2024. November 27. Szerda - Virgil

Mazda 626

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2010-07-16 09:54 gabriel2010 részére

Köszönjük a visszajelzést! Halkan mondom, hogy a Forex ne tudja meg, hogy ún. mélyciklusba (7,4v !!!)került az akksi a töltés hiánya miatt. Ilyenkor pedig csak nagyon lassan, csepptöltéssel lehetne esetleg újra feltölteni az akkumulátort, így van rá esély, hogy megmenthető. Kivétel az ún. mélyciklus tűrő (pl.Exide Maxxima Deep Cycle) akkuk.

gabriel2010 | 2010-07-15 21:45 Rostai66 részére

Ismét...
Nem volt gondom a váltóval, de megelőzésként szigorúan kell tartani az olajszintet, az is fontos hogy jó és megfelelő legyen, nekem csupán utántöltésre volt szükség, mert kicsit zajos volt, ugyan nem szűnt meg, de biztos jó volt neki, MEG a szerelő adalék ötlete: http://www.xado.hu/termekek.html#01 s LÁM csodát a zaj megszűnt, és olyan simán vált mit esetleg új korában. A következő lesz majd az váltóban az olaj csere hamarosan.
A Motorban már régóta használom, szintén a szerelő javaslatára, olajat és adalékot, mert szerintem sokat fogyaszt 2.0 Ditd kb 10 l volt, s most kb 40 e km után városban 7.2 l országúton 6.4l. Illetve az adagolóba is lett használva, a tankon keresztül adalék...csak javasolni tudom a terméket.

gabriel2010 | 2010-07-15 21:24 kt626 részére

Üdv!
Volt nekem is még egy ilyen hasonló hibán, ha sárga színű (az anyós ülésen lévő gyerek ülésre utal) akkor az azt jelzi hogy kikapcsolta a rendszer az anyós és jobb oldal légzsákokat. (egyébként a bal oldali piros légzsák jelző 46-47 kell elvillogja ha jól tudom. Ez is kontakt hiba volt, de elég rossz helyen, mert magában az ülésben volt vezeték szakadás (k 1 év alatt lett megtalálva, mert mindenki mást tippelt).
Tehát érdemes így 10 évesen az autó összes elektromos csatlakozóját szét- s kontakt tisztítva össze rakni, van jól eldugva is (persze akku - sarú levéve.) sok probléma előzhető meg vele.

gabriel2010 | 2010-07-15 21:06 mazda-auto.hu részére

Üdv!
Utólag is elnézést a furcsa írásért, amiket össze-vissza írtam, de nagyin rosszkor ért a hiba, s a második is!
DE, megoldódva.
Igen: Töltés lámpa nem volt, sem indításkor, sem utána. a töltés is ismét megszűnt, így újra szerviz, bevizsgálás: Diagnosztika: A Töltés lámpa vezérlés vezetéke volt kontakt hibás, így el sem indult a generátor. a második hiba az akku: nos mivel garis volt még a forgalmazó gariban javítja, vagy cseréli mivel nem veszi fel teljesen a töltést / Forex.

mazda-auto.hu | 2010-07-15 10:45 gabriel2010 részére

Továbbra sincs töltés, vagy újra megszűnt. Gyújtás ráadásnál világít a töltésjelző lámpa?

gabriel2010 | 2010-07-15 08:11

Üdvözletem!
Lenne egy 626-os 99-es 2.0 ditd elektromos hiba!
07.14. előtt megállítva az autót, nem indult be, egy kis bika, s rögtön beindult, haza érve, a töltés járó motornál 10.6 v, álló motornál 11.2 v, akku feltöltés majd generátor szervíz (pro Vill Budapest) 07.14 én, generátor nem tölt, szét szerelés, javítás össze ( 2 dióda eltűnve / eltörve ) fesz szab csere.. ( töltés ell, saját akku, gyengén tölt 13.5v 3/4 éves exide prémium 77Ah ), cég akkujával ellenőrzés akkor ott 14.4V klima bekapcsolása, fesz csökken 13v alapjáraton, de emelve picit 14v akkusarún mérve.
Na de itt jön a galaiba, haza felé tartva km 15km, menet közben a vége felé alig lehet felhúzni az ablakot, aztán eltűnik a rádió ( klíma még megy, hűt) abs lámpa fel-fel villan, klíma kikapcs abs lámpa elalszik ( ez menet közben járó motorral) tovább haza felé, eltünik a műszerfal sebbesség és fordulatszám mérés, miközben haladunk előre, a töltés jelző lámpa nem világít. haza érve még járó motornál az akku sarukon a feszültség ! 7.4v, leállítva a motort 10.2 kis idő múlva 10.9v, jelenleg az akku töltésen.
Mi lehet a hiba?

mazda-auto.hu | 2010-07-13 11:07 arde0902 részére

Vezérműtengely esetében inkább egy bontott. Nem jellemző kopás, érdemes lenne a felső olajzást ellenőrizni.

62610 | 2010-07-13 10:17

Sziasztok!
Mazda 626 gf2 2000 évjáratú 136 le,KERESEK jobb oldali első féltengelyt sürgősen!Valaki esetleg tudna segíteni? Válaszokat előre is köszönöm!

kt626 | 2010-07-12 10:07

Sziasztok!
2000-es évjáratú 626-osom van. Egy éve jelentkezett az a probléma,hogy indítás után időnként nem alszik el a műszerfal jobb alsó sarkában lévő légzsák kontroll lámpa. Viszont,ha újraindítom az autót akkor már rendesen működik. Azt mondták, hogy a bal oldali kontroll lámpának ki kéne villognia a hibakódot viszont az meg rendeltetésszerűen működik (eddig). Természetesen akkor nem jelentkezik a probléma, amikor a szervizben vagyok így kimérni sem tudták a hiba okát (több helyen is próbálkoztam). Kérdésem, hogy találkoztatok-e hasonló problémával?
Köszönöm a választ előre is.

arde0902 | 2010-07-11 19:36

Tiszteletem!
'99-es 626 2.0 DITD-m van,vezérműszíj felőli bütyök a vezérműtengelyen hornyosra kopott.Állítólag nagy szelephézag miatt.Szerelő szerint fel lehet újítani a vezérműtengelyt,vagy vegyek bontottat,az új drága.Önnek mi a véleménye?Köszönöm előre is!

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Mazda Furai

Ajtók száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4563, 1956, 977 mm

Tengelytávolság: 2790
Ülések száma:   2

Háromtárcsás RE20B alapú wankel elvű motor  
Bolygódugattyúk száma: 3
Motorbeépítés:   középen hosszában

Szívómotor

Sebességfokozatok száma: 6 fokozatú félautomata. 
Kamratérfogat (cm3):   3 x 654 = 1962       
Változó hosszúságú szívócső rendszer
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 450/9000 
Nyomaték (Nm / 1 min): nincs adat

Gyorsulás 0-100 km/h: <4 mp

Végsebesség: ~290 km/h

Az egyetlen működő példány a TopGear showműsor epizódjának készítése közben 2008-ban kiégett.

Több autó