2024. November 27. Szerda - Virgil

Mazda 626

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


ipe | 2009-07-02 23:38

Sziasztok! A következőkben szeretnék segítséget kérni:
Jobbkormányos, 2002-es 626-ost szeretnék átépíttetni balkormányosra. Megoldható-e elvileg, és hogy néz ez ki a gyakorlatban, milyen alkatrészek kellenek hozzá, amiket feltétlenül ki kell cserélni? Köszönöm

mazda-auto.hu | 2009-07-02 12:34 Utazo01 részére

Nem derült ki, hogy miért darálódott le a szíj? 1.Ha szétszerelés nélkül jó lett a motor összerakás után akkor nem beszélhetünk arról, hogy pl. hirtelen megállt a főtengely. 2. Ha a vezérműtengely állt meg, akkor az miért lett jó (csapágy) szétszerelés-összerakás után. 3. Ha a himba eltört és a leeső szelep állította meg a motort, akkor az a szelep biztosan nem lenne most jó. Szóval, ha az előbbiek nem igazak, akkor a szíj csak úgy nem darálódik le, kizárólag, ha nagyon kopottak a szíjkerekek. A kopott szíjkerék egyébként hangot is adhat. Ha viszont az előbbiek közül valami igaz, akkor az nem lett kijavítva.

Utazo01 | 2009-07-02 12:13

Sziasztok,segítséget kérnék tőletek!Mazda 626 GF 2001-es 110Le DITD autómban,250.000km-nél,alapjáraton járó motornál,ledarált a vezérműszíj fogiból kb 20centit,egy fémes kattanó hang kiséretében.A szerelő szédszedte,és mind a 8 himbát eltörte a görgőknél.Himba csere,szelephézag állítás,ill vezérműszíj,feszítő-vezetőgörgő csere után a motor szépen indult,és járt!A hengerfej nem lett levéve,a szerelő szerint a szelepek szépen mozogtak,nyitottak,zártak.Az indítás, teljesítmény,dinamika stb ugyan olyan mint előtte,kifogástalan!Azonban az összerakás után kb 300km-el(Autópályás) előjött egy csicsergős,súrolós,kerregős hang,ami ugyan a motor melegedésével csendesedik,de nem szűnik meg!A menettulajdonságokat nem befolyásolja,de a hangja borzalmas.Két különböző szerelő 3-szor szedte újra szét,hogy talán a vezérmű burkolathoz ér be valami,vízszivattyút megnézték,újra a himbákat,szerephézagokat,turbót,külön lekötötték a generátort,klímakompresszort,és semmi!Mindenki tanácstalan,és azzal vigasztalnak,hogy nyugodtan használjam,mert minden rendben,kivéve ez a hang!Hallottam róla,hogy ezeknél a típusoknál volt gyárilag himba probléma,amelynél egynek a törése,mind a 8 himba töréséhez vezetett,ami után a vezérműszíjat is tépte.Ezt a problémát visszahívással orvosolták,de én nem láttam nyomát a szervízkönyvben.Egyébként az autó Magyarországi,és hálát adok az égnek,hogy ez nem 150km/h-nál történt.Szívesen fogadom ötleteiteket!

Kecsó69 | 2009-06-30 20:46

Köszönöm szépen az infót,így már lehet sikerűl lecserélni benne az olajat.

mazda-auto.hu | 2009-06-30 09:31 Kecsó69 részére

A km óra spirál meghajtásánál.

Kecsó69 | 2009-06-29 22:52

Tudja-e valaki,hogy az 1988-as 2000-res diesel 626-os autómban a sebességváltó olajat a váltó mely részén lehet betölteni?

mazda-auto.hu | 2009-06-29 09:32 Sanyika részére

Cikkszám alapján nem egyezik a korabeli egyéb típusok alkatrészével.

mazda-auto.hu | 2009-06-29 09:12 sanya részére

Elvileg (méret adatokat nem látunk) az 1,6 felettieknek a belső alkatrészei is megegyeznek ebben az évjáratban.

Sanyika | 2009-06-28 21:23

Sziasztok Érdekelne Egy Mazda626 2.0D 89-hez, szervókormány szivattyú vagy hogy még miből lehetne át tenni? Sürgös?

sanya | 2009-06-28 16:16 sanya részére

elfeljetettem írni, mindezt azért kérdeze, mert a FE3 as motoron 2.2 es váltóm van és nem akar vele úgy menni mint szeretném,van egy 1.8 as váltóm aminek a diferenciál része kicsit kotyog, és a kettőből szeretnék 1 et varázsolni, mindkettőből kiszedve a jó alkatrészeket.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lancia Rallye 037 Stradale 1982.

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 3915, 1850, 1245 mm

Tengelytávolság: 2440 mm

Hasmagasság: 

Saját tömeg: 1170 kg
Hengerelrendezés: 4 henger (soros)

Szelepek száma: 8

Szelepvezérlés típusa: DOHC

Furat/löket: 84 / 90 mm

Sűrítési viszony: 7,5:1

Feltöltés: Abarth kompresszor   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt keresztben

Tüzelőanyagellátás: 1db duplatorkú Weber karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 
 

Hajtás: Hátsókerék

Lökettérfogat (cm3):     1995    
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):    207,8 (152,9)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     226 / 5000

Gyorsulás 0-100 km/h: 7 mp.

Végsebesség: 220 km/h

Több autó