2024. November 28. Csütörtök - Stefánia

Mazda 626

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2008-10-31 08:53 Jónás részére

Elöl nem lenne elég csak a tárcsákat cserélni, mivel sokkal vastagabbak a nem hűtöttnél. Hátul minden bizonnyal szintén nem csak egy egyszerű cseréről lenne szó. Több alkatrészt is cserélni kellene, de mivel még nem csináltunk ilyet, pontos választ nem tudunk írni.

Jónás | 2008-10-30 20:16

Hali!
Müszaki előtt áll a kocsim /626 GC 2.0coupé/és a fékekre rá férne egy komplett felújítás!:(A kérdésem az, hogy a GD széria hütött tárcsái is felmennének-e rá és esetleg a hátra dobfékek helyére is?!

mazda-auto.hu | 2008-10-27 08:28 tomasz részére

A lengéscsillapítókról csak akkor lehet biztosat mondani, ha le lettek méretve próbapadon.

tomasz | 2008-10-26 15:33

Nem rég írtam arról,hogy a gép(626,2.0i,'95)nem olyan stabil az úton,ahogy kellene.Olyasmi tünetet vettem észre,mint ha túl kemények lennének a lengés csillapítók.Biztos nincs ilyen,de úgy veszem észre,hogy velük lesz a baj.Rossz úton pattog össze-vissza az autó.Szerintetek is a lengés csillapítóknál lesz a gond?Szeretnék már tisztán látni az ügyben,hogy orvosolhassam a problémát.Néhány szerelő már megnézte de ők annyit mondtak,hogy jó az.Szerintem meg nem jó...

Oszi | 2008-10-25 17:49 andorpapa részére

Sajnos a gozborotva es a motormosas tud okozni ennel meg rosszabat is ami nem ilyen egyszeru es esetenken koltsges a javitas illete a hiba feltarasa is nehezkes.
Ujabb autoknal vagy regebbieknel ahol sok erintkezo,csatlakozo,elektronika van a motorterben nem is ajanlot az alkalmazasa.

andorpapa | 2008-10-25 13:16

Pont a napokban történt velem a következő dolog. Elvittem a kocsit (626 2.0 dízel, '87-es évjárat) alváz-, és motormosásra, hogy a szerelőm megcsinálja a futóművet és az olajszivárgást. Másnap reggel nem akart indulni a kocsi, csak nagyon hosszú indítózgatás után. Aztán meleg motorral persze pöccre indult. A szerelőnél hidegen is indult szó nélkül, miután hazahoztam, nálam megint nem indult, csak 5 perc krákogás után.
Fogtam a multimétert, és megnéztem, hogy az izzítógyertyák kapnak-e feszültséget: kaptak, de csak 3 Voltot! Elindultam az izzítógyertyák kábelén, végigkövettem (micsoda dróttenger még egy ilyen egyszerű dízelnél is!). A drót az önindítóra van felcsavarva, az akksiról érkező 12 Voltot dézsmálja meg. Itt volt a hiba, ugyanis el volt benne szakadva a szál, de ez nem látszott, mert a szigetelése nem szakadt el, csak megnyúlt, így a rázkódástól időnként érintkezett rendesen, máskor pedig nem. Megmértem az ellenállását a drótdarabnak: optimális esetben 1 Ohm, rosszul mozgatva 200 kOhm is volt. Kapott egy új drótot és sarut, azóta megint pöccre indul a vas. Valószínűleg a gőzborotva elnyeste az öreg, megfáradt vezetéket.

Csak azért írtam le ezt, mert megint tanultam belőle: néha ilyen apróságok miatt nem indul a csatahajó, érdemes tehát először ilyesmivel kezdeni a problémamegoldást. A nyáron már egyszer majdnem lebontottam a fél adagolót, mire rájöttem, hogy a mágnesszelep vezetéke nem érintkezik... Az asszony örült neki...Horvátországban...

mazda-auto.hu | 2008-10-22 08:37 mazda-auto.hu részére

jav.: kompressziós. :)

mazda-auto.hu | 2008-10-22 08:35 laca117 részére

Így látatlanban nehéz bármi okosat mondani, de a kompresziós elégtelenség önmagában elég a leírt hibához.

laca117 | 2008-10-19 18:40

szia.Egy 626-os 2000-es diesel mazdám van 1989-es évjárat.most volt adagolósnál az izzitógyertyák jók(nyomógombra kötve) porlasztócsucs most volt cserélve 145-re állitva,a kompresszió kicsit kevés,egyszer pöccre indul,máskor nehezebben megint máskor egyáltalán nem indul(a 2 akku teljesen lemerül akkor se indul)huzásra beindul kb 2 hétig indul.15w40-es valvoline olaj van benne.mi lehet a probléma?köszönöm

mazda-auto.hu | 2008-10-17 08:10 fonseca részére

Igen, lehet.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Monteverdi Hai 450 SS 1970.

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4343, 1788, 1021 mm

Tengelytávolság: 2548 mm

Hasmagasság:

Gumiméret elöl: 205/70-15

Gumiméret hátul: 225/70-15

Saját tömeg: 1247 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok (Chrysler Hemi)

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 107,95/ 95,2 mm

Sűrítési viszony: 10,25 : 1   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt, hosszában

Tüzelőanyag ellátás: Dupla négytorkú karburátorok

Sebességfokozatok száma: 5 (kézi ZF)

Hajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):     6974    
Szelepvezérlés típusa:  
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     450 (335,6) / 5000
Nyomaték (Nm / 1 min):     664/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,9 mp

Végsebesség: 290 km/h

Több autó