2024. November 27. Szerda - Virgil

Mazda 626

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2010-04-23 16:24 laca79 részére

A motor ára 99549,-Ft, a kapcsoló 27526,-Ft.

laca79 | 2010-04-23 12:46

Azt körülbelül meg tudjátok mondani,hogy mennyi lenne beszereléssel együtt. Valamint ezt csak mazda szalonban tudom megrendelni vagy autósboltban is meg tudom tenni.Mert eddig ahol kérdeztem azt mondták, hogy reménytelen.

KÖSZÖNÖM A SEGÍTSÉGET

mazda-auto.hu | 2010-04-23 09:22 laca79 részére

Nekünk gyári új alkatrészünk van, de ennek az ára jóval magasabb, mint egy esetleges bontott darabé.

laca79 | 2010-04-22 15:17

Sziasztok új fellépő vagyok tudna nekem valaki abban segíteni hogy honnét tudok egy 1989-es 626 coupe- hoz baloldali ablakemelő motort és kapcsolót szerezni előre is köszi a segítséget

mazda-auto.hu | 2010-03-30 08:49 Csabi626 részére

Valószínűleg így van. Jeladó probléma.

Csabi626 | 2010-03-29 22:21 pubee23 részére

Szerintem nagyon valószínű hogy elmozdulhatott a jeladód, és néha álló keréknek érzékeli a forgót is.

pubee23 | 2010-03-29 19:54

Szép jó napot!Sziasztok! Egy oly problémám lenne, hogy a hétvégén sajnos elkaptam egy kátyút egy jobbos kanyarban a bal első kerekemmel. Ennek hatására kigyulladt a műszerfalon az ABS visszajelzője. Néha elalszik, néha világít. Néha mikor lassan megyek és kicsit fékezek hallani, érezni hogy működik az ABS. Mi történhetett? Hogyan tudnám a hibát orvosolni? Ja az auto: 626 DITD kombi, 1998 évjáratú. Köszönet!

sanya | 2010-03-26 17:29 hiphopgila33 részére

Általában együtt szokták cserélni a szíjat és a görgőket, és igaza van Andorpapának, a megelőzés olcsóbb mint a szelepek, dugók cseréje...
de ha nem is az egészet cserélteted, legalább a szíjat mindenképp érdemes, főleg ha megérett rá. 92 utáni Mazdákról nem tudok sokat, De pl amilyen az enyém(88-92) elég tartós jószág + ha elszakad a vezérműszíj a szelepek
és a dugók nem érnek össze ;)

andorpapa | 2010-03-26 09:28 hiphopgila33 részére

Szerintem ne akarj spórolni a vezérmű rendszeren. Múltkor a szerelőmnél láttam egy Fordot, ahol elszakadt a szíj, a szelepek belevertek a dugattyúba, csúnya látvány volt, és baromi nagy költség is. Típustól függően 70-100e km után kell csak cserélni a cuccot, az 4-5 év autózás átlagos futásteljesítmény esetén, vagyis évi 15000 Ft körüli ráfordítást igényel, ami nem sok ahhoz képest, hogy legalább ugyanennyit fizet az átlag HAVONTA benzinre.

mazda-auto.hu | 2010-03-25 11:39 hiphopgila33 részére

60000,-Ft alatt nem valószínű, hogy belefér, még ha a legolcsóbb gyártókat választod akkor sem. "Megbizható" alkatrészekkel 68278,-Ft-ért van két görgő, és a szíj.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Monteverdi Hai 450 SS 1970.

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4343, 1788, 1021 mm

Tengelytávolság: 2548 mm

Hasmagasság:

Gumiméret elöl: 205/70-15

Gumiméret hátul: 225/70-15

Saját tömeg: 1247 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok (Chrysler Hemi)

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 107,95/ 95,2 mm

Sűrítési viszony: 10,25 : 1   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt, hosszában

Tüzelőanyag ellátás: Dupla négytorkú karburátorok

Sebességfokozatok száma: 5 (kézi ZF)

Hajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):     6974    
Szelepvezérlés típusa:  
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     450 (335,6) / 5000
Nyomaték (Nm / 1 min):     664/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,9 mp

Végsebesség: 290 km/h

Több autó