2025. Január 19. - Sára
Mazda 626
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
MOTOROLAJ 1-4.
MOTOROLAJ 5-10.
Új Mazda3, okostelefon, web...
Új Mazda6 MPS?
Díjnyertes Mazda i-stop.
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda5 Mazda3 Még több fórum téma
Ferrari 288 GTO 1984
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4225, 1850, 1150 mm
Tengelytávolság: 2450 mm
Hasmagasság: 120 mm
Saját tömeg: 1160 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok
Szelepek száma: 32
Furat/löket: 80 / 71 mm
Sűrítési viszony: 7,6:1
Turbófeltöltő: 2 db IHI turbó, 2 db levegő-levegő köztes hűtő
Motorbeépítés: középen, hátsó tengely előtt
Benzin befecskendezés
Sebességfokozatok száma: 5
Lökettérfogat (cm3): 2855
Szelepvezérlés típusa: Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 400(294,6)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min): 496/ 3800
Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8
Végsebesség: 305 km/h
Több autó
mazda-auto.hu | 2006-06-06 09:49
Igen. Nagy a valószínûsége.
cromwell | 2006-06-05 17:30
Hello!
A következõ jelenségrõl lenne szó a Mazda 626 2.0 16V 1993-as esetében.Hidegindítás után nem,de mikor a motor felmelegedett szelephangot? hallani az utastérben.A hozzászólásokat olvasgatva hidrotõke?gyanús?
mazda-auto.hu | 2006-06-02 08:23
A gyári önindító kedvezményes bruttó ára: 68.800.-. A kedvezményt a jövõben nem fogom írni, mivel az a honlaplátogatóinknak természetes.
leslie51 | 2006-06-02 07:57
Mennyibe került egy önindítõ 89-es 626-oshoz?
Alváz:JMZGD14H501264627
motor: F2605643
kösz : Leslie
mazda-auto.hu | 2006-06-01 16:20
Nem volt még egyébként a DiTD-k turbójával egyáltalán problémánk. A turbó rendkívül magas hõfokot tud elérni, mindezzel semmi gond nincs, amíg a turbina csapágyazásában kering az olaj. A gond akkor van, amikor a felhevült állapotú turbó mellett leállítjuk a motort és az olaj nem kering tovább. Ilyenkor olajminõségtõl is fûggõen a túl magas hõfok miatt elõbb-utóbb lerakódások keletkeznek, amelyek szintén elõbb-vagy utóbb kikezdhetik a turbó csapágyazását, illetve akadályozzák az olaj szabad áramlását, ami végül a turbó meghibásodásához vezet. Megállás után 1 perc alapjáraton járatással a keringõ olaj szépen lehûtí a turbó csapágyazását. Ha nagyon fütyül a turbó gyorsításnál akkor nem biztos hogy teljesen ép. Gyárilag nem nagyon van hangja. A teljesítményvesztést nyilván a viszonyítási alap hiánya miatt nem érezheted.
mérnökúr | 2006-06-01 15:55
Köszönöm a választ. Szerintem is a turbón lehet nagyot bukni, szóval jól meg kell nézni. Vagy hallgatni? Van erre a szervizben valamiféle vizsgálat? nyomásmérés? a hangjából mit lehet megállapítani?
Hallottam, hogy nem szabad, de egyébként mi történik a turbóval ha nyúzás után hirtelen állítják le?
Üdv.
Mérnök
mazda-auto.hu | 2006-06-01 10:43
Tényleg hihetetlen, hogy még egy mûszerfal "mögé" is be kell nézni. Gratulálunk a hiba megtalálásához!
leslie51 | 2006-06-01 09:30
Ja még annyi : korábban panaszkodtam a HOLD éz EC-AT visszajelzõ lámpákra. Nos, a égõt cseréltem a mûszerfalon és feltûnt, hogy korábbam már javították a panelt -- és az egyik csatlakozót NEM FORRASZTOTTÁK VISSZA! Beforrasztottam, egybõl jó a visszajelzés, a HOLD is úgy mûködik , ahogy kell. Az ember ezek szerint nem lehet elég óvatos :-)))
leslie51 | 2006-06-01 09:26
hát igen ... állandóan csak készülõdöm, hogy elmenjek a szervizbe, de mindig közbejön valami :-)) Talán majd a nyári szünetek altt.
mazda-auto.hu | 2006-05-31 08:11
mérnökúr - Fél kezünkön meg tudjuk számolni, mennyi problémánk volt a 626 DiTD -kel. A szervízköltségek jellemzõen nem magasabbak, viszont ezeken 15000 km-enként kell olajat cserélni. A kormány remeg alapjáraton, de menet közben már nincs zavaró vibráció. Nagyon erõs konstrukció. Esetleg a turbóra kell figyelni, nincs-e hangja, ha olyan környékrõl származik az autó, ahol szinte biztos, hogy autópályán használták leggyakrabban.Sokan nem figyelnek rá, hogy a turbós autókat nem szabad rögtön leállítani, egy-egy forszírozott autópályamenet után. Egy kis járatás szükséges alapjáraton leállítás elõtt ilyenkor.
leslie51 - A dologban az a jó, hogy egyre "kézzelfoghatóbb" a probléma, így talán könnyebb lesz megtalálni az eredetét a mûszer segítségével.