2024. November 28. Csütörtök - Stefánia

Mazda 626

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


fonseca | 2008-10-16 18:25

Sziasztok.Köszönöm a gyors választ.Az előző kérdésem óta pedig a fedélzeti számítógép is hibát jelez. Hidegen még csak megyeget,de ha bemelegszik a motor,elkezd villogni a diagnosztika lámpa,és azonnal jelentős teljesítményvesztést tapasztalok.Az erő néha visszatér,amikor menet közben a kuplungot benyomva hagyom leesni a fordulatot.Ilyenkor a lámpa is kialszik,de ez az állapot nem sokáig tart.1-2 perc és újra úgy érzem magam ,mintha ha a régi 601-ben ülnék A szelephézagok különben 0.2 - 0.4-re voltak állítva,de sürgősen átállítom őket a megadott értékekre.Elvégeztem a diagnosztikát,és 'EGR' hibát jelez. Lehetséges hogy emiatt nem megy az autó? köszi

mazda-auto.hu | 2008-10-15 10:21 sanya részére

Érdemes lenne gey villamossági szerelővel is megnézetni az autót, ha a vezérlés tényleg jól áll.

mazda-auto.hu | 2008-10-15 10:15 fonseca részére

Hidegen mérve a szívó 0,15 a kipufogó szelep hézag 0,35mm. Akár a vezérlés nem megfelelő állása is okozhatja a teljesítményvesztést.

sanya | 2008-10-15 08:18 Oszi részére

Szia!
Köszi a tippet, de tegnap mikor újra átnéztem a vezérlést végig pörgettem mind a négy hengert, és "sajnos" 1-3-4-2 szerint van a robbanás, eszerint dugtam rá körbe a gyertyapipákat. is. Amire godolok még az üzemanyag nyomás(Amit nem tudok, mivel hüe vagyok a villamossághoz,az ac pumpa megkapja az áramot és működik, vagy gyengébben teljesít, ha kevesebb áramot kap??) vagy valami más elektromos hiba(mondjuk az injektorok nemkapnak jelet, vagy valami ilyesmi)

fonseca | 2008-10-14 21:08

Sziasztok.
Van egy 1998-as 626ditd-m/1998cm3 66kw/,és nemrég hengerfejtömítés,és vezérműszíj cserén esett át.Egy ismerősöm csinálta,sosem volt panasz a munkájára. A kocsi megy,de gyenge,és csörög a motor. Talán rosszul lőtte be a szelephézagokat.Valaki meg tudná mondani a pontos értékeket? Köszi

Oszi | 2008-10-14 17:32 sanya részére

En a multkor egy 323P motorral szenvedtem 1-3-4-2 gyujtasi sorrendnek megfeleloen dugtam ra a gyertya pipakat es a vegen mazda-auto mondta el nekem,hogy mashogy kell a gyujtas eloszton mint mas autoknal :)nem allitom,hogy itt is errol van szo,de elkepzelheto :) a 2. volt az 1-es es az 1. a 3-as vagy mi :)

sanya | 2008-10-14 16:40

Sziasztok!
Nem is tudom hol kezdjem. Próbálok elindítani egy FE DOHC (2.0 16V)motort de nem akar elindulni, és nem tudom miért.Darabokra szedtem
http://img.carstyling.hu/usercars/00/05/21/81/52181_1223493904.jpg
összeraktam,
http://img.carstyling.hu/usercars/00/05/21/81/52181_1223480597.jpg
Szerintem minden a helyén van (vákumcsövek, nem 90százalék de szerintem jó)
Már napok óta gondolkodom rajta de nem tudom mi lehet a baj, ma ellenőriztem a gyujtást, mind a négy gyertya ad szikrát, a benzin az injektoroknál, A kompresszió a hengerekben szerintem rendben:
http://img.carstyling.hu/usercars/00/05/21/81/52181_1223986377.jpg
A vezérlésnek jónak kell lennie( 1 henger FHP 2 vezértengely jelen(terjeszkedés ütemhez igazítva, gyujtás elosztó 1 hengerhez állítva)
amit még nem mértem az üzemanyag nyomás(de a ac pumpa zümmög indítás alatt) ha eseteleg alacsony is a nyomás ettől még elkell indulni vagy nem??
Azon gondolkodom, hogy autó szerelőhöz, vagy villamosság szerelőhöz vigyem e, mert teljesen elfogytak az ötleteim :(

mazda-auto.hu | 2008-10-14 09:47 yzf részére

Valószínűleg állandóan lelevegősödik a rendszer annyira, hogy a hőszenzor "vízellátása" nem egyenletes. Ennek egyik okozója lehet a rossz hőtősapka, melyen keresztül kihűléskor mindig levegőt szív vissza a rendszer.

yzf | 2008-10-14 03:36

Sziasztok!

Nem régiben írtam, hogy az alapjárat ingadozik a termosztát nyitás körül(800-1500 közt 2 másodpercenként). Kivettem- a hiba megszűnt. Egy újat beletéve megint ugyanaz.A hűtősapkának lehet ehhez köze? Nem is értem a működését: jól láttam, hogy 1 cső megy a tág.tartályra? Irtátok, hogy valami érzékelő lehet a ludas; termosztát nélkül(üzemmelegen) miért jó? Légyszi segítsetek!

sanya | 2008-10-13 19:00 mazda-auto.hu részére

Azért köszönöm szépen.
:)

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lamborghini Countach QV 1985-1988.

Ajtók száma:  2
Ülések száma: 2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4170, 2000, 1070 mm

Tengelytávolság: 2500 mm

Hasmagasság: 105 mm
Hengerek:  12 henger V alakban 60°

Szelepek száma: 48 
Motorbeépítés:  hátsó tengely előtt hosszában

Szívómotor, karburátorok. (néhány késői USA verzió befecskendezővel) 

Lökettérfogat (cm3):   5167

Furatxlöket (mm): 85,5x75 mm  
Sűrítési viszony: 9,5:1    
Teljesítmény (LE/ 1 min): 455 /7000 
Nyomaték (Nm / 1 min): 501/5200

Sebességfokozatok száma: 5

Hátsókerékhajtás

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8 mp.

Gyártott darabszám: 610

Végsebesség: ~295-310 km/h

Több autó