2024. November 28. Csütörtök - Stefánia
Mazda 626
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda5 Mazda3 Még több fórum téma
Gyártási időszak: 1971-1978
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4355, 17688, 1134 mm
Tengelytávolság: 2000 mm
Hasmagasság: mm
Légellenállási együttható:
Saját tömeg: 1619 kg
Hengerelrendezés: 8 henger, 90 fokos V alakban.
Szelepek száma: 16
Furat/löket: 93,9 / 89 mm
Sűrítési viszony: 8,05:1
Motorbeépítés: Hátsó tengely előtt hosszában, középen
Tüzelőanyag ellátás: 4 db Weber DCNF karburátor
Sebességfokozatok száma: 5 kézi (ZF)
Meghajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3): 4930
Szelepvezérlés típusa: Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 330 (246,1)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min): 440,6/ 4000
Gyorsulás 0-100 km/h: 6,6
Végsebesség: 284 km/h
Gumiméret elöl: 205/70 VR15
Gumiméret hátul: 215/70 VR 15
Összesen 564 db készült.
Több autó
mazda-auto.hu | 2008-10-13 16:35 tomasz részére
Elképzelhető, hogy a stabilizátor felfüggesztése, vagy a stab. és a lengőkar közötti összekötő elem lóg. Ezek lógása nem befolyásolja a futóműgeometriát. Minden egyéb más futóműelem lógása esetén már nem lehet beállítani a futóművet.
mazda-auto.hu | 2008-10-13 16:32 sanya részére
Sajnos a jelzések egyike sem cikkszám, így nem merünk semmit sem biztosra mondani.
tomasz | 2008-10-13 16:21
Van kopogás a futómű felől.Néha olyan hangokat hallok a kerék felől,hogy ha bele megyek egy kátyúba,mint ha csak felni lenne az autó alatt
sanya | 2008-10-13 08:40
Sziasztok!
Megtudnátok mondani nekem, hogy a következő számokhoz tartozó ECU milyen motort vezérel?
Szám:
FE6C
E2T01771
8Z10
Így vannak egymás alatt a cimkén, nem tudom melyikálltal lehet azonosítani
Előre is köszönöm!
Oszi | 2008-10-12 21:36 StationW:) részére
Mazda betegseg 2002 ev vege ota :) valamit nagyon elcsesztek a kis sargak a tervezesnel :)garanciaban cserelik vagy ha meg nincs elrepedve akkor tomitik es majd egy ev mulva cserelik :))))
Oszi | 2008-10-12 21:34 tomasz részére
lengescsillapitok igazabol csak arra alkalmas muszerrel merhetok :) ez a lenyomom es vissza all nem alkalmas arra,hogy pontosan megtud az allapotat :)
Ezen kivul elkepzelheto,hogy nem jol allitottak be a futomuvedet(bar ezt ketlem,de volt mar ra pelda :) )Gumik allapota milyen?kopogas a futomubol?(bar gondolom nem log semmi ert akkor nem tudtak volna futomuvet allitani :)
tomasz | 2008-10-12 13:59
Be állították a futóművet.Javult az úttartás,de még nem az igazi.Furcsa a kormány,nagyon könnyűnek érzem,ha kátyúba hajtok jobbra-balra rángat a kormány a kezemben.Nem nagyon akar visszaállni középállásba a kormány,mikor nagyobb szögben kanyarodok,ha értitek mire gondolok.A másik gondom pedig,hogy nagyon zörög a kocsi ha rossz úton megyek(ami álltalában így van).Elő fordulhat,hogy a lengés csillapítók adták meg magukat?Bár alig tudom lenyomni a kocsit mindegyik lengéscsill.-nál,meg egyből vissza is áll az eredeti helyére.Kösz a választ előre is
mazda-auto.hu | 2008-10-11 09:33 StationW:) részére
A turbó csapágyazásán átjutó olaj bekerül a nyomóoldalon a motorba juttatott levegő közé. Mivel ez a levegő átmegy a töltőlevegő hűtön, így rossz tömítettség esetén ezen a nyomás alatti ágon a levegő az olajjal együtt szivárog.
StationW:) | 2008-10-10 19:29
Coolerből olaj szivárog??? :)
mazda-auto.hu | 2008-10-06 08:31 andorpapa részére
1.A koppanás okaként mi is a stabilizátorra gondolunk. Valószínűleg annak szilentjeinél, vagy a lengőkarral összekötő eleménél van lógás. 2. Nagyon sok minden lehet. A szelepszár szimeringek általában felkeményedni szoktak, ami lassú folyamat, nem ilyen hirtelen dolog. Le kellene mosatni a motorblokkot, és utána leellenőrizni, hogy nincs-e szivárgás? Alulról is megnézni.