2025. Január 18. Szombat - Piroska

Mazda 626

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


andorpapa | 2007-09-22 20:02

Nagyon köszönöm a gyors választ. Akkor ebbõl csapágycsere lesz.

A fékkel kapcsolatban: akkor itt valami galád módon nem jut el az egész folyadék a csöveken keresztül a fékekig. Jól sejtem, hogy ebben az esetben elég az általad említett tömítést cserélni, és nincs szükség egy új fõfékhengerre (ami nem mellesleg 40-60 rugóba fájna)?

sanya | 2007-09-21 20:23

jajj azt elfelejtettem hogy egyszerre lett leszabályozva mindkét dob, és azonos a réteg mindanégy fékpofán(ami elég vastag)és mechanikusan jól mûködnek, mozgathatók...

sanya | 2007-09-21 20:19

Sziasztok !
Mûszaki vizsgára készítem az autót, és az alõzetesen azt mondták hogy a jobb és a bal hátsó fékerõ között 40 százalék a eltérés a jobb oldali kevésbé fog. a kérdés vajon egy fékhenger csere orvosolhatja a problémát??
vagy mitöl lehet ez??
köszönöm a segítséget elõre is.
üdv`

mazda-auto.hu | 2007-09-21 16:19

1.A gyári kerékcsapágy ára 29527,-Ft. Ilyen esetben cserélni kell. 2. Valószínûleg a fõfékmunkahenger tömítettsége nem jó. A folyadék nem folyik el, csak nem arra megy amerre kellene, amikor nyomod a féket.3. Leeresztésnél nincs trükk, a beöntést kell nagyon lassan végezni. 1 litert egy perc alatt. Így nem lesz levegõs.

andorpapa | 2007-09-21 12:49

Friss 87-es 626 2.0D (GC) tulaj vagyok, nagyon örülök, hogy rátaláltam erre a fórumra.
A verdát az elõzõ tulaj nagyon lehasználta, sorra javítgatom a dolgokat. Most a következõ három problémám van:

- bal elsõ kerékcsapágyból gyanús hang jön, a kerék pedig kicsit lötyög abban az irányban, amerre leveszi az ember a kereket (remélem, hogy érthetõ, amit akarok mondani). A fékre lépve is érezni, hogy a tárcsa ütemesen eltávolodik és közeledik a pofához, tehát lötyög a cucc. A kérdésem az, hogy új csapágy kell, vagy lehet valamit kezdeni ezzel. És ha lehet, akkor házilag is megoldható-e, vagy ehhez csapágyleszedõ meg egyéb cuccok kellenek? Mibe fáj kb. egy ilyen csapágycsere?

- Fék. Mindkét hátsó dobféket cseréltük, mert elszállt az egyik. Akkor légtelenítettünk is, és nagyon jól fogott a fék egy darabig. Aztán elkezdett egyre lejjebb fogni, és a fent említett jelenség is társult hozzá. Érezhetõen gyengébben fog a fék, leginkább járó motorral (de anélkül is) benyomva nem keményedik meg tökéletesen. 1 hete légtelenítettem megint, de a probléma nem szûnt meg. A fékfolyadék sehol nem szökik, tele a tartály. Hol tûnik el a fékerõ? Esetleg kell valamit cserélni?

- Hûtõfolyadék. Ennek a típusnak hány liter kell? A korábbi folyadék leengedésénél van valami csalafintaság?

Elõre is köszönöm a segítséget!

mazda-auto.hu | 2007-09-20 11:31

Dugattyú készlet: 77760,-Ft, gyûrûkészlet: 57332,-Ft. Az 1.8, 2,0, 2.2, gyûrûkészlete (kivéve 16v) megegyezik. 0.25, 0.50 a túlméret.

MrSpock | 2007-09-18 10:54

Hello!

Meg tudnád mondani, hogy mibe fájna a 2.0 12V-be egy dugókészlet+gyûrûk? Érdekelnek az alternatívák is (2.2, 2.0 16V) Nemtom mekkora túlméretek vannak mondjuk, de mindegyik érdekel. Gyári is utángyártott is, gyûrûkbõl meg ha van valami spéci nagykompressziós, akkor az is.

Köszi!

mazda-auto.hu | 2007-09-06 10:59

A hézagok hidegen: 0,3mm. A futómûben, kormánymûben stb nagyon sok minden kopoghat. A lengéscsillapító-t illetõen inkább annak alsó, vagy felsõ bekötési pontja adhat kopoghat. Amikor már maga a csillapitó kopog, akkor az már nem nevezhetõ csillapítónak, valószínûleg szét van esve.

Szabi | 2007-09-05 07:53

Hello ! 626 GC II, 2.0 karburátoros , 8 szelepes motornál hogy kell állitani a szelepeket ? 0.20-ra ? sorrend ? mikor egyes hengernél ollózik akkor állitom a 4-es hengernél , majd igy tovább ?

menet közben kopogó hangot a lengéscsillapitó adhat ? ez okozhatja az autó kormányzásának instabilitását ?

MrSpock | 2007-08-27 20:58

Na milyen volt haraszti?

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lancia Rallye 037 Stradale 1982.

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 3915, 1850, 1245 mm

Tengelytávolság: 2440 mm

Hasmagasság: 

Saját tömeg: 1170 kg
Hengerelrendezés: 4 henger (soros)

Szelepek száma: 8

Szelepvezérlés típusa: DOHC

Furat/löket: 84 / 90 mm

Sűrítési viszony: 7,5:1

Feltöltés: Abarth kompresszor   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt keresztben

Tüzelőanyagellátás: 1db duplatorkú Weber karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 
 

Hajtás: Hátsókerék

Lökettérfogat (cm3):     1995    
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):    207,8 (152,9)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     226 / 5000

Gyorsulás 0-100 km/h: 7 mp.

Végsebesség: 220 km/h

Több autó