2024. November 27. Szerda - Virgil

Mazda 626

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


hiphopgila33 | 2010-03-24 11:22

sziasztok! 1.8 as mmazdimba szeretném cserélni a verérműszíjat, csak nem értek hozzá, elegendő a szíjat, vagy egész készlet? mer néztem az árakat és a komplett szett elég borsos áron van ilyen 60 körül! 96 os évjárat, 1.8 as 90 pacis! mindehol ilyen árban van?

andorpapa | 2010-03-20 10:15 Jozefhaydn részére

Ez szinte biztosan ellenállás hiba. A ventilátorba van csavarozva egy ellenállás sor, a műszerfalon lévő kapcsoló ezeket kapcsolgatja szépen sorba. Ha az egyik ellenállás elég, akkor onnét kezdve megszakad az áramkör, tehát csak az a fokozat működik, amelyik a szakadt ellenállás előtt van, ez pedig a 4-es fokozat, mivel ahhoz nem kapcsol ellenállást. Tehát nagy valószínűséggel rögtön az első ellenállás égett el. Sajnos cserélni nem lehet, mert spéci anyagról és kivitelezésről van szó, de megoldható úgy, hogy azt a fokozatot kivezeted pl. a motorházba, és ott helyezel el egy kb. 2.5 Ohmos, nagy teljesítményt (25-50 Watt) elviselő ellenállást. Erre azért van szükség, mert nagy hőt termel, pont azért van a ventilátorba szerelve, mert az hűti közben.

mazda-auto.hu | 2010-03-19 08:22 Jozefhaydn részére

Lehet például kapcsoló, vagy ventillátor ellenállás hiba.

Jozefhaydn | 2010-03-18 21:02

Üdvözlöm.
Nekem olyan gondom van,hogy a ventilátorom csak a 4-es fokozaton működik,a többi 3 fokozat nem működik.
Mi lehet a gond?
Válaszukat előre is köszönöm.

aszfalt69 | 2010-03-17 05:51 sanya részére

Szia Sanya!
Köszönöm a segítséget,időközben megoldódott a probléma.Valóban ki kell billenteni a műszerfalat,mert egyébbként reménytelen kiszerelni a radiátort.
Üdv.

sanya | 2010-03-14 17:57

Szia!
Amennyiben a belső része, olyan mint a benzines társainak(és szerintem igen) akkor mindenképp ki kell bontani a műszerfalat teljesen... másképp nem lehet hozzáférni

üdv.

aszfalt69 | 2010-03-11 15:21

Tisztelt Mester!
90-es évj.2.0D Mazdámnak fűtőradiátor problémája van.Szeretnék érdeklődni,hogyan tudnám a radiátort kibontani?Célszerűbb-e a műszerfalat kiszerelni?
Köszönettel várom válaszát.

mazda-auto.hu | 2010-03-10 09:29 hiphopgila33 részére

A vízhűtő biztosan jó ( ha kézi váltósok), a fékek viszont változtak 94 előtt-után, így össze kell hasonlítani azokat.

hiphopgila33 | 2010-03-10 08:54

Sziasztok! egy kis segítség kellene! van egy 96 os 1.8 as 626 om, 90 lóerős! ehhez kellene nekem pár alkatrész, mégpedig előre egy fékmunkahenger ill. vízhűtő, ami egy 93'körüli 2000-es 626 os donorból lenne, csak nemtudom h egyeznek e az alkatrészek! Köszi a választ!

mazda-auto.hu | 2010-03-08 11:34 hiphopgila33 részére

A vezérlőegység és az injektorok gyakorlatilag egy időpontban változtak meg a gyártás folyamán, valószínűleg emissziós és nyomaték leadás jelleg okokból. Egyéb folytásról nem tudok.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Ferrari 288 GTO 1984

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4225, 1850, 1150 mm

Tengelytávolság: 2450 mm

Hasmagasság: 120 mm

Saját tömeg: 1160 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok

Szelepek száma: 32

Furat/löket: 80 / 71 mm

Sűrítési viszony: 7,6:1

Turbófeltöltő: 2 db IHI turbó, 2 db levegő-levegő köztes hűtő   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5 
Lökettérfogat (cm3):     2855     
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     400(294,6)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     496/ 3800

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8

Végsebesség: 305 km/h

Több autó