2024. November 29. Péntek - Taksony

Mazda 626

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


dieselmaker | 2007-01-04 22:29

hella
mx-6 vizpumpa cserebe szaladtam bele,nem talatam semmi irasos oromot rola.tudna esetlek valaki egy rovid instrukciot adni,hogy ,honnan legegyszerubb szerelni.
nagykoszonet

mazda-auto.hu | 2006-12-29 14:49

Nem tudjuk mennyi folyhatott ki. Ha nincs, vagy nagyon gyenge a fûtés, akkor valószínû hogy levegõs a rendszer, vagy ha a vízhõfokmérõ rendetlenül "viselkedik". Hidegen maxra fel kell önteni a hûtõt, illetve a kiegyenlítõtartályt a jelzésig.

gkover | 2006-12-29 09:43

Bocsi, azt elfelejtettem megkérdezni, hogy azt mibõl látom, hogy mégis levegõs lett a rendszer?

gkover | 2006-12-29 09:41

Köszönöm a választ.
Gondolom miután beöntöttem a folyadékot beindítom a motort, átjáratom a rendszert, és utána ellenõrzöm a szintet. Kb. mennyi folyadék kellhet bele, milyen arányban hígítsam a fagyállót?
Köszi mégegyszer!

mazda-auto.hu | 2006-12-29 09:19

Ahol a hûtõbõl jövõ felsõ gumivezeték bemegy a motorba, van egy "öntvénycsonk". Ezt leszerelve alatta találod a termosztátot. A fagyálló/víz keverék visszaöntésénél a 1perc/liter "szabályt" kell alkalmazni, azaz nagyon lassan kell csinálni, így nem marad levegõs.

gkover | 2006-12-29 07:03

Sziasztok!

Termosztátot szeretnék cserélni, hol találom ezt a motortérben (89-es 626 2.0 16V). Gondolom a cserénél el fog folyni valamennyi hûtõfolyadék. Ezt elegendõ ha csak utántöltöm, esetleg légteleníteni is kell. Ha igen, ezt hogy tudom megtenni. Megköszönném ha segítenétek, hogy hogyan tudom kicserélni a termosztátot.

Köszönöm elõre is

mazda-auto.hu | 2006-12-22 15:20

Teljesen normális. A jókívánságokat köszönjük és ugyanezt kívánjuk viszont Neked és Mindenkinek!

gkover | 2006-12-22 15:05

Sziasztok!

Kicseréltettem a hátsó lengéscsillapítókat, de vmi baromi kemény lett, kb. 10 cm-t tudom lenyomni (nehezen), azután semmi. Normális ez?Jól beleillet az új és minden rendben volt.
Köszi a választ és ezúton kívánok Nektek és minden Kedves Fórumozónak Boldog Karácsonyt és Boldog Új Évet.

Sziasztok

mazda-auto.hu | 2006-12-18 11:25

A 2100-es fordulat teljesen hidegen nem számít igazán magasnak, van példa magasabbra is. Valószínûleg (!!!) valamelyik vékony vezérlõ vákumcsövecskénél lehet tömítetlenség, vagy valamilyen beállítási probléma lehet.

kulcsartamas | 2006-12-16 17:56

üdv!

na , a következõ miatt volt a karburátoros kérdésem:

az autóm 1990-es 1.8 -as benzines 626-os karburátoros.

a problémám a következõ:

napi elsõ indítás, vagy mikor újra teljesen hideg a szerkezet, jó pár óra múlva, a következõt produkálja: indítózás, a motor beindul, majd hirtelen le is áll, másodjára ugyanez,(ha véletlen ilyenkor lenyomom a gázpedált, ahogy a fojtó szelep nyit, le is fullad a mototr. majd harmadik -negyedik indítózásra fel is pörög a motor, és elvileg egy magasabb melegítõ alapjáraton kellene neki mûködnie, na most nekem ez a magasabb melegítõ alapjárat kb 1600 ról indul és egy-két másodperc alatt felmegy 2000-2100 1/min. ez kicsit sok, nem? utána ahogy melegszik a motor fokozatosan visszaesik 800-900-köré mire üzemmeleg a motor. meleg indítással igazából nincs probléma.menet közben nincs probléma, a motor is húz rendesen.

szerintetek mi lehet a gond, mit érdemes megnézni, ellenõrízni, hogy mûködik ez az alapjárat beállíítás ezen a szerkezeten?
ez valami elektronikus, vagy vákumos probléma lehet?
nem akarok belenyúlni, csak tudni szeretném a mûködési elvét.

nem vagyok teljesen analfabéta hozzá, csak az autóvillamosság közelebb áll hozzám, lehalábbis részben ezzel foglalkozok.

a karburátor még nem volt bolygatva, szerintem elõttem sem, meg az én használatom alatt sem.

üdv: tamás

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Mazda Furai

Ajtók száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4563, 1956, 977 mm

Tengelytávolság: 2790
Ülések száma:   2

Háromtárcsás RE20B alapú wankel elvű motor  
Bolygódugattyúk száma: 3
Motorbeépítés:   középen hosszában

Szívómotor

Sebességfokozatok száma: 6 fokozatú félautomata. 
Kamratérfogat (cm3):   3 x 654 = 1962       
Változó hosszúságú szívócső rendszer
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 450/9000 
Nyomaték (Nm / 1 min): nincs adat

Gyorsulás 0-100 km/h: <4 mp

Végsebesség: ~290 km/h

Az egyetlen működő példány a TopGear showműsor epizódjának készítése közben 2008-ban kiégett.

Több autó