2024. November 29. Péntek - Taksony
Mazda 626
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
Lengéscsillapító és rugó beállítás, futómű hangolás. Haladóknak.
Mazda Takeri, az új Mazda6.
Grammok, grammok, kilogrammok...
MOTOROLAJ 5-10.
Új generációs benzines, és dízel Mazda motorok.
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda5 Mazda3 Még több fórum téma
Mazda Furai
Ajtók száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4563, 1956, 977 mm
Tengelytávolság: 2790
Ülések száma: 2
Háromtárcsás RE20B alapú wankel elvű motor
Bolygódugattyúk száma: 3
Motorbeépítés: középen hosszában
Szívómotor
Sebességfokozatok száma: 6 fokozatú félautomata.
Kamratérfogat (cm3): 3 x 654 = 1962
Változó hosszúságú szívócső rendszer
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 450/9000
Nyomaték (Nm / 1 min): nincs adat
Gyorsulás 0-100 km/h: <4 mp
Végsebesség: ~290 km/h
Az egyetlen működő példány a TopGear showműsor epizódjának készítése közben 2008-ban kiégett.
Több autó
dieselmaker | 2007-01-04 22:29
hella
mx-6 vizpumpa cserebe szaladtam bele,nem talatam semmi irasos oromot rola.tudna esetlek valaki egy rovid instrukciot adni,hogy ,honnan legegyszerubb szerelni.
nagykoszonet
mazda-auto.hu | 2006-12-29 14:49
Nem tudjuk mennyi folyhatott ki. Ha nincs, vagy nagyon gyenge a fûtés, akkor valószínû hogy levegõs a rendszer, vagy ha a vízhõfokmérõ rendetlenül "viselkedik". Hidegen maxra fel kell önteni a hûtõt, illetve a kiegyenlítõtartályt a jelzésig.
gkover | 2006-12-29 09:43
Bocsi, azt elfelejtettem megkérdezni, hogy azt mibõl látom, hogy mégis levegõs lett a rendszer?
gkover | 2006-12-29 09:41
Köszönöm a választ.
Gondolom miután beöntöttem a folyadékot beindítom a motort, átjáratom a rendszert, és utána ellenõrzöm a szintet. Kb. mennyi folyadék kellhet bele, milyen arányban hígítsam a fagyállót?
Köszi mégegyszer!
mazda-auto.hu | 2006-12-29 09:19
Ahol a hûtõbõl jövõ felsõ gumivezeték bemegy a motorba, van egy "öntvénycsonk". Ezt leszerelve alatta találod a termosztátot. A fagyálló/víz keverék visszaöntésénél a 1perc/liter "szabályt" kell alkalmazni, azaz nagyon lassan kell csinálni, így nem marad levegõs.
gkover | 2006-12-29 07:03
Sziasztok!
Termosztátot szeretnék cserélni, hol találom ezt a motortérben (89-es 626 2.0 16V). Gondolom a cserénél el fog folyni valamennyi hûtõfolyadék. Ezt elegendõ ha csak utántöltöm, esetleg légteleníteni is kell. Ha igen, ezt hogy tudom megtenni. Megköszönném ha segítenétek, hogy hogyan tudom kicserélni a termosztátot.
Köszönöm elõre is
mazda-auto.hu | 2006-12-22 15:20
Teljesen normális. A jókívánságokat köszönjük és ugyanezt kívánjuk viszont Neked és Mindenkinek!
gkover | 2006-12-22 15:05
Sziasztok!
Kicseréltettem a hátsó lengéscsillapítókat, de vmi baromi kemény lett, kb. 10 cm-t tudom lenyomni (nehezen), azután semmi. Normális ez?Jól beleillet az új és minden rendben volt.
Köszi a választ és ezúton kívánok Nektek és minden Kedves Fórumozónak Boldog Karácsonyt és Boldog Új Évet.
Sziasztok
mazda-auto.hu | 2006-12-18 11:25
A 2100-es fordulat teljesen hidegen nem számít igazán magasnak, van példa magasabbra is. Valószínûleg (!!!) valamelyik vékony vezérlõ vákumcsövecskénél lehet tömítetlenség, vagy valamilyen beállítási probléma lehet.
kulcsartamas | 2006-12-16 17:56
üdv!
na , a következõ miatt volt a karburátoros kérdésem:
az autóm 1990-es 1.8 -as benzines 626-os karburátoros.
a problémám a következõ:
napi elsõ indítás, vagy mikor újra teljesen hideg a szerkezet, jó pár óra múlva, a következõt produkálja: indítózás, a motor beindul, majd hirtelen le is áll, másodjára ugyanez,(ha véletlen ilyenkor lenyomom a gázpedált, ahogy a fojtó szelep nyit, le is fullad a mototr. majd harmadik -negyedik indítózásra fel is pörög a motor, és elvileg egy magasabb melegítõ alapjáraton kellene neki mûködnie, na most nekem ez a magasabb melegítõ alapjárat kb 1600 ról indul és egy-két másodperc alatt felmegy 2000-2100 1/min. ez kicsit sok, nem? utána ahogy melegszik a motor fokozatosan visszaesik 800-900-köré mire üzemmeleg a motor. meleg indítással igazából nincs probléma.menet közben nincs probléma, a motor is húz rendesen.
szerintetek mi lehet a gond, mit érdemes megnézni, ellenõrízni, hogy mûködik ez az alapjárat beállíítás ezen a szerkezeten?
ez valami elektronikus, vagy vákumos probléma lehet?
nem akarok belenyúlni, csak tudni szeretném a mûködési elvét.
nem vagyok teljesen analfabéta hozzá, csak az autóvillamosság közelebb áll hozzám, lehalábbis részben ezzel foglalkozok.
a karburátor még nem volt bolygatva, szerintem elõttem sem, meg az én használatom alatt sem.
üdv: tamás