2025. Január 19. - Sára

Mazda 626

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2006-11-17 08:17

A vízpumpának általában a csapágyazása mehet tönkre, ez néha függetlenül a gondos karbantartástól bekövetkezhet. A szíj nem megfelelõ feszessége viszont jelentõsen befolyásolhatja a csapágyazás élettartamát. Gyújtógyertya: NGK BKR6E, vagy NipponDenso K20PR-U

kulcsartamas | 2006-11-16 18:35

köszönöm a választ!Most áll az autó egy darabig, de amint idõm lesz szerintem bemegyek akkor a szíjfeszítõ görgõket kicseréltetni.A vízpumpa elvileg nem mehet tönkre, vagy ennek nincs adott futás után valamilyen csere periódusa? Mindig megfelelõ hûtõfolyadék volt benne.
Még egy kérdésem lenne: Milyen gyujtó gyertyát ajánlotok az adott típushoz: 1990 es 626-os GD, 1.8 benzines, 12 szelepes, karburátoros.
A lényeg az, hogy a lehetõ legjobb minõségben mûködjön a gyújtás, meg a motor is, ezért az ár nem érdekes, természetesen, nem a méregdrága igazából átlagos csoda gyertyákra gondoltam, hanem ami tényleg kiválló lenne a típushoz.
várom válaszotokat, üdv: tamás

mazda-auto.hu | 2006-11-13 08:55

A szíjcsere után változott a szíj feszessége, ez már önmagában elegendõ magyarázat a hangokra. Ha tényleg laza volt az elõzõ szíj, akkor biztosan mondták, hogy fontos lenne a feszítõt és a görgõt is cserélni. (enélkül nem is lett volna szabad elvégezni a munkát.) A gyári alkatrészek bruttó árai: vezetõ görgõ 29400,-, feszítõ 21085,-, vízpumpa szett 40511,-.

kulcsartamas | 2006-11-12 12:39

Tisztelt Mazda-Auto!

egy 1990-es évjáratú 626-1,8 benzines,12 szelepes, karburátoros, gd karosszéria -típusú autó problémával kapcsolatban kérnék információt.
A vezérmû szíj felõli oldalon, a motor beindítása után egy hallható, mély-magas nyikorgó hang hallható, nem visít, de hangja van.Úgy tûnik, hogy vagy a vízpumpa, vagy a két szíj feszítõ görgõ valamelyike.békés megyei vagyok, csak átmenetileg pesten, itt cserélték ki a vezérmû szíjat, viszont az elõzõ az úgy volt rajta, hogy csoda, hogy át nem ugrott egy-két fogat :-(, viszont addig semmi ilyen hang nem hallatszott. Mi lehet a hiba, mivel nektek van tapasztalatotok a típussal kapcsolatban, illetve mennyibe kerülne a javítás hozzávetõlegesen, stb, mert akkor ha itthon leszek legfeljebb bevinném hozzátok.
A generátor illetve szervo szíjjakat leszedtem, próba képpen, hogy véletlen nem-e ott valamelyik csapágy rendetlenkedik, de sajnos nem. pedig nagyon bíztam benne, hogy ennyivel megúszom.kb mennyit bír egy vízpumpa, illetve a szíj feszítõk?

mielõbbi válaszotok várva;

üdvözlettel: tamás

mazda-auto.hu | 2006-11-10 08:18

Igen, a varga@mazda-auto.hu email-ra pontos cínmadatokkal és alvázszámmal kérünk egy írásbeli megrendelést.

Kinca | 2006-11-09 21:35

Igen 2002-es kombi.Utánvéttel is lehet vásárolni?

mazda-auto.hu | 2006-11-06 08:40

Kinca - Ha ez egy 2002-es Mazda 626 DiTD kombi, akkor 3 darab ilyen szelep van az ajtón, és darabja ezeknek 968,-Ft.

Szabi | 2006-11-05 19:49

Hello ! Nekem van 626 -os kombi mazda az udvarban, bontásra vár.86-os kiadás ha kell akkor utána nézek

Kinca | 2006-11-04 20:45

626-os kombi hátsó ajtón van 4-5 db gumifülecske amiknek gondolom párazáró szerepük van.Nekem csak 1 van már meg belölük ezek után érdeklödöm.Mi az ára lehet e utánvéttel is venni? Köszönöm

mazda-auto.hu | 2006-11-02 09:01

A gyári hátsó dob 37260,-Ft. Elsõ körben érdemes eldönteni, mennyi pénzt szánsz a kipufogó dob, vagy esetleg a teljes rendszer cseréjére. Egy biztos, a gyári alkatrész általában (nem mindig) drágább, de jobb minõségû is, viszont ilyen évjáratú autókhoz kevesen választják már tapasztalataink szerint a Mazda alkatrészeket.
Véleményünk szerint egy esetleges kisebb belsõ áramlási ellenállású teljes rendszer cseréje ennél a típusnál kb.: 5-7 lóerõ pluszteljesítményt eredményezhet.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Ferrari 288 GTO 1984

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4225, 1850, 1150 mm

Tengelytávolság: 2450 mm

Hasmagasság: 120 mm

Saját tömeg: 1160 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok

Szelepek száma: 32

Furat/löket: 80 / 71 mm

Sűrítési viszony: 7,6:1

Turbófeltöltő: 2 db IHI turbó, 2 db levegő-levegő köztes hűtő   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5 
Lökettérfogat (cm3):     2855     
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     400(294,6)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     496/ 3800

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8

Végsebesség: 305 km/h

Több autó