2024. November 29. Péntek - Taksony

Mazda 626

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2006-10-10 08:30

Biztos, hogy az izzítás vezérlés hõgombáját cserélted? Nem azonos a vízhõfok jeladójéval. Az izzítás az izzítóvezérlésbõl, izzítórelébõl és az izzítógyertyákból áll, így ezeket "végignézve" meg kell lennie a hibás alkatrésznek.

Totya | 2006-10-09 21:05

Sziasztok Totya vagyok,köszönöm a2006.09.07.válszod de a vizhõfok jeldó cseréje után is megmaradt a 3mp-es izzitás.Ha még tudnál valami tanácsot adni a megoldást illetöen megköszönném.Üdv Totya.

MrSpock | 2006-10-08 16:58

Nem akarok okoskodni, de az a kocsi5-ben 160-nál valószínûleg nem is fog tovább forogni, mert egyszerûen nem tud többet. (Ismerõs érzés a sajátomból, az átalakítások elõttrõl) Amúgy most is 200-as óraállásnál és 4500-4800-as fordulatnál megáll a dal. Úgyhogy valszeg nincs semmi baja.

mazda-auto.hu | 2006-10-07 10:52

Nagyon sok minden okozhatja a hibát, így nem is lehet igazán ennyi információ alapján válaszolni. Elképzelhetõ, hogy a vezérlés nem úgy áll ahogy kellene, lehet gyújtásidõzítési vagy valamilyen gyújtásrendszeren belüli probléma, a motor nem tud szabadon lélegezni vagy kipufogni, lehet motorkopás vagy valamilyen karburálási gond is. Így, nem lehet megmondani.

Szabi | 2006-10-06 19:53

Hello ! 87-es 626-os 2.0 l karburátoros sedan. miért nem akar 4000 fölé menni ? 1-2 fokozatban még sikerül 5000 ig pörgetni - persze lassan pörög.miért ? vmi hiba vagy ez ilyen ? 5dik fokozatzban. 4000nél 160at megy és itt megáll. lomha alig van gyorsulása. van ebben a tipusban vmi leszabályozó elektronika? vagy vmi rossz volna benne ? kösszi

mazda-auto.hu | 2006-10-05 08:44

A tengelykapcsoló alkatrészeinek élettartama nagy mértékben függ a használattól, vezetési stílustól. Ezért egy nagyon jó minõségû szettet is el lehet hamarabb koptatni. Ez a 160000 km csak Mazdás szemmel nézve kevés, egyébként nem. Komplett gyári Mazda 626 DiTD szett (kinyomócsapágy, tárcsa, szerkezet) bruttó ára: 95599,-Ft

Kinca | 2006-10-04 22:51

2002-es 626 DITD kuplungszett mibe fájna? Most van benne 160e.km létezik,hogy elkopott? Persze az elõzõ gazdáját nem ismerem de állitólag ez korai lenne még.

mazda-auto.hu | 2006-10-04 09:23

Köszönjük az infókat! A Mazda 626 GD elsõ kerékcsapágy ára: 30724,-/db. A féltengelynek, igaz nem a baloldalon, hanem a jobboldalon van egy köztes felfüggesztése, melyben van egy csapágy, azaz nem rossz az elnevezés. Ennek a csapágynak az ára: 11135,-

gkover | 2006-10-03 19:21

Sziasztok!

Gondoltam megosztom a javítás eredményét veletek (nekem volt gondom a leálló 626-al, ami mindig melegen állt le). A gond az alapjárati motor volt, nem volt elég a kitisztítása, ki kellett cserélni, és szerencsére megoldódott a probléma: tökéletes az alapjárat. 45000 volt ez a motor, remélem nem csaptak be.

Még néhány ár érdekelne:

Elsõ kerékcsapágyak:
Bal elsõ féltengelycsapágy (remélem nem írtam hülyeséget)

Köszönöm mégegyszer

mazda-auto.hu | 2006-10-03 08:10

A váltóolaj mennyisége 2.7 liter, specifikációja 75w-90. Az elsõdleges gyári motorolaj elõírás 5w-30. Olaj-olajszûrõt 15000 km-enként kell cserélni. A levegõszûrõvel maximum 30000km-t érdemes menni. A hûtõfolyadékot elõször 100000km-nél, majd utána 2 évenként kell cserélni. A vezszíj+görgõk, szíjak cseréje 105000-nél esedékes, a gázolajszûrõt 60000-nél kell cserélni.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Jaguar XJ-13 1964

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4483, 1854, 965 mm

Tengelytávolság: 2438 mm

Saját tömeg: 998 kg
Hengerelrendezés: 12 henger V alakban

Szelepek száma: 24

Furat/löket: 87 / 70 mm

Sűrítési viszony: 10,4:1  
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés 
Lökettérfogat (cm3):     4994    
Szelepvezérlés típusa:   DOHC
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     509(374,3)/ 7600
Nyomaték (Nm / 1 min):     523/ 6300

Sebességfokozatok száma: 5 

Gyorsulás 0-100 km/h: nincs adat

Végsebesség: 274 km/h

Mindössze 1 darab példány készült.

Több autó