2025. Január 19. - Sára
Mazda 626
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
MOTOROLAJ 1-4.
MOTOROLAJ 5-10.
Új Mazda6 MPS?
Díjnyertes Mazda i-stop.
ALKATRÉSZ BÖNGÉSZDE, Mazda és más.
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda5 Mazda3 Még több fórum téma
Jaguar XJ-13 1964
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4483, 1854, 965 mm
Tengelytávolság: 2438 mm
Saját tömeg: 998 kg
Hengerelrendezés: 12 henger V alakban
Szelepek száma: 24
Furat/löket: 87 / 70 mm
Sűrítési viszony: 10,4:1
Motorbeépítés: középen, hátsó tengely előtt
Benzin befecskendezés
Lökettérfogat (cm3): 4994
Szelepvezérlés típusa: DOHC
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 509(374,3)/ 7600
Nyomaték (Nm / 1 min): 523/ 6300
Sebességfokozatok száma: 5
Gyorsulás 0-100 km/h: nincs adat
Végsebesség: 274 km/h
Mindössze 1 darab példány készült.
Több autó
Kits | 2006-12-06 20:12
Még van a tarsolyomban.....:-)
Elmagyaráznátok nekem pontosan milyen módon befolyásolja a légtömegmérõ és a labdaszonda menettulajdonságot.Mélyrehatóbban érdekelne.Ha kikötöm a labdaszondát nem érzek változást,ez természetes mert csak a környezetvédelmi normákról gondoskodik vagy csak simán kuka...??? (megjegyzem leszedtem a katalizátort).Mi a véleményed arról a kütyürõl amit chiptunning helyet hirdetnek,sorba kell kötni a labdaszondával,ezáltal más értékeket közöl a coputerrel s igy akár 6-10% a javulás...?? A légtömegmérõ piszkálásával lehet töblet pacihoz jutni?Mi történik ha kikötöm a labdaszondát és úgy használom?Ha a gáz visszavezetéseket kikötöm érhetek el javulást,illetve kárt okozhatok e????
Bocsánat a sok kérdésért de nagyon sok kérdés foglalkoztat és nagyon örülnék a kimeritõ válaszoknak,akár emailban....KÖSZÖNÖM
Kits | 2006-12-06 19:36
Hy..bocsi de a kipufogó LEÖMLÕ,más nevén nem tudom...zavar hogy nincs szépen egyesével kihozva mint a 16V-nek(gyors pillantásra volt csak alkalmam ezért nem tudom hogy az enyémre fölszerelhetõ e? Az igaz hogy a forgalmi szerint kevesebb,amúgy nehéz megitélnem..miert szerepelne más a forgalmiban? A másik gondom hogy az olajnyomást jelzõ lámpám ,reggelente mintha sokáig világitana(kb.4mp).Már cseréltem zsûrõt,mert tudomásom szerint van benne viszafolyásgátló szelep,(erre gyanakodtam mint hiba) majd olajbol 15W set tettem így most 2mp,max 3mp-re csökkent.Megjegyzen hogy ha leállítás után(1 óra) inditottam ujra,akkor rögtön kialszik.Azzal biztattak hogy kopottak a hajtókar alsó "shelnijei"..(?) Mi a véleményetek,nem régen vettem az autót,127000 Kmrel,állítolag egy bácsikáé volt...(vannak szervizbõl papirjai,valósnak tünt a km állása),egyébként pöpec..
Kicsit el vagyok keseredve.
mazda-auto.hu | 2006-12-06 08:39
Kits - A 16 szelepes beömlõje nem szerelhetõ át, csak kb ugyanannyi módosítással, mintha egy újat gyártatna az ember. Az esetleges fojtásról információnk pillnatnyilag nincs, de biztos vagy benne, hogy gyárilag kevesebb lóerõt tud a motor, vagy csak a forgalmiban szerepel kissebb érték. Nem mindegy.
mazda-auto.hu | 2006-12-06 08:24
kulcsartamas - a Bosch Super4 (4 pólus) szériájából az FR78 típus való az autódhoz, így ha a tied ilyen akkor az pont jó. A V az elektróda V alakú bemarására utal az NGK-nál. Ajánljuk a következõ linken elérhetõ cikkünket: http://www.mazda-auto.hu/mazda+hir/232/1/?sid=
A futómûállítás 7200,-Ft, a gyújtásbeállítás (ha nincs komplikáció) 5400,-.
Kits | 2006-12-05 22:32
Hali mindenkinek,eddig csak olvasgattam de mostmár kérdezni is szeretnék...Nemrég megvettem második 626-os mazdámat(`89,2.0,8V,66Kw),az elõzõ ugyan ez az évjárat volt de 77Kw-s. Ránézésre minden ugyan az ,akkor hol a folytás? Zavar a gyatra leömlõ ami inkább egy csövecske már egész fentrõl,a 16V változaté nem ilyen,nem lehet rávariálni? Egyébként a külömbségek a modellek között lóerõ terén mi volna(vezérmütengely,computer vezérlés)? Nagyon sok kérdésem volna még de majd apránként fölteszem,elöre is köszi...
kulcsartamas | 2006-12-05 19:19
Sziasztok!pár nappal ezelõtt gyujtógyertyával kapcsolatban kérdeztem, akkor a 90-e 626-osomhoz (1.8 benzin, 12 szelep) NGK BKR6E-t ajánlottatok, majd egy fórumozó is írta, hogy ez tényleg jó, de õ a V line sorozatot mondta, a V-line, nem több pólusú gyertya? ez is ok? mi a véleményetek a több pólusú gyertyákról.gyakorlatban tényleg lehet kedvezõbb hatása a motor mûködésére, fogyasztására?
Még egy kérdés: A BOSCH FR78X 4 pólusú gyertya jó ehhez a motorhoz, egy másik autóból maradt és gyakorlatilag nem volt használva, de ha jó lenne akkor nem vennék másik garnitúrát, igaz az NGK-t én is szeretem.
elõgyújtás állítás illetve futómû állítás mennyibe kerülne?
köszi, várom válaszotokat
gkover | 2006-12-04 12:58
Köszönöm szépen, tényleg nagyon rendesek vagytok.
Kár hogy ilyen messze vagytok (én sajna Bp-n), és akkor nem csak így zaklatnálak benneteket.
Köszönöm mégegyszer és további jó munkát nektek
mazda-auto.hu | 2006-12-04 12:30
Így is lehet ellenõrizni, de ha semmi nem lóg és mégis koppan a futómû ha áthajtasz lassan valami döccenõn, akkor is szinte biztos, hogy a toronycsapágy a rossz. Egyébként 9500,-Ft körül van az ára, a gumiba öntött rögzítõ darab a drágább (30e), de az nem biztos, hogy rossz.
gkover | 2006-12-04 11:34
Sziasztok!
Köszönöm a segítségeteket.
A toronycsapággyat azt akkor tehát úgy tudom leellenõrizni, hogy megemelem az autót, és megmozgatom a lengéscsillapítót(gondolom a tetejét), ha kotyog, akkor cserés.
Igazából ez ami fontos lenne, mert addig felesleges cserélni a lengéscsillapítót.
Lehet abból bontottat v. felújítottat kapni, mert úgy tudom, mint a hátsó is egybe van öntve és baromi drága.
Ebben tudtok esetleg segíteni, ha árat is tudnátok, az nagyon jó lenne.
Köszönöm szépen mégegyszer
mazda-auto.hu | 2006-12-04 09:01
Elõször is meg kellene emelni az autót, vagy akár futómûvizsgáló padra állítani, és megnézni, hogy lóg, vagy kotyog-e valami. A futómû alkatrészeit általában akkor kell cserélni, ha lógásuk van, ha a lengéscsillapítók nem megfelelõek, vagy a szilentek esetleg elöregedtek (bár ez ritka), stb.. A toronycsapágy kotyoghat, furcsa hangot adhat kormányzáskor, ilyenkor kell cserélni, nem pedig szétszereléssel végzett szemrevételezés után. Vannak még belsõ-külsõ kormányösszekötõk, alsó gömbtámaszok, stabilizátor összekötõ "csirkecsontok", illetve a sok szilent. Ezek ha minimálisan lógnak, cserére érettek. A vizsgálat elõtt kár lenne anyagilag bármire is rákészülni.