2025. Január 15. Szerda - Lóránt
Mazda 626
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
ALKATRÉSZ BÖNGÉSZDE, Mazda és más.
Mazda2, Ford Fiesta teszt.
Új Mazda3, okostelefon, web...
A hengerfal olajháztartása, kenése.
Turbófeltöltő, vagy kompresszor?
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda5 Mazda3 Még több fórum téma
Ferrari 288 GTO 1984
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4225, 1850, 1150 mm
Tengelytávolság: 2450 mm
Hasmagasság: 120 mm
Saját tömeg: 1160 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok
Szelepek száma: 32
Furat/löket: 80 / 71 mm
Sűrítési viszony: 7,6:1
Turbófeltöltő: 2 db IHI turbó, 2 db levegő-levegő köztes hűtő
Motorbeépítés: középen, hátsó tengely előtt
Benzin befecskendezés
Sebességfokozatok száma: 5
Lökettérfogat (cm3): 2855
Szelepvezérlés típusa: Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 400(294,6)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min): 496/ 3800
Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8
Végsebesség: 305 km/h
Több autó
gf2000 | 2010-09-21 11:21
Kékes
mazda-auto.hu | 2010-09-21 11:03 gf2000 részére
Milyen színű a füst? Fekete, vagy kékes?
mazda-auto.hu | 2010-09-21 11:02 kompolti részére
Töltőnyomás szenzor, illetve levegő hőmérséklet szenzorok vannak. A dízelek esetében sokszor az évek alatt nagyon elkokszosodott szívóöntvény járatok is csökkenthetik a teljesítményt.
gf2000 | 2010-09-21 09:17
Sziasztok.
Vásároltam egy Mazda626GF modellt.(2.0i-116Le)
Sajnos vásárláskor figyelmetlenűl jártam el és csak másnap derült ki,hogy a kocsi hideg indításkor füstől.Gyorsan lecseréltem az olajat Castrol Magnatech-re,de mostmár mindíg füstől.Hidegen-melegen.
Tudom,hogy nem vagytok távgyógyászok és látnokok sem,de mi lehet a baj? Szimering?Gyűrű kopás? Rosszabb?
A kocsiban 230e.km van és vásárlás elött 6hónapig állt.
kompolti | 2010-09-20 13:31
Sziasztok!
2000. évj 90 LE DITD 626-os Mazdám van. Kicsit erőtlennek éreztem az autó. Gondoltam az EGR szelep és a légtömegmérő működését, tisztaságát megvizsgálom. EGR rendben, de lehet, hogy nincs légtömegmérő ennél a típusnál?
mazda-auto.hu | 2010-09-06 08:34 djadji részére
Beavatkozás nélkül az üzemanyag keverése nem nevezhető jó megoldásnak, de természetesen az autó működni fog, hiszen bizonyos mértékig tud alkalmazkodni. Az E85 (15% benzin+85% alkohol) energiasúrúsége rosszabb, mint a benziné, így valamivel több kell belőle a motornak. Az oktánszáma viszont magas, ezért tisztábban ég. Beavatkozás után viszont előnyös a 100%-os használata.
djadji | 2010-09-03 21:44
Üdvözlöm!
Érdeklődnék, hogy szakértő szemmel mi a véleménye az etanolos üzemeltetésről? A mondjuk 70-30 vagy 50-50%os benzin etanol keverékről egy sima 626-ban, valamint mit gondol a tiszta etanolos használatról? (átalakítás után természetesen)
A kocsi egy 1997es 1.8 benzines lenne.
626petya | 2010-08-30 18:38
Köszönöm a választ így fogok tenni mikor hazaértem vele jövöhéten
mazda-auto.hu | 2010-08-30 09:04 626petya részére
Szakértői szemmel át kell nézni az autón, hogy jelenleg nincs-e probléma, illetve ellenőrizni kell az egyes időszakos átvizsgálások aktualitását. Ha sokat állt az autó, akkor a legtöbb szűrőt, motorolajat, hűtőfolyadékot, fékfolyadékot cserélni kell.
626petya | 2010-08-26 20:53
sziasztok
azt szeretném megtudni most vettünk egy 1999es 626 2.0-16v TD autot 179000km van benne azt szeretném megkérdezni enyi km után mit érdemes megvizsgáltatni az auton vezérmüszij cseréig van még elvileg 40000km szervizkönyv alapján az auto swájci és itt elvileg rendesen kell vezetni ezt a kis könyvet elöre is köszönöm a felvilágositást