2025. Január 18. Szombat - Piroska

Mazda 626

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


tatai | 2008-02-13 17:41

Legyen szíves mondja meg vki h '89-es 626D-nél mit jelent a műszerfal bal felső sarkában pirosan égő házikó formájú kontrollámpa! Köszi!

StationW:) | 2008-02-12 20:01

Egyszerű!

Ha a szívósor tömbjének a jobb oldalán (szembe állva)van a folytószelep, akkor 120Le, ha középen, akkor 90Le. Ennyi.A 120Le-s az csak GC-ben volt, az volt a GC Gti-jének a motorja.

K jani | 2008-02-12 16:10

a VIKIPÉDI-án találtam egy olyan leirást hogy FE -es motor karburátorral szerelve 74 kw 101 hp ás erre a motorra szereltek ijektort és igy lett 118-hp. ilyen variáns lehetséges?

K jani | 2008-02-12 16:03

ha elküldöm a motorszámot megtudhatok többet a verdárol?

K jani | 2008-02-12 15:59

mazda auto:a gyujtáseloszto ugy áll mint a karburátoroson de injektoros mert láttam már másikat de annak a vezérmütengelyel párhuzanosan helyezkedik a gyujtáseloszto nálam meg merölegessen ezek szerint lehet öszvér ? és ez gyári?

StationW:) | 2008-02-09 21:03

Az EPC alapján meg lehetne nézni! Küld el a mazda-auto-nak a motorszámodat, és ha az EPC egy injektorosat hoz, akkor megoldódott a probléma.

Sztem tutira a 90Le-s lesz. GD kasztniba csak 12 szelepes karbist láttam még...

mazda-auto.hu | 2008-02-09 09:27 K jani részére

Motorszám alapján nem lehet megmondani, hogy melyik tömítéskészlet való hozzá. Az injektoros 2.0i FE 66kw/90LE teljesítményű. Egyes tömítések különböznek a karburátoros és az injektoros motort összehasonlítva. Kérdés, hogy nem "öszvér"-e a motor, mert akkor tényleg elég nehéz beazonosítani.

K jani | 2008-02-08 17:24

mindegyik FE -es 8szelepes motor egyforma?

K jani | 2008-02-08 17:22

hello!StationVV.küszi a tipet motorszám alapján honan tudhatom meg hogy milyen tömitéskészlet kell hozzá?van valami külömbség vagy csak a karburátor ?Mert alkatrész katalogus zserint ném ugyanaz

StationW:) | 2008-02-07 22:28

Nem akarok belekotyogni, de az én forgalmimban is ez van, de valójában a 90le-s FE injektoros volt benne. A74kW-os moci különben karbis! (GV kasztnim van, a GD kombija. Mellesleg már jár az átépített motor!!!

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Ferrari 288 GTO 1984

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4225, 1850, 1150 mm

Tengelytávolság: 2450 mm

Hasmagasság: 120 mm

Saját tömeg: 1160 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok

Szelepek száma: 32

Furat/löket: 80 / 71 mm

Sűrítési viszony: 7,6:1

Turbófeltöltő: 2 db IHI turbó, 2 db levegő-levegő köztes hűtő   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5 
Lökettérfogat (cm3):     2855     
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     400(294,6)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     496/ 3800

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8

Végsebesség: 305 km/h

Több autó