2024. November 28. Csütörtök - Stefánia
Mazda 626
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
Mazda Skyactiv-G. A benzines.
Mazda Takeri, az új Mazda6.
Lengéscsillapító és rugó beállítás, futómű hangolás. Haladóknak.
Grammok, grammok, kilogrammok...
Az APEX éltömítések evolúciója.
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda5 Mazda3 Még több fórum téma
Aston Martin DB7 1993
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2+2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4631, 1820, 1238 mm
Tengelytávolság: 2591 mm
Hasmagasság: 152 mm
Légellenállási együttható: 0,31 cw
Saját tömeg: 1650 kg
Hengerelrendezés: 6 henger, soros
Szelepek száma: 24
Furat/löket: 91 / 83 mm
Sűrítési viszony: 8,3:1
Feltöltő: Eaton M90 kompresszor
Motorbeépítés: elöl, hosszában
Benzin befecskendezés
Sebességfokozatok száma: 5
Lökettérfogat (cm3): 3239
Szelepvezérlés típusa: Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 339,7(249,8)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min): 488/ 3000
Gyorsulás 0-100 km/h: 5,9
Végsebesség: 253 km/h
Több autó
sanya | 2008-01-28 09:28 sanya részére
Azt teljessen elfelejtettem egy 91 626 GD kupé lenne a donor autó. persze csak elméletben egyenlőre
üdv'
sanya | 2008-01-28 09:26
Sziasztok !
Azt szeretném kérdezni, hogy szerintetek az autómba (1.8 12V)alvszám:JMZGD149201656904) Belehet szerelni egy 2.0i 16V DOHC 103 kw 140 hp (asszem FE3) motort? Vélemény a cseréről???
mazda-auto.hu | 2008-01-28 08:23 pews részére
A trafó kap-e áramot? Gyújtáskapcsoló.
pews | 2008-01-25 21:10
Sziasztok!
'88-as 2.2-es 626 GD-s mazdám van. Egyik pillanatról a másikra leállt a motor és azóta nem indul. Amíg vártam a trélert, addig ráindítottam párszor, és egyszer egy pillanatra beindult, de ugyanúgy le is állt. Azóta semmi. Olyan, mintha kifogyott volna a benzin. AC pumpára gyanakodtam, de leszedtem a benzinszűrő végéről a csövet, és mikor indítózok, ott nyomja a benzint. Viszont megnéztem a gyújtást is, és nincs szikrám. A gyújtótrafóról lehúztam a kábelt, test mellé raktam, de indításnál semmi szikra. 12V megy a trafóra.
Van valami ötlet mit nézzek meg? Csak jövő héten lesz szerelő, de lehet a segítségetekkel magam is rájöhetnék a hibára.
Előre is köszi,
P.
mazda-auto.hu | 2008-01-25 10:18
Megtévesztő az elnevezése, mivel egyszerűen a szűrőkapacitás, illetve hatásfok növeléséről van szó.
andorpapa | 2008-01-24 16:51 mazda-auto.hu részére
Köszönöm a gyors választ. Csak kíváncsiságból (szeretem érteni a dolgok működését): mit csinál ez a szűrő? Mikor áramlik erre az olaj? Nagy olajnyomásnál? Miért van rá szükség?
mazda-auto.hu | 2008-01-24 16:45 andorpapa részére
Szívesen. Jól mondták, ez az ún. By-pass szűrő, azaz a megkerülő ág olajszűrő. Ezt minden második olajcserénél kell cserélni.
andorpapa | 2008-01-24 16:16
Újabb kérdés: itt az olajcsere ideje, és áttanulmányozva az autót, a rendes szűrő mellett találtam egy másikat is, ami fejjel lefelé van beszerelve (a kasztnihoz rögzítve, nem a motorhoz), és nagyobbnak tűnik a hagyományos szűrőnél. Oil Filter - ennyi van ráírva, az autósboltban azt mondták, hogy ez valami mellékági szűrő. Mi ez, pontosan mikor és mit csinál, és milyen gyakran kell ezt cserélni? '87-es 2.0D GC. Köszönöm a választ (és az eddigi segítséget is).
StationW:) | 2008-01-16 14:49
Uhh....ha mindent gyárival generáloznék, simán kijönne egy MPS is...de azért nagyonszépen köszönöm. ;)
mazda-auto.hu | 2008-01-16 14:37 StationW:) részére
A gyári alkatrész árak:
1. csavar: 3820,- (10db kell)
2. motorbak: 48104,-
3. alsó munkahenger: 29129,-Ft