2025. Január 15. Szerda - Lóránt

Mazda 626

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


hiphopgila33 | 2010-03-24 11:22

sziasztok! 1.8 as mmazdimba szeretném cserélni a verérműszíjat, csak nem értek hozzá, elegendő a szíjat, vagy egész készlet? mer néztem az árakat és a komplett szett elég borsos áron van ilyen 60 körül! 96 os évjárat, 1.8 as 90 pacis! mindehol ilyen árban van?

andorpapa | 2010-03-20 10:15 Jozefhaydn részére

Ez szinte biztosan ellenállás hiba. A ventilátorba van csavarozva egy ellenállás sor, a műszerfalon lévő kapcsoló ezeket kapcsolgatja szépen sorba. Ha az egyik ellenállás elég, akkor onnét kezdve megszakad az áramkör, tehát csak az a fokozat működik, amelyik a szakadt ellenállás előtt van, ez pedig a 4-es fokozat, mivel ahhoz nem kapcsol ellenállást. Tehát nagy valószínűséggel rögtön az első ellenállás égett el. Sajnos cserélni nem lehet, mert spéci anyagról és kivitelezésről van szó, de megoldható úgy, hogy azt a fokozatot kivezeted pl. a motorházba, és ott helyezel el egy kb. 2.5 Ohmos, nagy teljesítményt (25-50 Watt) elviselő ellenállást. Erre azért van szükség, mert nagy hőt termel, pont azért van a ventilátorba szerelve, mert az hűti közben.

mazda-auto.hu | 2010-03-19 08:22 Jozefhaydn részére

Lehet például kapcsoló, vagy ventillátor ellenállás hiba.

Jozefhaydn | 2010-03-18 21:02

Üdvözlöm.
Nekem olyan gondom van,hogy a ventilátorom csak a 4-es fokozaton működik,a többi 3 fokozat nem működik.
Mi lehet a gond?
Válaszukat előre is köszönöm.

aszfalt69 | 2010-03-17 05:51 sanya részére

Szia Sanya!
Köszönöm a segítséget,időközben megoldódott a probléma.Valóban ki kell billenteni a műszerfalat,mert egyébbként reménytelen kiszerelni a radiátort.
Üdv.

sanya | 2010-03-14 17:57

Szia!
Amennyiben a belső része, olyan mint a benzines társainak(és szerintem igen) akkor mindenképp ki kell bontani a műszerfalat teljesen... másképp nem lehet hozzáférni

üdv.

aszfalt69 | 2010-03-11 15:21

Tisztelt Mester!
90-es évj.2.0D Mazdámnak fűtőradiátor problémája van.Szeretnék érdeklődni,hogyan tudnám a radiátort kibontani?Célszerűbb-e a műszerfalat kiszerelni?
Köszönettel várom válaszát.

mazda-auto.hu | 2010-03-10 09:29 hiphopgila33 részére

A vízhűtő biztosan jó ( ha kézi váltósok), a fékek viszont változtak 94 előtt-után, így össze kell hasonlítani azokat.

hiphopgila33 | 2010-03-10 08:54

Sziasztok! egy kis segítség kellene! van egy 96 os 1.8 as 626 om, 90 lóerős! ehhez kellene nekem pár alkatrész, mégpedig előre egy fékmunkahenger ill. vízhűtő, ami egy 93'körüli 2000-es 626 os donorból lenne, csak nemtudom h egyeznek e az alkatrészek! Köszi a választ!

mazda-auto.hu | 2010-03-08 11:34 hiphopgila33 részére

A vezérlőegység és az injektorok gyakorlatilag egy időpontban változtak meg a gyártás folyamán, valószínűleg emissziós és nyomaték leadás jelleg okokból. Egyéb folytásról nem tudok.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Maserati Bora

 

Gyártási időszak: 1971-1978

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4355, 17688, 1134 mm

Tengelytávolság: 2000 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1619 kg
Hengerelrendezés: 8 henger, 90 fokos V alakban.

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 93,9 / 89 mm

Sűrítési viszony: 8,05:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Tüzelőanyag ellátás: 4 db Weber DCNF karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 kézi (ZF)

Meghajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):  4930  
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   330 (246,1)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     440,6/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,6

Végsebesség: 284 km/h

Gumiméret elöl: 205/70 VR15

Gumiméret hátul: 215/70 VR 15

Összesen 564 db készült.

 

Több autó