2024. November 29. Péntek - Taksony
Mazda 626
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
Lengéscsillapító és rugó beállítás, futómű hangolás. Haladóknak.
Mazda Takeri, az új Mazda6.
Grammok, grammok, kilogrammok...
MAZDA dízelmotor, MZR-CD.
MOTOROLAJ 5-10.
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda5 Mazda3 Még több fórum téma
Jaguar XJ-13 1964
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4483, 1854, 965 mm
Tengelytávolság: 2438 mm
Saját tömeg: 998 kg
Hengerelrendezés: 12 henger V alakban
Szelepek száma: 24
Furat/löket: 87 / 70 mm
Sűrítési viszony: 10,4:1
Motorbeépítés: középen, hátsó tengely előtt
Benzin befecskendezés
Lökettérfogat (cm3): 4994
Szelepvezérlés típusa: DOHC
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 509(374,3)/ 7600
Nyomaték (Nm / 1 min): 523/ 6300
Sebességfokozatok száma: 5
Gyorsulás 0-100 km/h: nincs adat
Végsebesség: 274 km/h
Mindössze 1 darab példány készült.
Több autó
Dexx | 2006-09-13 20:53
Köszi az infót! Hát nem olcsó dolgok ezek ezt tudtam :)
Két kérdésem lenne még:
1. Ezek ugye bruttó árak?
2. Ha aktuálissá válik a dolog (jövõ hónap közepén), akkor úgy megoldható-e, hogy odaszólok 1 héttel elõre (hogy legyenek alkatrészek), aztán egyik nap korán lemegyek hozzátok és aznap megcsináljátok, megvárom, és vissza is jöhetek vele délután? Csak mert otthagyni, odavissza pest még1x már igen macera...
Még lenne 1-2 dolog amit megnézetnék ott majd veletek, de az hogy valamit kell-e cserélni esetleg már csak akkor dõl el, így az lehet lesz még1 út majd amúgy is. Bár remélem más cserélnivaló nem lesz már :)
mazda-auto.hu | 2006-09-13 08:34
Kezdjük a fékkel. Az ABS-nek nincs köze hozzá, valószínûleg szabályozni kell a tárcsákat. Szíjcsere: Nem lehet megállapítani a vezszíjról, hogy 45e km-t vagy 145e km-t futott. Ha nem tudsz utánanézni, hogy cserélték-e 105 vagy 90e km-nél, akkor mindenképpen ki kell cserélni. Javasoljuk a gyári alkatrészek használatát, mivel a vezérlés egy elég "kényes" pontja a motornak. Áraink: vezérmûszíj 27676,-Ft, szíjvezetõ görgõ 29756,-, szíjfeszítõ görgõ 27088,-, generátor ékszíj 12895.-, munkadíj 3 óra 16200,-. A görgõk cseréje nélkül is ki lehet a szíjat cserélni, de újabbb problémamentes 100000km érdekében mindenképpen javasolt azokat is cserélni. Ezen nem nagyon szabad spórolni.
Dexx | 2006-09-12 19:58
Ennyire nem értek még hozzá, hogy meg tudjam ezt nézni. De amúgy is lassan érik egy nagyszervíz, és akkor szervízben majd megnézetem...
Fél éve vettem a kocsit, és elõzõ tulaj nemtom cserélt-e vezérmûszíjat 100e km-nél, most 145e km van benn. Meg lehet állapítani róla, hogy milyen állapotban van, kell-e cserélni? (egy szervízben nem akartak vállalkozni rá, de nem tudom elhinni, hogy semmit nem lehet mondani róla). Meg akkor konkrétan azis érdekelne, hogy ti mennyiért vállalnátok ennek cseréjét (persze csak ha szükséges). Elég korrekt csapatnak tûntök, jó ár esetén lehet még Pestrõl is lemennék hozzátok...
Még 1 kérdésem lenne: nagy sebességrõl fékezésnél ha finoman fékezek akkor eléggé vibrál a kocsi (a pedálon is érzem), de ha odalépek megáll szépen gyorsan, nincs gond. Csak furán "rángatózik" de szabályosan és enyhén, de kis sebességnél (<100) nem érzõdik. Faterom azt mondta, hogy lehet az ABS játszik közre valamit, ennek van esélye vagy valami más lehet?
mazda-auto.hu | 2006-09-12 12:04
A turbó valószínûleg melegen is zajongana, esetleg az EGR szelepet is le lehetne ellenõrizni.
Dexx | 2006-09-12 09:54
Hát nem egyértelmû, ez egyértelmû :)
Nyáron nem jött elõ, szóval a hideggel és esetleg a nedvességgel van összefüggésben ez biztos. Alapfordulaton (kb. 750) nem hallatszik, de 900tól már igen. Lehet a turbó? Az milyen fordulattól éled körülbelül?
mazda-auto.hu | 2006-09-12 09:46
Nem valami egyértelmû hibának tûnik, ezért célszerû lenne egyik délután bevinni valamelyik szervizbe, hogy reggel hidegen beindítsák. Így csak tippelni tudnánk, amit viszont nem szeretnénk. ( elképzelhetõ, hogy egy kisebb részegységgel van probléma a kipuf gáz környékén)
Dexx | 2006-09-11 17:17
Sziasztok!
Ötletet szeretnék kérni tõletek a következõ gondomra: reggelente induláskor a kocsi úgy 5 percig igen hangosan hörög (a fordulatszámmal egyenesen arányosan). A motorházból jön, de a motornak tuti nincs baja, mert ha felmelegedtek a dolgok (kb 5 perc) onnantól muzsikál szépen minden, egy dízelhez képest csöndesen. Egy 1999-es 2.0-ás DITD Mazda 626-ról van szó. Ahogy növelem a fordulatot (még üresjáratban is), erõsödik ez a hörgõ hang, de úgy 3000 fölött meg teljesen elhalkul (tehát csak úgy 900 - 3000 között hallható de ott nagyon). Nem a tipikus dízel hidegben indulás hangról van szó, azt már ismerem, az nem ilyen hangos. Valakinek van 5lete, hogy mitõl lehet? Elég irritáló és azért aggasztó is. De csak reggel a hidegben induláskor van ez, de akkor sem minden alkalommal. Emiatt még senkinek sem sikerült megmutatnom mert akkor persze richtig nem csinálta :o
Elõre is kösz,
Dexx
gkover | 2006-09-06 08:52
Köszönöm szépen a válaszotokat. Most egyenlõre ennyi kérdesem lett volna.
Sziasztok
mazda-auto.hu | 2006-09-06 08:16
Bocs., nem vettük észre. Lehet külön izzókat rendelni a kapcsolókba, 2150/db, az elsõ lengéscsillapító 42000,-/db (gyári), a hátsó 37800,-Ft
gkover | 2006-09-06 07:52
Sziasztok!
Még kérdeztem tegnap a kapcolókkal kapcsolatban is. Tudnátok erre a kérdésemre is válaszolni, vmint a lengéscsillapító ára is érdekelne.
Köszi