2024. November 27. Szerda - Virgil

Mazda 626

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


Csabi626 | 2010-02-26 13:52

Tisztelt márkatársak, Szakértő!

Lengéscsillapítók felől érdeklődnék, 93-as v6-os hatchback-emhez, kinek melyik márkával milyen tapasztalata van?
Tudom hogy pl. a Monroe elég jónak számít, van e esetleg olyan, ami hasonlóan jó minőségű, de olcsóbb árkategóriájú?
Nem elsősorban sportos vezetéshez, gyors kanyarokhoz, hanem inkább hétköznapi használathoz kell.

Köszi

mazda-auto.hu | 2010-02-26 12:19 bela24 részére

Elképzelhető például, hogy az olajlehúzó gyűrű mögötti visszafolyó furatok el vannak dugulva (részlegesen) a gyűrűfészekben a dugattyún, melyet tetőzhet a gyűrűk-hengerek esetleges kopottsága. Azt is érdemes lenne ellenőrizni, hogy a szívócsőbe valamilyen oknál fogva nem jut-e esetleg túl sok olaj, mely a motor leállítása után is befolyhat az égéstérbe, így összegyűlve pedig jobban füstöl, mintha a beszívott levegővel együtt érkezne az égéstérbe kisebb adagokban.

bela24 | 2010-02-25 18:08

Tisztelt szakértő!
Olyan kérdésem lenne, h van egy 626s 1.8 16 szelepes mazdám, amelyet ha hidegen elindítok akkor nagyon füstöl a motor, viszont amikor eléri a üzemi hőfokot, akkor a füstölés megszűnik. A szelepszárszimeringet már lecseréltem benne, de ugyanaz a jelenség most is fenn áll. Kérném a szakmai javaslatát, h ezen kívül még milyen problémák merülhetnek fel e hiba kapcsán?
Köszönöm válaszát.

andorpapa | 2010-02-23 16:05 mazda-auto.hu részére

Köszönöm a választ, én is ilyesmire gondoltam.

mazda-auto.hu | 2010-02-23 15:03 andorpapa részére

Ez még hidegen is kevés, hiszen a négy gyertya 480 Ampert venne fel, ami túlterhelné a hálózatot, főleg ha még az önindító is megy. 0,8-1 Ohm körüli lehet a helyes adat, hiszen az izzítás biztosíték 60 Amperos ha jól emlékszem, amiből következtethetsz, hogy gyertyánként max 15A az engedélyezett áramfelvétel, ha egyformán "dolgoznak". Ez pedig azt jelenti, hogy 12,5V:15A=0,8 Ohm

andorpapa | 2010-02-23 10:33 Csabi626 részére

Nekem is kevés a 0.1 Ohm, nem én mértem, egy katalógusban találtam. Ezért is érdeklődöm a tényleges ellenállásról illetve az izzítókörön folyó áram erősségéről.

Csabi626 | 2010-02-22 22:44 andorpapa részére

Szia andorpapa!
Ha 0,1 ohm az ellenállása, akkor az felvesz vagy 120 ampert darabonként, ami tényleg soknak tűnik...
Nem lehet hogy ez csak a hidegen mért ellenállás, és ha felizzik, akkor megnő 2-3 ohm-ra?

andorpapa | 2010-02-19 14:49

Tisztelt Mester!
Sajnos sehol sem találtam erre nézve adatokat: '87-es GC 2.0D esetében mekkora az izzítógyertyákon átfolyó áram erőssége, tehát hány Ampert kell elviselnie az izzítórelének? Már az is elég lenne, ha tudnám egy izzítógyertya ellenállását. Egy katalógusban 0.1 Ohmot olvastam, de ez irreálisnak tűnik.
Előre is köszönöm!

Andika | 2010-02-10 17:06

Sziasztok!
Keresek Mazda 626 2.0 GT-t, DOHC motorral, 1990 körüli évjárattal.
Papír nélkül alkatrésznek, lehet sérült is az autó!
Köszi!
Email címem: autoscsaj@freemail.hu

kompolti | 2010-02-08 11:42 mazda-auto.hu részére

Köszönöm a részletes tájékoztatást!

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Ferrari 288 GTO 1984

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4225, 1850, 1150 mm

Tengelytávolság: 2450 mm

Hasmagasság: 120 mm

Saját tömeg: 1160 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok

Szelepek száma: 32

Furat/löket: 80 / 71 mm

Sűrítési viszony: 7,6:1

Turbófeltöltő: 2 db IHI turbó, 2 db levegő-levegő köztes hűtő   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5 
Lökettérfogat (cm3):     2855     
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     400(294,6)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     496/ 3800

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8

Végsebesség: 305 km/h

Több autó