2024. November 28. Csütörtök - Stefánia

Mazda 626

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


kulcsartamas | 2008-01-30 09:58 sanya részére

szia!

...tudom, hogy ilyen autód van :-) még anno itt írtam neked, mikor a vákuum csöveket összecserélted, hogy mi hova :-) na aváltóval nekem is a 2 ugyanezt produkálja, és eléggé zavar, tudnék olcsón váltót, csak angliában van és a postaköltség baromi drága, mostanában meg egyik ismerősöm sem akar autóval hazajönni :-) az előző gazdája elgázosította az enyémet, nem voltam oda a gázért soha, viszont 8,3 literes gázfogyasztás/100 ...hm azért nem mindegy. na jó mondjuk 170-nél pályán nem ezt produkálta, de nem is érdekelt akkor a fogyasztás:-) ennek ellenére nem hajtom szét egyáltalán és vigyázok rá, sokkal többet ér mint amit pénzben adnának érte és ezt egy olyan modja, aki nem volt olyan nagy majda fun mielőtt ez meglett volna.milyen benzin fogyasztást produkál a tied?
az injektoros átalakításon én is gondolkodtam, csak a gáz miatt nem fogom megtenni, mert akkor a mostani rendszer nem lenne jó,inkább így hagyom, mert a tavaji 40e km futás teljesítmény mellett, iszonyat sok pénzt megspóroltam és inkább költök másra rajta.annak ellenére, hogy nem egy mai autó, szerintem nagyon eltalálták ezt a formát és nagyon szeretem

sanya | 2008-01-30 09:36 kulcsartamas részére

Háát én is lepadlóztam mikor mondták, de direkt a KPM et hívtam fel hogy pontos legyen az infó. Pedig már megis lett volna a donor autó most szombaton mentem volna megnézni.Nálam a motorszám bele van ütve a blokkba uh nem tudnék kistáblával variálni, pedig, komolyan megtenném. De sajna bele kell nyugodnom hogy nem lesz benne erösebb motor:( Bár ami benne van ritka jó állapotban van:
http://www.mazdaklub.hu/forum/album_personal.php?user_id=764
Egyépként hajszálra azonos autónk van :) Nekem sem volt vele semmi komolyabb gondom, csak unalomból cserélgettem rajta dolgokat, de egy váltó csere nálam is jól jönne mert a 2est kicsit rosszul veszi(főleg hidegen) és zavar(uh. figyelem mit reagálnak a kérdésedre :) ). A másik már kb 6 éve lötyög a jobb féltengelyem, februárban tuti kicserélem.A másik cél, StationW vel kooperálva átalakítani injektorosra, remélhetőleg nyerve néhány pacit, csökkentett fogyasztás mellett,de a kábelezéstől kicsit tartok,de megoldom.

kulcsartamas | 2008-01-30 00:37 sanya részére

szia!

ezért regadót kérnek, mert motort cserélsz egy nagyobbra? ezek esküszöm nem normálisak, no comment kicsi országunk. nekem mákom lenne, mert az elődömnél kapott egy AF-es motorszámot a motor, állítólag olvashatatlan volt a motorszám, mondjuk ez igaz, szóval én egyszerűen megejteném a motorcserét, csak átragasztanám a hülye kis táblájukat:-), amit a múltkor egyébként is majdnem elhagytam, de most vettem fémragasztót és így már nem fog elszabadulni

én nemrégem egy opelben cseréltem motort, de az típus azonos is volt, meg ugyanaz a ccm is, így csak egy kf-es típusazonossági vizsgálatra kellett elvinni, 1-2ezer forintért és a tokmány iroda átírta a motorszámot

kulcsartamas | 2008-01-30 00:32

Sziasztok!

90 es évjáratú, 626 GD 1.8-as 12 szelepes karburátoros gyöngyszememmel kapcsolatban kérnék segítséget.ki tud nekem abban segíteni, hogy ehhez a motorhoz milyen sebességváltót szereltek, vagy mi a típuskódja ennek a váltónak?síma manuális ...valami alapján tudjak keresni, illetve használták ezt másik típuson is? esetleg 2.0-ásokon is? hol található a váltón típus jelölés?

segítségeteket előre is köszi

egyébként hihetetlen ez az autó, most februárban lesz nagykorú (betölti a 18-at :-), és csak az elmúlt évben 40.000 km-et mentem vele, de azon kívül, hogy a cserélendő szervíz dolgokat megcsinákltam, meg rendesen odafigyeltem rá, semmihez nem kellett nyúlni, tényleg csak használni...hát igen, mindenesetre én nagyon megszerettem :-) csak a váltóm rendetlenkedik, és azt meg nem akarok szerelni, inkább csere egy jó állapotú bontottra, előbb utóbb

sanya | 2008-01-29 12:02

köszönöm a segítséget, DE a kpm tájékoztatott arrol hogy mivel cm3 változás történik be kell fizetnem a ragisztrációs adót esetembe röpke 400 000 FT :) uh ebből nem lesz semmi! Igaz a forgalmiban kereken 2000 Cm3 van feltüntetve de motorom F8 kódu (ha a kpm nem nézne utánnak a motornak csupán a 2000 cm3 re hagyatkozna nem kellen fizetnem sokat, de mivel azt nem tudom mennyire vannak tisztában a motorkodokkal.Nem tudok sokmindent tenni :(

mazda-auto.hu | 2008-01-29 10:11 sanya részére

Mi nem adhatunk ki ilyen igazolást, csak abban az esetben, ha nálunk van egy motor megvásárolva. A származási helyen kell kérni egy számlát, melyen szerepel a motor száma is. Egy a lényeg, hogy ebben az évjáratban, karosszériában használták-e ezt a motort. Mivel igen, így valószínűleg ez nem lehet akadály.

mazda-auto.hu | 2008-01-29 10:07 pews részére

Így a távolból sajnos nem tudjuk megjavítani az autódat. Szervízt igényel a dolog.

sanya | 2008-01-29 09:23

Sziasztok
Előszöris köszönöm a biztatást :).
Mielőtt belevágok érdeklődtem motor átírás ügyintézéséről. Azt szeretném kérdezni ez a motor(2.0i 16V 103Kw) tipus azonosnak számít?Azaz ha valaki megkeres titeket ilyen helyzetben ti adtok ki igazolást erről??
Mert azt mondják ez nagyon megkönnyíti az átírást.

pews | 2008-01-28 13:33

Igen kap áramot, csak jelet nem. A trafó + felén megvan a 12V, viszont a - felén is. Rámértem a trafóra +.- kivezetésére 1ohm-ot mértem. Ez jó? Az elosztóról nem jön jel a trafóra. Folyamatosan 12V-on van. Ki is lámpáztam, de folyamatosan világít indításnál. Arra gonolok hogy a gyújtásmodul ment tönkre. Kicseréltem a rotort és az elosztófedelet mert már nagyon el volt kopva és oxidálódva. Egyszer elindult és gyönyörűen járt, aztán pár perc után újra leállt azóta semmi.

mazda-auto.hu | 2008-01-28 10:46 sanya részére

Természetesen be lehet szerelni, de az elektronika és főképpen a motorvezérlő módosítást, vagy cserét igényel. Egyébként pedig: Hajrá!:)

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Jaguar XJ-13 1964

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4483, 1854, 965 mm

Tengelytávolság: 2438 mm

Saját tömeg: 998 kg
Hengerelrendezés: 12 henger V alakban

Szelepek száma: 24

Furat/löket: 87 / 70 mm

Sűrítési viszony: 10,4:1  
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés 
Lökettérfogat (cm3):     4994    
Szelepvezérlés típusa:   DOHC
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     509(374,3)/ 7600
Nyomaték (Nm / 1 min):     523/ 6300

Sebességfokozatok száma: 5 

Gyorsulás 0-100 km/h: nincs adat

Végsebesség: 274 km/h

Mindössze 1 darab példány készült.

Több autó