2024. November 27. Szerda - Virgil
Mazda 626
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
Mazda Skyactiv-G. A benzines.
Mazda Takeri, az új Mazda6.
Grammok, grammok, kilogrammok...
Az APEX éltömítések evolúciója.
Megújult az E2200 utód Mazda Titan.
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda5 Mazda3 Még több fórum téma
Mazda RX-8 2002-2012.
Ajtók száma: 2+2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4430/1770/1340 mm
Tengelytávolság: 2700 mm
Ülések száma: 4
Hengerelrendezés:
Kéttárcsás wankel elvű motor
Bolygódugattyúk száma: 2
Motorbeépítés: elöl, hosszában
Szívómotor, szekvencionális befecskendezés
Sebességfokozatok száma: 5, vagy 6 kézi
Kamratérfogat (cm3): 2 x 654 = 1308
Sűrítési viszony: 10,0:1
Változó hosszúságú szívócső rendszer
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 192 (141)/7000, illetve 231 (170)/8200
Nyomaték (Nm / 1 min): 220/5000, illetve 211/5500
Gyorsulás 0-100 km/h: 7,2 és 6,4 mp.
Végsebesség: ~223, és ~235 km/h
Több autó
kt626 | 2009-07-06 18:53
Sziasztok!
Az autó 626GF,2l benzin 136LE,2000/08. havi sedan. Az utóbbi időben amikor megállok (pl. lámpánál) és megy a klíma, akkor leesik az alapjárat ill. néha le is fullad a motor. Valamint úgy érzem, hogy jobban "meg is fogja" az autót a klíma, mint korábban.Mi okozhatja a problémát?
Másik kérdésem, hogy az alábbi kiegészítők kaphatók-e még ehhez a típushoz:váltógomb (ez megegyezik-e a mazda6 váltógombjával),kalaptartón levő hangszórók műanyag burkolata? Bontóban, alkatrészboltokban eddig nem jártam sikerrel. Köszönöm a választ.
mazda-auto.hu | 2009-07-06 16:25 manoken részére
Valószínűleg a szűrőház-ban,-on van tömítetlenség.
andorpapa | 2009-07-06 13:06
Pont akartam kérdezni, hogy nem te árulod-e a kombidat, mert múltkor összefutottam vele a hahu-n, 2 literes, GD motoros dízel kombiból pedig nem sokat látni, se az utcán, se a kereskedésekben/bontókban.
Jut eszembe: te tudod véletlenül, hogy minek a felfogatására szolgál az a két fém elem bal hátsó ülés csomagtartó felé néző oldalán? Az enyémen is van, egyelőre nem jöttem rá, hogy mi célt szolgálnak. A másik kérdésem pedig az lenne, hogy a te kombidhoz van valamilyen ponyva, reluxa, fedő vagy akármi, ami a csomagtartót eltakarja? Mert nekem nincs, de nem is találtam a csomagtartóban erre utaló felfogatópontokat, más kombi-tulajdonosok pedig szintén azt állították, hogy nekik sincs, és nem is volt hozzá gyárilag. Eddig csak házi megoldásokat láttam, de az gányolás volt, meg a szlovák Mazda klub weblapján egy kis képet az egyik klubtag kombijáról, de túl kicsi volt ahhoz, hogy kivegyem, hogy is van megoldva a dolog - gyanítom, hogy az sem gyári.
Sanyika | 2009-07-06 12:41 andorpapa részére
Ezzel én is tisztába vagyok,de
1. a kocsi mindkét futóműve bele ment egy akkora kátyúba hogy elől is elszált a jobb első lengéscsillapító és a rugó is eltört, hátul szerencsére csak a lengéscsillapító ment tönkre. ezért keressek egy darabot, elégvolt előre megvenni mert ott mind a kettőt cseréltem.
2. Főleg úgy hogy most szeretném eladni.
Nézd meg fent van hahu-n kék 89-es kombi.
andorpapa | 2009-07-05 23:16 Sanyika részére
Szerintem vannak dolgok, amiket nem érdemes bontott alkatrésszel pótolni, ilyenek a fékalkatrészek és a lengéscsillapító. Főleg a kombinál, szerintem ritka a kis futásteljesítménnyel bontott kombi, tehát kicsi az esélye a megkímélt, várhatóan hosszú élettartamú bontott lengéscsillapítónak. Na meg lutri is egyben, mert a tényleges állapotát csak beszerelve, műszeres mérés után lehet megmondani, a legtöbb bontó pedig nem fog visszavenni egy leharcolt lengéscsillapítót, csak mert nem hozza egy új darab paramétereit.
Arról nem is beszélve, hogy tényleg szerencsejáték az egész, ha 20-30e km után megdöglik, akkor már anyagilag sem kifizetődő a "spórolás". Na meg a lengéscsillapító fontos szerepet tölt be az irányíthatóság és fékezés szempontjából is. Én pl. biztosan nem raknék a kombimba használt lengéscsillapítót, ahogy használt főfékhengert, vagy kerékcsapágyat sem. Egy generátor, hűtőborda, hengerfej stb. más téma, de a futóműre szerintem érdemes költeni. Már csak azért is, mert egy jó lengéscsillapító nagyon sok kilométert kibír, évekig nem kell rá költeni, a bontott pedig garantáltan előbb megy szét.
Ha feltétlenül bontottban gondolkodsz, akkor a bontókat célszerű felhívni (nem tudom, hol laksz, de több városban is vannak direkt japán autókra specializálódott bontók). Ha minden igaz, a kombi lengéscsillapítója egyedi, tehát a szedáné és a hatchbacké nem jó rá, de az összes GV kombi (2.0D, 2.0D Comprex, 1.8, 2.0i, 2.0 12V, 2.0 16V) ugyanazt kapta hátulra, tehát ezeket a típusokat kell keresni.
Sanyika | 2009-07-05 17:17
Sziasztok érdeklődnék van e valakinek bontott hátsó lengéscsillapítója 89-es 626 KOMBIhoz. Előre is köszönöm
manoken | 2009-07-04 19:48
sziasztok!gondom van 90es 626 2d-vel.rendszeresen megáll,mintha levegősödne.ha kihagyom a szűrőt és közvetlen adagolóra kötöm,akkor megy.már a régi gázolaj szűrőt kicseréltem,sima egyirányúra.ha tud valaki segíteni,azt megköszönném!
mazda-auto.hu | 2009-07-03 14:32 ipe részére
Ha van egy bontott donor akkor annyira nem nagy dolog.
Műszerfal például biztosan nincs utángyártott.
Egyedi munka, meglehetősen időigényes, mindenképpen előzetes tájékozódást igényel, ami egyrészről abból áll, hogy egy szerelő áttekinti egy európai kivitelű és az angol autó motorterét az elvégzendő munkák szempontjából, illetve utána kell nézni a szükséges alkatrészek elérhetőségének.
ipe | 2009-07-03 13:30 mazda-auto.hu részére
Mennyire reménytelen dolog alkatrészt találni hozzá? Csak bontókban keresgéljek, vagy utángyártott is létezik? Maga a munka mennyire nehéz, tényleg horror költségekkel számoljak?
mazda-auto.hu | 2009-07-03 12:18 ipe részére
Többek között: komplett műszerfal, kormánymű, kuplung-, fő fék- munkahenger áthelyezésével járó dolgok, fényszórók...