2024. November 29. Péntek - Taksony

Mazda 626

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


andorpapa | 2007-09-22 20:02

Nagyon köszönöm a gyors választ. Akkor ebbõl csapágycsere lesz.

A fékkel kapcsolatban: akkor itt valami galád módon nem jut el az egész folyadék a csöveken keresztül a fékekig. Jól sejtem, hogy ebben az esetben elég az általad említett tömítést cserélni, és nincs szükség egy új fõfékhengerre (ami nem mellesleg 40-60 rugóba fájna)?

sanya | 2007-09-21 20:23

jajj azt elfelejtettem hogy egyszerre lett leszabályozva mindkét dob, és azonos a réteg mindanégy fékpofán(ami elég vastag)és mechanikusan jól mûködnek, mozgathatók...

sanya | 2007-09-21 20:19

Sziasztok !
Mûszaki vizsgára készítem az autót, és az alõzetesen azt mondták hogy a jobb és a bal hátsó fékerõ között 40 százalék a eltérés a jobb oldali kevésbé fog. a kérdés vajon egy fékhenger csere orvosolhatja a problémát??
vagy mitöl lehet ez??
köszönöm a segítséget elõre is.
üdv`

mazda-auto.hu | 2007-09-21 16:19

1.A gyári kerékcsapágy ára 29527,-Ft. Ilyen esetben cserélni kell. 2. Valószínûleg a fõfékmunkahenger tömítettsége nem jó. A folyadék nem folyik el, csak nem arra megy amerre kellene, amikor nyomod a féket.3. Leeresztésnél nincs trükk, a beöntést kell nagyon lassan végezni. 1 litert egy perc alatt. Így nem lesz levegõs.

andorpapa | 2007-09-21 12:49

Friss 87-es 626 2.0D (GC) tulaj vagyok, nagyon örülök, hogy rátaláltam erre a fórumra.
A verdát az elõzõ tulaj nagyon lehasználta, sorra javítgatom a dolgokat. Most a következõ három problémám van:

- bal elsõ kerékcsapágyból gyanús hang jön, a kerék pedig kicsit lötyög abban az irányban, amerre leveszi az ember a kereket (remélem, hogy érthetõ, amit akarok mondani). A fékre lépve is érezni, hogy a tárcsa ütemesen eltávolodik és közeledik a pofához, tehát lötyög a cucc. A kérdésem az, hogy új csapágy kell, vagy lehet valamit kezdeni ezzel. És ha lehet, akkor házilag is megoldható-e, vagy ehhez csapágyleszedõ meg egyéb cuccok kellenek? Mibe fáj kb. egy ilyen csapágycsere?

- Fék. Mindkét hátsó dobféket cseréltük, mert elszállt az egyik. Akkor légtelenítettünk is, és nagyon jól fogott a fék egy darabig. Aztán elkezdett egyre lejjebb fogni, és a fent említett jelenség is társult hozzá. Érezhetõen gyengébben fog a fék, leginkább járó motorral (de anélkül is) benyomva nem keményedik meg tökéletesen. 1 hete légtelenítettem megint, de a probléma nem szûnt meg. A fékfolyadék sehol nem szökik, tele a tartály. Hol tûnik el a fékerõ? Esetleg kell valamit cserélni?

- Hûtõfolyadék. Ennek a típusnak hány liter kell? A korábbi folyadék leengedésénél van valami csalafintaság?

Elõre is köszönöm a segítséget!

mazda-auto.hu | 2007-09-20 11:31

Dugattyú készlet: 77760,-Ft, gyûrûkészlet: 57332,-Ft. Az 1.8, 2,0, 2.2, gyûrûkészlete (kivéve 16v) megegyezik. 0.25, 0.50 a túlméret.

MrSpock | 2007-09-18 10:54

Hello!

Meg tudnád mondani, hogy mibe fájna a 2.0 12V-be egy dugókészlet+gyûrûk? Érdekelnek az alternatívák is (2.2, 2.0 16V) Nemtom mekkora túlméretek vannak mondjuk, de mindegyik érdekel. Gyári is utángyártott is, gyûrûkbõl meg ha van valami spéci nagykompressziós, akkor az is.

Köszi!

mazda-auto.hu | 2007-09-06 10:59

A hézagok hidegen: 0,3mm. A futómûben, kormánymûben stb nagyon sok minden kopoghat. A lengéscsillapító-t illetõen inkább annak alsó, vagy felsõ bekötési pontja adhat kopoghat. Amikor már maga a csillapitó kopog, akkor az már nem nevezhetõ csillapítónak, valószínûleg szét van esve.

Szabi | 2007-09-05 07:53

Hello ! 626 GC II, 2.0 karburátoros , 8 szelepes motornál hogy kell állitani a szelepeket ? 0.20-ra ? sorrend ? mikor egyes hengernél ollózik akkor állitom a 4-es hengernél , majd igy tovább ?

menet közben kopogó hangot a lengéscsillapitó adhat ? ez okozhatja az autó kormányzásának instabilitását ?

MrSpock | 2007-08-27 20:58

Na milyen volt haraszti?

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Mazda Furai

Ajtók száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4563, 1956, 977 mm

Tengelytávolság: 2790
Ülések száma:   2

Háromtárcsás RE20B alapú wankel elvű motor  
Bolygódugattyúk száma: 3
Motorbeépítés:   középen hosszában

Szívómotor

Sebességfokozatok száma: 6 fokozatú félautomata. 
Kamratérfogat (cm3):   3 x 654 = 1962       
Változó hosszúságú szívócső rendszer
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 450/9000 
Nyomaték (Nm / 1 min): nincs adat

Gyorsulás 0-100 km/h: <4 mp

Végsebesség: ~290 km/h

Az egyetlen működő példány a TopGear showműsor epizódjának készítése közben 2008-ban kiégett.

Több autó