2024. November 25. Hétfő - Katalin

Mazda 626

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


kovlaci | 2013-11-15 15:18

Ha esetleg valakinél hasonló adódna, mint nálam(amit kb. egy éve írtam itt a fórumon): hidegen olyan 1600-s fordulatnál, "kihagy", aztán ahogy melegszik a motor úgy növelhetem a fordulatszámot, végül pörgethetem ahogy szeretném ha bemelegedett. A szerelő anno adagolóra vagy légtömegmérőre(azt hiszem) gyanakodott, de mivel egyik sem olcsó így elmaradt a komolyabb diagnosztika, szétszedés. Na ez a hiba megszűnt a hét elején, de, hogy miért azt nem tudom, se nem tankoltam mást, se nem nyúltam az autóhoz, se nem hajtottam meg, semmi változás, szóval ha valakinek ilyen adódna akkor lehet érdemes megbontani, átnézni, kipuconi, nem feltétlen kell költeni a gépre. Laci

kovlaci | 2013-11-15 15:07 kelehead részére

Szia, 2001-s 110LE-s kombinak 64 literes(szerintem a Tiéd is ua.), de az utolsó vonás alatti üajelzésnél is csak 59 litert tudtam tankolni... :-) Ennyire nem szoktam kifogyasztani, olyan 55-56 liter jön össze az utolsó jelzésnél. Üdv:Laci

kelehead | 2013-11-12 15:15 BluElite részére

 Köszi!

BluElite | 2013-11-11 21:38 kelehead részére

 Szia!

 

Ha jól tudom a tank 62 liter.

 

Hogy a lámpa kigyúlása után emnnyit megy el azt nem tudom, de ha eléri a legalsó vonalat, van még bent saccra 3 liter. Tapasztalat :-))))

Bár állítólag nem érdemes kiszárítani.....

anulu29 | 2013-11-11 20:16 kovlaci részére

 Hali!

 

Igen, fenn van a használtauto.hu-n . A toyota átnézte és 650E-be beszámítaná ha vennék egy új avensis-t. Kipróbáltam, de nem tett nagy benyomást rám. Nagyon csendes ami jó, viszont nem túl kényelmes és nagyon vacak a kilátás belőle mind előre és hátra is.

kelehead | 2013-11-11 18:32

 Üdv mindenkinek!A 2.0Ditd 99'-es-nek hány literes a tankja,ill. a lámpa kigyulladása után mennyit megy el normális használat mellett?

 

Gabor83 | 2013-11-11 12:20 cuba.71 részére

 Sajnos, ebben teljesen igazad.

Egyre borzasztóbban nézz ki mindkét hátsó sárvédőívem (2001-s 626)

Lassan meg kell csináltatnom, mert annyira rohad, hogy nem lesz elég hozzá a javító ív. :(

Érdekességképpen: előtte egy I-s Puntom volt (14 éves), azon gyakorlatilag nem volt két azonos színű elem, mégsem volt rajta még egy rohadás pötty sem.

 

17 ezerért találtam csomagtérajtót (szedán), ez reális?

Valaki tudja esetleg, hogy melyik a gyári minőségűvel megegyező NGK gyertya?

 

cuba.71 | 2013-11-10 13:04 BluElite részére

 HALI.

 

Van maga a porlasztocsúcs,amit bele kell csavarozni a házába,és ugy betenni a hengerfejbe.

Tehát két fődarabból áll:p.csucs(aminek a kupos vége beér az égéstérbe,és befecskendez),és a por.csucsház amibe belecsavarod a p.csucsot.

A ház felel a nyitonyomásokért,és még sokminden másért.

A 10.000/db az maga a porlasztocsucs,ház nélkül.

ÚJ,DENSO.

Ez az ami benne volt ujkorában is.:D

BluElite | 2013-11-10 11:37 cuba.71 részére

 Mármint minek darabja 10 rugó? pcsúcsnak? múltkor ennél nagyobb számok lettek emlegetve... Nem tudsz erről belinkelni valamit pl egy webáruházból?

BluElite | 2013-11-10 11:30 BluElite részére

 Ja, ha mégse jó, és szilikon csővel oldanád meg, arra figyelj, hogy az eredeti cső a két végén más-más belső átmérőjű. A szívócsonk felé szűkül, + az egyik 45 fokban hajlított.

 

Ja, a legújabb élményem: 

Az utóbbi napokban elég sokat beletoltam a kocsiba, országúton. Az OMW-s jobbik dízelből tankoltam,+ kapott egy befecskendező pucoló SPURI adalékot.

A fogyasztás: felétől negyedig ment le a mutató 360 km-en.... Az 15 liter üzemanyag, átlagba 4.2 / 100..... országúton.....

 Jó, persze, lehet pontatlan a mutató, de akkor sem több 4.5-nél...

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Maserati Bora

 

Gyártási időszak: 1971-1978

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4355, 17688, 1134 mm

Tengelytávolság: 2000 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1619 kg
Hengerelrendezés: 8 henger, 90 fokos V alakban.

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 93,9 / 89 mm

Sűrítési viszony: 8,05:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Tüzelőanyag ellátás: 4 db Weber DCNF karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 kézi (ZF)

Meghajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):  4930  
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   330 (246,1)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     440,6/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,6

Végsebesség: 284 km/h

Gumiméret elöl: 205/70 VR15

Gumiméret hátul: 215/70 VR 15

Összesen 564 db készült.

 

Több autó