2024. November 28. Csütörtök - Stefánia
Mazda 626
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
Mazda Skyactiv-G. A benzines.
Mazda Takeri, az új Mazda6.
Lengéscsillapító és rugó beállítás, futómű hangolás. Haladóknak.
Grammok, grammok, kilogrammok...
Az APEX éltömítések evolúciója.
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda5 Mazda3 Még több fórum téma
Lancia Rallye 037 Stradale 1982.
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 3915, 1850, 1245 mm
Tengelytávolság: 2440 mm
Hasmagasság:
Saját tömeg: 1170 kg
Hengerelrendezés: 4 henger (soros)
Szelepek száma: 8
Szelepvezérlés típusa: DOHC
Furat/löket: 84 / 90 mm
Sűrítési viszony: 7,5:1
Feltöltés: Abarth kompresszor
Motorbeépítés: középen, hátsó tengely előtt keresztben
Tüzelőanyagellátás: 1db duplatorkú Weber karburátor
Sebességfokozatok száma: 5
Hajtás: Hátsókerék
Lökettérfogat (cm3): 1995
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 207,8 (152,9)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min): 226 / 5000
Gyorsulás 0-100 km/h: 7 mp.
Végsebesség: 220 km/h
Több autó
csep88 | 2008-02-27 11:46
Köszönöm a választ, közben megoldódott, mert elvittem adagolóshoz, és az volt a probléma.
Még egy kérdésem lenne. A kocsi rossz (kátyús) úton cicereg, a jobb elején, de lehet, hogy műszerfal alól jön. A lengéscsillapító és a futómű viszgálatok, a győri Mazda szakszervízben nem mutattak ki semmi eltérést sem. Ők azt mondták, hogy ne foglalkozzak vele, de sajnos sok, mivel mint tudjuk sok a rossz út elég zavaró tud lenni a cicergés. Apró hang, nem erős kopogós. A gömbcsuklók, féltengely, minden jó, át lett nézve. Az ajtók is jók, szét lettek szedve.
mazda-auto.hu | 2008-02-27 08:07 andorpapa részére
A zsanérokkal lehet a probléma. Próbaképpen érdemes lenne állítani az egyiken (kicsit befeszíteni), és úgy menni az autóval.
mazda-auto.hu | 2008-02-27 08:05 sanya részére
A karburátoros 102 lóerő körüli teljesítményt adott le, az injektoros 90-et.
andorpapa | 2008-02-26 16:00
Ismét a mester segítségére szorulok (a múltkori zörgést a lengőkarnál sikerült megoldani). Pár napja az ajtóban kezdett zörögni valami. Pontosabban kattan vagy koppan valami, ha egyenetlen az út, tehát bukkanó, földút vagy akármi. Nagyon alacsony sebességnél (gurulás) is előjön, ugyanolyan intenzív mint nagy sebességnél, olyasmi, mintha valami fém lötyögne vagy nem lenne rendesen a helyén. Tuti, hogy nem futómű, mert az ajtót kinyitva (és így gurulva) nem jelentkezik a hang.
Az ajtó nyitott állapotban megmozgatva kicsit lötyög, de nem emlékszem, hogy régen is ennyire lötyögött-e. A kilincs és zár jó, az ablak is ugyanúgy működik, az ajtónyitás se nem könnyebb, se nem nehezebb, mint eddig. Mi lehet ez? Nem mertem szétszedni az ajtót, mert nem tudom, hogy mennyire egyszerű mutatvány, illetve össze tudom-e rakni pontosan. Előre is köszönök minden tippet, ötletet! Ja, és továbbra is '87-es GC 2.0D.
sanya | 2008-02-25 12:51
Igen. Az alvázszám:JMZGD149201656904
Ha minden igaz ez a tipus volt szerelve injektorral is, annak mekkora a teljesítménye?
A közel jövőben akarok rátenni egy 2.0 es injektor rendszert(StationW segítségével), kiváncsi leszek milyen lesz a változás :)
mazda-auto.hu | 2008-02-25 11:35 sanya részére
GD-s az alvázszám?
mazda-auto.hu | 2008-02-25 11:34 csep88 részére
Elképzelhető, hogy csak hőmérséklet jeladó probléma van, de akár adagoló is lehet.
sanya | 2008-02-24 08:52
Sziasztok !
Megtudnátok pontosan mondani, hogy mekkora a teljesítménye az autómba lévő motornak??
Mazda 626(5 ajtós) 1991 1.8 12V karbis.
Akárhol keresem, csak a 8 szelepes verzióról találok adatot.
előre is köszönöm.
csep88 | 2008-02-23 21:55
A Mazda 626 GD-s Dízelem, van. Most lett benne izzitógyertya (új japán) cserélve 18 év után. A reggeli hidegindításnál könnyen indul, de az alapfordulat, az indítás után fél perc elteltével valamitől felpörög a fordulat 1600-1700-ig, 800-as fordulatszámról. Ezt a felpörgést, kb. két percig csinálja és utána hírtelen beáll a normál fordulatra. A megemelkedett fordulat közben néha spriccel ki a kipufogó fekete spriccvizet, és szürkés füstöt (de csak az a alatt amíg 2 percig felpörög a motor). Sajnos nem tudom, hogy mi lehet, a baj, lehet, hogy adagoló probléma, vagy más?
mazda-auto.hu | 2008-02-14 09:00 tatai részére
Alacsony a hűtőfolyadék szintje a vízhűtőben.