburátorok
Sebességfokozatok száma: 5 (kézi ZF)
Hajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3): 6974
Szelepvezérlés típusa:
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 450 (335,6) / 5000
Nyomaték (Nm / 1 min): 664/ 4000
Gyorsulás 0-100 km/h: 4,9 mp
Végsebesség: 290 km/h
Több autó
gf2000 | 2010-09-27 16:19
Köszönöm a válaszokat.
Kissé nehezen jár a váltó,és kuplungot is nehezebben lehet benyomni-mint a Daihatsun.Megnéztem, hidraulikus a szerkezete.Ez a nehezebbjárás ilyen szerkezetnél természetes,vagy ott is elkopott valami,vagy kevés az olajnyomás a kiemelőrendszerben?
A váltóban kell-e olajat cserélni,ha igen milyen időközönként és milyen való bele?(házilag,pl.aknán állva kicserélhető-e vagy különleges szerszám igénye van?)
Bocs hogy bombázlak titeket-de szeretném kiismerni és megismerni ezt az autót.
(GF626,2.0i-116Le FS mot.kód)
mazda-auto.hu | 2010-09-27 08:10 gf2000 részére
1.A szelepszár szimeringek cseréje nincs időszakosan előírva.
2. Hibakód olvasás szükséges, az közelebb visz a probléma okához.
gf2000 | 2010-09-24 21:10
Sziasztok
Hallottam olyan feltételezést,hogy ennek a típusnakami nekem van (gf2000-FS mot.kód)műanyag a szelepszárszimeringei és bizonyos fut.telj.után mindenképp cserélni kell.Ez igaz??
És még valami.A légzsák visszajelző lámpa villog.Ha jól emlékszem 3hosszabb és 6-7 rövidebbet.Valahol olvastam-lehet,hogy itt-h.súlyérzékelő probléma lehet.A légzsákok megvannak-éppek.
Köszönöm a válaszokat.
mazda-auto.hu | 2010-09-21 16:17 gf2000 részére
Hivatalosan 15000km vagy 1 év. 0w-40, 5w-40, 10w-40 mehet. Elfogadható a Magnatech is.
gf2000 | 2010-09-21 15:21
Ennél a típusnál milyen időközönként kell olajat cserélni és mi lenne az ajánlott olaj?
(pl a Castrol Magnatech 10w-40es jó választás volt-e?)
Mivel most vettem meg az első komolyabb Mazdámat (régebben volt egy 323Gt,most Applause-t használok nagy megelégedettésggel)valószínüleg lennének majd kérdéseim mind műszaki,mind üzemeltetés terén.
Köszönöm a válaszokat.
mazda-auto.hu | 2010-09-21 14:38 mazda-auto.hu részére
Egyébként nem a korral jár, annál inkább karbantartási hiányosságokkal. Olajszint nem figyelése, olajcserék nyújtása.
mazda-auto.hu | 2010-09-21 14:36 gf2000 részére
Amikor például rossz/elhasznált motorolaj, vagy a hibás gyújtás, keverékképzés miatt sok lerakódás keletkezik, melynek egy része felhalmozódik a dugattyún kiképzett gyűrű fészkekben, és így megszorulnak a gyűrűk, illetve eltömődnek az olajáteresztő gyűrű mögötti furatok.
gf2000 | 2010-09-21 14:26
És mikor-milyen esetben fordulhat ilyen elő?
(pl:állás,sok km,korral jár?)
gf2000 | 2010-09-21 13:03
Lehet hülyén hangzik a kérdésem:de mit jelent az hogy "leragadva" van a gyűrű?
mazda-auto.hu | 2010-09-21 12:16 gf2000 részére
Az bizony olaj jelenlétére utal az égéstérben. Lehet, hogy csak a gyűrűk vannak leragadva korábbi karbantartás (olajszint/csere) hiány miatt, de lehet, hogy kopás, szelepszár szimering felkeményedés is közrejátszik, vagy akár minden együtt.