2025. Január 17. Péntek - Antal

Mazda 626

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2008-11-19 16:33 bivaly részére

A gyári gumiméret 185/65 R14.

bivaly | 2008-11-19 16:25

Sziasztok!
felni/gumi kérdésem van:
mi a gyári mérete a 626-os,
1996, jmzge..., 1.8i tipusú járműnek?
Most (nyári) 185/70 R14-es van rajta. Az előző tulaj is ilyet használt 6 évig. Most téligumit vennék rá, ezért konkrét, gyors segítséget kérnék. :)

tomasz | 2008-11-12 18:44

Nem rég kérdeztem itt,hogy vajon mitől lehet az autó instabil.Akkor azt feltételeztem,(szerelői sugallatra),hogy a kormányművel van a gond.Ki is cseréltette volna velem szép pénzért,holott semmi baja.Szerencsére megismertem egy srácot,aki nem profit orientált,hanem az a hobbija,hogy autókat bütyköl.Alá feküdt egy spajszerral fel vértezve,fél perc múlva meg volt a diagnózis:talpas csap csere.Ennyi.Megúsztam 8ezerből.Az előző verzió kb 20 szor annyi lett volna.No comment....
Segítségre azért a továbbiakban is szükségem van.Úgy döntöttem,hogy némi tuningal ajándékozom meg magam és a gépet.Szeretném első körben a futóművet komolyabban átdolgozni.Van valakinek ötlete,hogy milyen cuccokat érdemes és lehet beszerezni hozzá?A célom az,hogy egy masszívabb futóművet tegyek a gép alá,ami jól bírja a szar utakat.Győr környékén tudtok ilyen lehetőségről,ahol tudok venni ilyesmit?

mazda-auto.hu | 2008-11-12 08:30 brehankft részére

Ezt így látatlanban nehéz megmondani. Általában a nem gyári hidrotőkékkel szokott ez előfordulni. Az is lehet esetleg, hogy egyes tőkék nem tökéletesen fekszenek a helyükön, a hengerfej kismértékű deformációja miatt.

brehankft | 2008-11-11 16:59

sziasztok, tavaly ősszel cseréltük ki mazda626-ban a 16 hidrotőkét, szelepszárszimeringeket, gyűrűket, főtengelycsapágyakat, hengerfejpakolás, szóval generált csináltaunk. 10000 km után megint hidrotőke hangja lett az autónak, ami kicsit furcsa volt. Akkor is szét lett szedve megnéztük és találtunk 2 db-ot ami gyanús volt, ezeket kicseréltük. Kb 1000 km után újból csattogás. 1 hete oda jutottunk, hogy megvettük a 16 új hidrotőkét és kicseréltük megint.Már kb 500 km-él vagyok azóta és megint időnként hallatszik. Nem lehet hogy más adja ezt a hangot annál is inkább mert régen is az volt hogy hidegen nem igazán hallatszott semmi, de amikor flmelegetdett a motor hol hallatszott hol nem, hol kevésbé hol hangosabban, és ez akár percenként is változott. Mi lehet a baj? 5W40-es Castrol olaj van benne.
köszi

yzf | 2008-11-05 12:11

Nagyon köszönöm!

mazda-auto.hu | 2008-11-05 12:05 yzf részére

A gumi: 185/65R14, vagy ha 2 literes a motor akkor 195/65R14, a felni: 5x114,3 ET45

yzf | 2008-11-05 11:18

Hello!
Szertném kérdezni, hogy 1991 gömbölyű JMZGE14J...626-nak mi a gyári abroncsmérete és a felfogatás osztóköre(új garnitúra vásárlás miatt).Köszönöm.
Egyébként a régebbi hiba, hogy a fordulatszám termosztátnyitás környékén ingadozik megoldása valóban hűtősapka csere volt.Köszönöm!

mazda-auto.hu | 2008-11-04 10:43 Takker részére

A hengersoron, a két középső fagydugó alatt középen.

Takker | 2008-11-04 09:03

hello,
azt szeretném kérdezni, hogy az olajnyomsát érzékelő gombát merre keressem? valami gond lehet vele, mert nem jelez vissza egyátalán,ha ráteszem a gyújtást. olaj van benne. '94es 626 comprex.
előre is kösznöm!

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lamborghini Countach QV 1985-1988.

Ajtók száma:  2
Ülések száma: 2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4170, 2000, 1070 mm

Tengelytávolság: 2500 mm

Hasmagasság: 105 mm
Hengerek:  12 henger V alakban 60°

Szelepek száma: 48 
Motorbeépítés:  hátsó tengely előtt hosszában

Szívómotor, karburátorok. (néhány késői USA verzió befecskendezővel) 

Lökettérfogat (cm3):   5167

Furatxlöket (mm): 85,5x75 mm  
Sűrítési viszony: 9,5:1    
Teljesítmény (LE/ 1 min): 455 /7000 
Nyomaték (Nm / 1 min): 501/5200

Sebességfokozatok száma: 5

Hátsókerékhajtás

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8 mp.

Gyártott darabszám: 610

Végsebesség: ~295-310 km/h

Több autó