2025. Január 19. - Sára

Mazda 626

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


gkover | 2006-08-17 12:56

Köszönöm, ezt fogom tenni!
Még azt megkérdezném, hogy a 4db lengéscsillapító mennyibe kerülne erre a típusra?

Köszi

mazda-auto.hu | 2006-08-15 08:13

A gyári csak lengõkarral, és az abba belepréselt szilentekkel együtt van, így az ára: 95854,-. Elvileg jó minõségû utángyártott 4127,-, viszont ezt csak préseléssel lehet betenni, illetve a régit kivenni.

yzf | 2006-08-14 21:14

Hello!Elsõ alsó tartógömfej után érdeklõdnék "gömbölyû" Mazdához; mennyit vinne el a költségvetésbõl?

mazda-auto.hu | 2006-08-10 08:57

Totya - Eddig a komprex töltõ turbóra cserélésével mi nem találkoztunk. Mi is tanulunk. : )

mazda-auto.hu | 2006-08-10 08:54

gkover - a kitesteléses beállítás miatt keress fel egy Mazda szervízt. Elvileg más Mazda szervizekben is tudnak errõl a megoldásról.

Totya | 2006-08-09 20:08

Totya vagyok.
Köszönöm a választ.
Nem motorcsere volt hanem egy audi turbó lett ráépítve.

gkover | 2006-08-09 19:46

Köszönöm a választ!
A szervóval nem tudom hogy lehet-e gond, mert hidegen hiába tekerem, tartja a fordulatot, sõt meg is emeli. Szerintem ezzel a speciális alapjáratbeállítással lehet a gond, mert az elõzõ tulaj is állítgatta. Gondolom ezt én nem tudom megcsinálni? A minap melegen is teljesen jó volt, ha viszont egyszerre ment a levegõbefúvás, az ablaktörlõ és a lámpa, úgy már leállt. Tényleg mintha meg lenne zavarodva néha az alapjárat.

mazda-auto.hu | 2006-08-09 08:35

Általában a kartergáz visszavezetés megnöveli az olajfogyasztást. Turbós autóknál akkor a motor halálát is jelentheti egy-egy magasabb fordulatszám esetén fellépõ túlzott "karternyomás" következtében. Nem tudjuk mit jelent az, hogy turbós lett a komprex.Motorcsere?

Totya | 2006-08-08 20:57

Sziasztok!
Van egy 1992-es 626-os Komprex Diesel Mazdám, ami régebben át lett alakítva Turbó diesellé. Olyan problémám van,hogy a kartergáz elvezetõ csövén, ami a szabadba megy, eléggé füstöl. Amúgy télen hidegben is könnyen indul, és erõ is van benne. Mi lehet ennek az oka, és a légszûrõn lévõ megüresedett szelep helyére vissza lehet-e vezetni a kartergázt.
Válaszát elõre is köszönöm!

Üdvözlettel:

Totya

mazda-auto.hu | 2006-08-07 08:01

További probléma lehet, az említett beállítási hiányosság mellett, a szervórendszeren található kapcsoló hibája. Javasoljuk egy Mazda szervíz meglátogatását.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Maserati Bora

 

Gyártási időszak: 1971-1978

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4355, 17688, 1134 mm

Tengelytávolság: 2000 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1619 kg
Hengerelrendezés: 8 henger, 90 fokos V alakban.

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 93,9 / 89 mm

Sűrítési viszony: 8,05:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Tüzelőanyag ellátás: 4 db Weber DCNF karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 kézi (ZF)

Meghajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):  4930  
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   330 (246,1)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     440,6/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,6

Végsebesség: 284 km/h

Gumiméret elöl: 205/70 VR15

Gumiméret hátul: 215/70 VR 15

Összesen 564 db készült.

 

Több autó