2024. November 29. Péntek - Taksony

Mazda 626

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2006-06-23 08:00

Az anyagminõség a Mazdánál mindig is abszolút elsõrangú volt. Ezt rengeteg felmérés bizonyítja. Manapság is csak a lényegesen meghosszabbított olajcsereintervallumok miatt kiemelkedõen fontos idõszakos olajszintellenõrzés elmulasztása okoz problémát. 4000-5000 km-enként mindenképpen ajánlott megnézni az olajszintet. A legjobb minõségû alkatrészek élettartama is drasztikusan csökkenhet nem megfelelõ olajszint esetén.

ecco | 2006-06-22 19:02

Köszönöm a véleményt így el kell ,hogy gondolkodjak rajta! Nemrég bontottam egy GD-s 626-ot amiben 300e km volt. Elsõ dolgom az volt,hogy megnézem milyen válla van a hengereknek de szó szerint semmit nem éreztem!Tapasztalataim alapján a 15-20 éve gyártott kocsiknál jobban odafigyeltek a tartóságra mint manapság de lehet,hogy csak nem voltak ennyire túlbonyolítva. A Mazdáknál sikerült fenttartani a tartóságot? Bár ezt úgyis az idõ válaszolja meg!:)

mazda-auto.hu | 2006-06-22 08:03

Van akik rengeteget áldoznak vízbefecskendezésre csak, hogy nyerjenek pár lóerõt. : ). A lengcs. cserét jól gondolod. Fenáll a veszélye, hogy többszõr kerülhet túl nagy ütéssel felsõ végállásba a lengéscsillapító, ami elõbb vagy utóbb károsíthatja azt.

ecco | 2006-06-21 18:47

Lehet,hogy hibridé változott és félig már vízzel járok!:)
Tényleg, ha feltalálják a vízhajtású kocsit,mennyi jövedéki adót kell fizetni egy liter után?:)))
Nem a lengéscsillapító összenyomására gondoltam hanem a rugóéra.
Mivel a sedan lengéscsillapítószára rövidebb pár centivel (és vékonyabb is) már az összerakásnál is jobban össze kell húzni a combirugót mint normál esetben.
Vagyis a rugó karakterisztikája mennyit változhat ettõl at elõfeszítéstõl? Azon is elgondolkodtam,hogy túl erõs lesz és emiatt sokszor szétfeszítheti a lcs-ót a sedanba ezáltal tönkremehetnek.
Tudom megválaszolhatatlan kérdések mert próba kell hozzá csak a véleményetekre vagyok kíváncsi! Elõre is köszi!

mazda-auto.hu | 2006-06-21 09:00

..ettõl függetlenül valószínûleg eleve erõsebb csillapítású a kombi hátsó lengcs.-ja. A víz a benzinesekben nem szokott eltûnni, de ezek szerint vannak kivételek. : ) Valahol meg kell lennie, az elfogyó víznek.

mazda-auto.hu | 2006-06-21 08:57

A normál ( nem Magna ride, légrugó stb...)lengéscsillapítók hatása nem progresszív karakterisztikájú, azaz nem változik a csillapítás mértéke attól, hogy éppen mennyire van össze nyomva a csillapító, ez a rugók dolga.

ecco | 2006-06-20 19:15

a szönyeg száraz a vizpumpa is. kb fél éves!
Szerintetek is nagyobb lenne a gáz ha már enné?
Közben eszembe jutott még egy kérdés.A combi hátsó rugóját be lehet rakni a sedán eredeti lengéscsillapítójával?
A kombi lengéscsilapítója 2-3cmrel hosszabb igy a sedanéba jobban össze kell nyomni.
Milyen változást okozhat ez a menettulajdonságban?
Én feszesebb keményebb rugózásra számítok de lehet,hogy csak a komfortom bánja!

mazda-auto.hu | 2006-06-20 08:45

1.Bocs az öregért. 2. Nem vizes a szõnyeg a mûszerfal alatt? Gyakran a fûtõradiátor lyukad ki. Esetleg még a vízpumpa is lehet, csak mire lecsöppenne, addigra elpárolog a blokkon a víz. Nincs folyásnyom?

ecco | 2006-06-19 21:00

Ne öregítsétek csak 15 éves!:)))))))

ecco | 2006-06-19 20:58

Nekem lassacskán eltünik a vizem és mikor már kevés van benne túlmelegszik.
Elsõ körben nézd meg van e elég hõtövized de ne a kiegyelítõtartályban(mert lehet,hogy nem mûkszik) hanem a hûtõben!
Tényleg hova tûnhet a vizem? Nem látok folyást sehol és szerelõbácsi azt mondta ha megenné annak következményei is lennének!forrás,stb Amúgy semmi panasz!kb1,5l/1000km

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lancia Rallye 037 Stradale 1982.

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 3915, 1850, 1245 mm

Tengelytávolság: 2440 mm

Hasmagasság: 

Saját tömeg: 1170 kg
Hengerelrendezés: 4 henger (soros)

Szelepek száma: 8

Szelepvezérlés típusa: DOHC

Furat/löket: 84 / 90 mm

Sűrítési viszony: 7,5:1

Feltöltés: Abarth kompresszor   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt keresztben

Tüzelőanyagellátás: 1db duplatorkú Weber karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 
 

Hajtás: Hátsókerék

Lökettérfogat (cm3):     1995    
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):    207,8 (152,9)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     226 / 5000

Gyorsulás 0-100 km/h: 7 mp.

Végsebesség: 220 km/h

Több autó