2025. Január 16. Csütörtök - Gusztáv
Mazda 626
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
ALKATRÉSZ BÖNGÉSZDE, Mazda és más.
Mazda2, Ford Fiesta teszt.
Új Mazda3, okostelefon, web...
A hengerfal olajháztartása, kenése.
CX-7 dízel az amerikaiaknak?
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda5 Mazda3 Még több fórum téma
Lancia Rallye 037 Stradale 1982.
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 3915, 1850, 1245 mm
Tengelytávolság: 2440 mm
Hasmagasság:
Saját tömeg: 1170 kg
Hengerelrendezés: 4 henger (soros)
Szelepek száma: 8
Szelepvezérlés típusa: DOHC
Furat/löket: 84 / 90 mm
Sűrítési viszony: 7,5:1
Feltöltés: Abarth kompresszor
Motorbeépítés: középen, hátsó tengely előtt keresztben
Tüzelőanyagellátás: 1db duplatorkú Weber karburátor
Sebességfokozatok száma: 5
Hajtás: Hátsókerék
Lökettérfogat (cm3): 1995
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 207,8 (152,9)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min): 226 / 5000
Gyorsulás 0-100 km/h: 7 mp.
Végsebesség: 220 km/h
Több autó
kompolti | 2009-06-23 08:50 mazda-auto.hu részére
A motor és a vezérlő közötti kapcsolatról beszéltek. Rákérdeztek, hogy a rendes szervízek megvoltak-e. De 15e km-enként megvoltak rendben, nálam futott 25e km (most 167500 van benne) alatt kétszer volt cserélve a gázolajszűrő is.
mazda-auto.hu | 2009-06-22 16:36 kompolti részére
Egyes autóknál előfordul, hogy a szerviz számítógép nem tud kapcsolatot létesíteni az autó elektronikájával. Ettől függetlenül még nem biztos, hogy vezérlési problémáról van szó. Hol nincs kommunikáció? A vezérlőegység és valamelyik alkatrész, vagy a szerviz számítógép és az autó között?
kompolti | 2009-06-19 16:22
Üdv!
626-os 2000. évj dízel mazdám tegnap túlesett egy számítógépes diagnosztikán. Oka: teljesítményvesztés volt, ami csak időnként jelentkezett.
Eredmény: a központi vezérlő egység nem jól komunikál, ezért cseréjét javasolják.
Kicsit ijesztő számomra a dolog. Mi a tapasztalat, más megoldás vagy más irányú ellenőrzés nem lehetséges?
mazda-auto.hu | 2009-06-19 16:09 andorpapa részére
Természetesen a küllők kialakításától is függ, hogy nem érnek-e hozzá a féknyereghez, de biztos, hogy ez a 3 mm eltérés még nem köti próbához a vásárlást.
andorpapa | 2009-06-19 14:55
Én is kérdeznék egyet: még mindig felni-ügyben agyalok. Azt már tudom, hogy 42-es ET-jű felni való a '92-es GD alapú 2.0D GV kombihoz. Abban viszont nem vagyok biztos, hogy 45-ös ET-jű felni is rámegy-e? Így fejben nem tűnik soknak az a 3 milliméter, ráadásul picit kisebb gumit is használok, de vajon a féktől (elöl-hátul tárcsafék) elférne?
Azért kérdem, mert 45-ös ET-jű felniből sokkal többet találok, mint 42-esből (azt hiszem a Toyotáknál divat a 45-ös), na meg a későbbi 626-osok is 45-ös felnin futnak.
Van valami házi módszer (a szemmértéken kívül) a kérdés eldöntésére, vagy csak a konkrét, gumival szerelt próba ad választ?
Bantu | 2009-06-19 14:35 mazda-auto.hu részére
Köszönöm mindenkinek! Megfogadom a tanácsokat! Megnézetem műszerrel.
mazda-auto.hu | 2009-06-19 14:05 andorpapa részére
Igen.:-). Egyébként akár az is lehet, hogy a vezérlés nem jól áll.
andorpapa | 2009-06-19 13:26 Bantu részére
Egy computeres diagnosztika biztos többet tudna mondani, hibakódok kiolvasása során esetleg fény derülhet valami rejtett (otthoni eszközökkel lecsekkolható) hibára, pl. gyújtásvezérlés, befecskendező stb.
Kompresszió mindegyik hengerben megfelelő? Ki kellene méretni, ez is okozhatja lomhaságot és nagyobb fogyasztást (ugye jól tudom, mester?).
Bantu | 2009-06-19 08:13 mazda-auto.hu részére
Mikor megvettem 3 hengerrel ment időnként. Gyertyacsere - ez rendben, de nem volt benne erő. Gyujtáskábel csere - sokkal jobb lett a helyzet. A lambdaszonda a zölkártyásnál derült ki - a cseréje nem érezhető sem fogyasztásban, sem máshogy.
Van még valami ötlet mit érdemes cserélni vagy vigyem el egy diagnosztikára?
mazda-auto.hu | 2009-06-19 08:02 Bantu részére
Vegyes használatban kb. 8 liter körül (max 120 km/h-ig). Az öregedés nem feltétlenül jár fogyasztás növekedéssel.