2025. Január 19. - Sára

Mazda 626

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


leslie51 | 2006-05-30 16:16

hosszú szünet után, újra itt :-) Nos, a lefulladások egyértelmûen akkor jönnek elõ, amikor gázadás nélkül lassul a kocsi és az automatika kettesbõl egyesbe vált vissza. Most jobb híján azt csinálom, hogy fékezés elõtt üresbe rakom, majd ha lelassult, újra D-be teszem a sebváltót. Igy gyakorlatilag sosem fullad le. Durva módszer, de addig kihúzom vele, amíg egyszer eljutok vele egy szervizbe :-)))

mérnökúr | 2006-05-30 15:24

Utolsó szériás 2002-es vagy 2003as dízel 626-ost szeretnék venni. Elég kevés van belõlük, nehéz igazán jót találni. Kérdésem az lenne, hogy mire figyeljek. Eddig csak benzines autóim voltak, így a dízellel nincsenek tapasztalataim. Azon kívül, hogy hangosabb és traktorhangja van szabad-e máshogy viselkednie? (váltó vagy kormány remegés, gázadásnál erõsebb vibráció) Van esetleg típusra jellemzõ hiba? Szervízköltségek tekintetében mennyire tér el a benzinestõl? (izzítógyertya csere, turbóproblémák)

A választ elõre is köszönöm.
Üdvözlettel!

mazda-auto.hu | 2006-05-25 16:25

MrSpock - Szettben az AISIN -t ajánljuk, ára 46350.-. Ebben benne van a szerkezet, a tárcsa, és a kinyomócsapágy is. Nagyon jó minõségû, õk gyártják az RX-8 hatfokozatú váltóját is. SACHS -ból csak tárcsa van: 22565.-

mazda-auto.hu | 2006-05-25 08:41

Nincs légtelenítõcsavar. Le vett kiegyenlítõtartály kupak mellett, a hûtõnél PERCENKÉNT 1 LITER folyadékot szabad beletölteni lassan, hogy ne szoruljon be levegõ. Így kell feltölteni, majd beindítani, és újraleállítás után újra felönteni maximumig a hûtõt.

TMMMM | 2006-05-24 20:07

sziasztok,

szeretnék egy kis segítséget kérni s.o.s... van egy 1991-es Mazda 626-som, és szeretném kérdezni, hogy hûtõvízcsere után HOL kell légteleníteni a hûtõrendszert?

Köszönöm !!! :)

mazda-auto.hu | 2006-05-17 08:52

Sajnos csak komplett elosztó van, az ára: 155.520.-

csepanyi | 2006-05-17 07:47

A Xedosban a gyújtáselosztóban lévõ forgásjeladó (Hall-jeladó) hibás. a száma: J821. Nem tudjátok véletlenül mennyibe kerül és hogy külön (elosztó nélkül) kapható e?

csepanyi | 2006-05-11 10:50

Nagyon köszönöm a választ, sokat segítettek. A relét hogy jelölik? Keresgéltem de nem találtam feliratot vagy jelet ami fuel pumpra, vagy ac-re utalna.

mazda-auto.hu | 2006-05-11 08:37

A fõbiztosítékok között, a motortérben van a relé. Érdemes lenne az ülés alatt található AC csatlakozón keresztül közvetlenül meghajtani az AC-t (12v), hogy így indul-e pöccre a gép? Mi ezt meg tudjuk csinálni a diagnosztikai mûszerrel, megbontás nélkül. Az AC nem baj ha megy állandóan a tesztelés alatt, a visszafolyó ágon úgyis visszafolyik a felesleges benzin a tankba. Kapcsolási rajzot mi nem adhatunk ki, a neten biztosan lehet találni.

csepanyi | 2006-05-10 19:54

Az AC pumpa reléje hol található a Xedosban? Nagyon valószínû hogy ez okozza a bajt, mert kb. 3-4 másodperc önindítózás után hallom hogy bekapcsol. Kapcsolási rajzot az autóhoz hol lehet beszerezni?

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Ferrari 288 GTO 1984

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4225, 1850, 1150 mm

Tengelytávolság: 2450 mm

Hasmagasság: 120 mm

Saját tömeg: 1160 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok

Szelepek száma: 32

Furat/löket: 80 / 71 mm

Sűrítési viszony: 7,6:1

Turbófeltöltő: 2 db IHI turbó, 2 db levegő-levegő köztes hűtő   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5 
Lökettérfogat (cm3):     2855     
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     400(294,6)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     496/ 3800

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8

Végsebesség: 305 km/h

Több autó