2024. November 29. Péntek - Taksony

Mazda 626

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


gkover | 2006-08-05 20:35

Köszönöm a gyors választ. Ez pontosan mit jelent, mert a korábbiakban olvastam, hogy minden "fogyasztót" ki kell kapcsolni. Ezt esetleg én is meg tudom csinálni. Amúgy az alapjárati motor nemrég ki lett tisztítva, és hidegen jó is, beindítás után felemeli az alpjáratot, majd kb 1 perc alatt visszaáll fokozatosan. Melegen is ha felakad, ha lábbal visszahúzom, visszaáll normálisra.
Emiatt a zavar miatt lehet az is, hogy melegen a szervó eltekeréskor korábban, míg alacsonyabb volt az alapjárat, hajlamos volt leállni?

Köszönöm

mazda-auto.hu | 2006-08-05 09:24

Az alapjárat beállításának egyes Mazdák esetében speciális módja van, ami nélkül az általad leírtak jelentkeznek. Ezt a módszert "kitestelésnek" hívják. Ha nem így van beállítva az alapjárat, akkor az alapjárati motor állandóan küzd a helyes pozíció megtalálásáért.

gkover | 2006-08-04 22:04

Sziasztok!


Az autó: 626 Coupe 2.0i 16V 109kW, `89. 12.havi.

Az én problémám az hogy nem tudom rendesen beállítani az alapjáratot. Ha normálisra beállítom, és bemelegszik a motor, akkor kanyarodáskor ill. a kormány eltekerésekor lefullad az autó. Ez hidegen ill. normál hõfokon nem jelentkezik. Ha magasabbra veszem az alapjáratot. akkor meg melegen fennakad az alapjárat kb. 1500-as fordulaton. Visszaesik normálisra, ha visszahúzom a pedált. Mi lehet a gond. Van valami "tompítás" az alapjáraton, ezzel lenne a baj. Vagy az alapjárati motorral?

Köszi a segítséget

mazda-auto.hu | 2006-08-03 10:34

Lehetséges. A gyári féltengelycsukló élettartama elsõsorban a gumiharangtól épségétõl függ, másodsorban pedig a használat módjától. A nem gyári féltengelycsuklóknál elõfordult már, hogy nem a csukló ropogott, hanem a csatlakozásnál lévõ fogazás nem stimmelt. Két hét alatt tönkrement. Egy szerelõ ha megnézi, azonnal kiderül mi okozza a hangot.

Gjozi | 2006-07-30 18:03

Sziasztok!
Van egy 626 2.0D 1987 GC.RF46 Mazdám.
Érdeklõdnék hogy éles balkanyarnál a jobboldai kerékfelõl ropogás hallatszik létezik hogy féltengelycsukló lenne? 2éve cseréltük. Vagy a belsö csukló ropoghat? ha tudtok segítsetek légyszives! Köszi

mazda-auto.hu | 2006-07-21 15:44

TÁJÉKOZTATJUK kedves fórumozóinkat, hogy legközelebb 2006.07.31-én tudunk válaszolni az esetleges kérdésekre.

mazda-auto.hu | 2006-07-21 13:47

Nincs, csak hengerenkénti. Valószínûleg azért csak 90 lóerõs, hogy kimenjen a világból. 1000000 km nem gond.

MrSpock | 2006-07-21 12:54

Egy kérdés: A GD 626-oshoz gyártottak központi befecskendezéses 2000-es motort?
Ha meg nem, akkor miért csak 90 Le az alap 8 szelepes? (mert ugye haskorú Opel + egyéb lomokból 110-120 Le is kijött)

mazda-auto.hu | 2006-07-17 09:18

Sajnos a Mazda vezérképviselet utoljára legyártott mennyisége már elfogyott ehhez a típushoz, és már nem is fogják újranyomtatni. Tipp: Maróti könyvesbolt (csináld magad), vagy internet keresõ, ha más nyelven is jó.

Totya | 2006-07-15 19:33

Van egy 626td 1992 esmazdám.nagyn megvagyok vele elégedve,de jó lenne hozzá egy gépkönyvet venni.kis segitséget kérnék Holtudám beszerezni.elöre is köszi.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lamborghini Countach QV 1985-1988.

Ajtók száma:  2
Ülések száma: 2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4170, 2000, 1070 mm

Tengelytávolság: 2500 mm

Hasmagasság: 105 mm
Hengerek:  12 henger V alakban 60°

Szelepek száma: 48 
Motorbeépítés:  hátsó tengely előtt hosszában

Szívómotor, karburátorok. (néhány késői USA verzió befecskendezővel) 

Lökettérfogat (cm3):   5167

Furatxlöket (mm): 85,5x75 mm  
Sűrítési viszony: 9,5:1    
Teljesítmény (LE/ 1 min): 455 /7000 
Nyomaték (Nm / 1 min): 501/5200

Sebességfokozatok száma: 5

Hátsókerékhajtás

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8 mp.

Gyártott darabszám: 610

Végsebesség: ~295-310 km/h

Több autó