2024. November 28. Csütörtök - Stefánia

Mazda 626

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2008-11-19 16:33 bivaly részére

A gyári gumiméret 185/65 R14.

bivaly | 2008-11-19 16:25

Sziasztok!
felni/gumi kérdésem van:
mi a gyári mérete a 626-os,
1996, jmzge..., 1.8i tipusú járműnek?
Most (nyári) 185/70 R14-es van rajta. Az előző tulaj is ilyet használt 6 évig. Most téligumit vennék rá, ezért konkrét, gyors segítséget kérnék. :)

tomasz | 2008-11-12 18:44

Nem rég kérdeztem itt,hogy vajon mitől lehet az autó instabil.Akkor azt feltételeztem,(szerelői sugallatra),hogy a kormányművel van a gond.Ki is cseréltette volna velem szép pénzért,holott semmi baja.Szerencsére megismertem egy srácot,aki nem profit orientált,hanem az a hobbija,hogy autókat bütyköl.Alá feküdt egy spajszerral fel vértezve,fél perc múlva meg volt a diagnózis:talpas csap csere.Ennyi.Megúsztam 8ezerből.Az előző verzió kb 20 szor annyi lett volna.No comment....
Segítségre azért a továbbiakban is szükségem van.Úgy döntöttem,hogy némi tuningal ajándékozom meg magam és a gépet.Szeretném első körben a futóművet komolyabban átdolgozni.Van valakinek ötlete,hogy milyen cuccokat érdemes és lehet beszerezni hozzá?A célom az,hogy egy masszívabb futóművet tegyek a gép alá,ami jól bírja a szar utakat.Győr környékén tudtok ilyen lehetőségről,ahol tudok venni ilyesmit?

mazda-auto.hu | 2008-11-12 08:30 brehankft részére

Ezt így látatlanban nehéz megmondani. Általában a nem gyári hidrotőkékkel szokott ez előfordulni. Az is lehet esetleg, hogy egyes tőkék nem tökéletesen fekszenek a helyükön, a hengerfej kismértékű deformációja miatt.

brehankft | 2008-11-11 16:59

sziasztok, tavaly ősszel cseréltük ki mazda626-ban a 16 hidrotőkét, szelepszárszimeringeket, gyűrűket, főtengelycsapágyakat, hengerfejpakolás, szóval generált csináltaunk. 10000 km után megint hidrotőke hangja lett az autónak, ami kicsit furcsa volt. Akkor is szét lett szedve megnéztük és találtunk 2 db-ot ami gyanús volt, ezeket kicseréltük. Kb 1000 km után újból csattogás. 1 hete oda jutottunk, hogy megvettük a 16 új hidrotőkét és kicseréltük megint.Már kb 500 km-él vagyok azóta és megint időnként hallatszik. Nem lehet hogy más adja ezt a hangot annál is inkább mert régen is az volt hogy hidegen nem igazán hallatszott semmi, de amikor flmelegetdett a motor hol hallatszott hol nem, hol kevésbé hol hangosabban, és ez akár percenként is változott. Mi lehet a baj? 5W40-es Castrol olaj van benne.
köszi

yzf | 2008-11-05 12:11

Nagyon köszönöm!

mazda-auto.hu | 2008-11-05 12:05 yzf részére

A gumi: 185/65R14, vagy ha 2 literes a motor akkor 195/65R14, a felni: 5x114,3 ET45

yzf | 2008-11-05 11:18

Hello!
Szertném kérdezni, hogy 1991 gömbölyű JMZGE14J...626-nak mi a gyári abroncsmérete és a felfogatás osztóköre(új garnitúra vásárlás miatt).Köszönöm.
Egyébként a régebbi hiba, hogy a fordulatszám termosztátnyitás környékén ingadozik megoldása valóban hűtősapka csere volt.Köszönöm!

mazda-auto.hu | 2008-11-04 10:43 Takker részére

A hengersoron, a két középső fagydugó alatt középen.

Takker | 2008-11-04 09:03

hello,
azt szeretném kérdezni, hogy az olajnyomsát érzékelő gombát merre keressem? valami gond lehet vele, mert nem jelez vissza egyátalán,ha ráteszem a gyújtást. olaj van benne. '94es 626 comprex.
előre is kösznöm!

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Mazda3 MPS BL 2009-

Ajtók száma:     5
Ülések száma:     5
Hossz./szél./mag.: 4505/1770/1460 mm

Tengelytávolság: 2640 mm

Hasmagasság: 145 mm

Saját tömeg: 1460 kg

Légellenállási együttható: 0,32 cw

Hengerelrendezés:  soros

Turbófeltöltő.   
Hengerszám:     4
Motorbeépítés:   elöl, keresztben

Nagynyomású, közvetlen benzin befecskendezés.

Sebességfokozatok száma: 6 
Lökettérfogat (cm3):     2261
Furat / löket (mm): 87,5 / 94   
Sűrítési viszony:  9,5:1   
Hengerenkénti szelepszám:     4
Szelepvezérlés típusa:   változtatható Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     260(191)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     380/3000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,1 mp.

Végsebesség: 250 km/h

Több autó